הצטרפות לדואר חשמלי | הסרת מנוי מדואר חשמלי | שלח מכתב | דף ראשי

 

 

 

 

 

ג'ובאינפו נותן לך כנפיים
10/04/2003
|   גיליון מספר  7

halemo

 

 

השבוע קיבלתי לתיבת הדואר החשמלית שלי פרסום של אתר ג'ובאינפו (קישור), אתר לחיפוש עבודה שידע פעם זמנים יפים, וקרא לי לשלוח קורות חיים לחיל האוויר הישראלי שבימים אילו מגייס מאות עובדים לשירותיו.

 

מופתע קצת מהיוזמה של חיל האוויר הישראלי לגייס אנשים רבים דרך אתר חברת ג'ובאינפו, הקלקתי על הקישור שקיבלתי, ופני נפתח דף מודעת גיוס של חיל האוויר שנמצא על שרתי חברת ג'ובאינפו בספריה נפרדת (קישור).

 

בשבילי, גם כבוגר חיל האוויר במקצוע קשר ואלקטרוניקה, וגם כמהנדס תוכנה מובטל, זו היתה הזדמנות פז. בראשי עלתה קצת התמיהה כיצד זה חיל האוויר שהוא זרוע של צה"ל, מגייס מהנדסי תוכנה, מהנדסי מכונות, חשמל ואלקטרוניקה, כך על פי המודעה, בו בזמן שצה"ל ותקציב הביטחון מקוצצים בצורה כואבת, ואף מפטרים אנשי קבע.

 

נרשמתי והתחלתי למלא נתונים שהתבקשו כמו מוסדות לימוד, השכלה, מקומות עבודה קודמים ושאלון עם נושאים שונים שעליי היה למלא בדירוגים של 1 עד 5, על פי הידע הצוי ברשותי. כך למשל, האם אני יודע לתכנת ב C++ וכדומה.

 

לפני שגמרתי למלא את הכל, הקלקתי בקישור אחר כדי לצפות בכל המשרות המוצעות, וכך על פי המשרות, למלא את הפרטים על מנת שיתאימו. לתדהמתי (או שלא), חיל האוויר לא מגייס מאות עובדים, בטח לא מתכנתים ואנשי אלקטרוניקה, אלא הוא מציע בסך הכל 11 משרות שברובם הם מהנדסים אזרחיים, שגם כיום

למי שמכיר את חיל האוויר, משמשים בו אזרחים וקצינים שהוכשרו לכך בעתודה האקדמאית.

 

ואז האסימון נפל לי.

 

ג'ובאינפו, כמו כל חברת כוח אדם אחרת, מפרסמת שלל משרות באמתלה של מקצועות נחוצים ונדרשים, וכך היא אוספת לה נתונים של מחפשי עבודה, ומעדכנת את בסיס הנתונים שלה, כמו שכל חברת כוח אדם עושה בימים קשים אלו.

 

ג'ובאינפו רוכבת על חיל האוויר שמחפש קצת אנשים בתפקידים מאוד ייחודיים, ומלבישה עליו שלל משרות "נדרשות", וכל זה רק כדי לקבל עוד נתונים של עוד אנשים שמחפשים עבודה ועדיין לא נרשמו לג'ובאינפו.