הצטרפות לדואר חשמלי | הסרת מנוי מדואר חשמלי | שלח מכתב | דף ראשי

 

 

 

 

 

רשות הדואר הלא אלקטרוני

20/02/2003 | גיליון מספר 1

halemo

 

 

רשות הדואר מפעילה שירות משלוח מוגבל של דואר אלקטרוני. באמצעות מותג שנקרא "דואר טק", השולח מתקשר למספר טלפון כלשהו ונותן את פרטי כרטיס האשראי שלו, או את מספר הטלפון של בזק שעליו יחויב מחיר השירות.

 

על מנת לשלוח מכתב בדואר אלקטרוני, על אותו אדם לפקסס את ההודעה למשרדי "דואר טק" של רשות הדואר. מחירו של השירות הוא 10 ש"ח לדף ראשון, ו 4 ש"ח לכל דף נוסף.

 

הנמען שאליו מיועדת ההודעה, מקבל לתיבת הדואר האלקטרונית שלו את צילומי הפקס שנשלחו.

 

למרות עידן ההייטק שאליו נכנסה רשות הדואר, עדיין אין לה שירות של משלוח דואר אלקטרוני לכל דורש, ואנשים נטולי מחשב, פקס ותיבת דואר אלקטרוני, אינם יכולים לשלוח מכתב פשוט לנמען דואר אלקטרוני דרך גוף שלישי המספק שירותי דואר.

 

השירות המוגבל הזה, אינו מפריע לרשות הדואר למרוח את סמל השטרודל על כל רכב אדום שלה, כאילו מדובר בחברה מתקדמת המספקת שירותי דואר מתקדמים לכל דורש.

 

למרות שרשות הדואר הפסידה בשנים האחרונות את שולחי המכתבים, וכיום הבולים המונפקים הם לאספנים ולאנשים ששולחים דואר רגיל בשעות הסגירה של הסניפים, היא איננה מספקת שירות פשוט כזה לכל דורש.

 

למרות זאת, לרשות הדואר קיים אתר אינטרנט נחמד, המאפשר לבדוק שליחתם והגעתם של מכתבים רשומים, קודי מיקוד של הערים השונות ולהתרשם מהנפקות בולאיות חדשות.

 

אתר רשות הדואר

http://www.postil.com

 

 

 

 


רכב של רשות הדואר מעמיס ביטים ממחסן האינטרנט הקרוב