הודעות נאצה מתוך פורום חתולים באתר תפוז

 

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=16

 

 

09:30 | 13/02/04 

כבר לפני 32 שנה ד"ר מוות היה אנטיפתו איליקו   ו



הכרתי את הבת שלו.  תמיד הוא היה אנטיפת מתנשא ממהר ועצבני. תתפלאו, כבר אז הוא היה באותו תפקיד, אבל אז רעננה היתה מושבה קטנה. אני לא בטוח אם כבר הוא היה גם הוטרינר של כפר סבא, יתכן שכן כי יש לשני הישובים בית מטבחיים משותף והוא תמיד היה שם. אני הייתי גר ליד בית המטבחיים ובגלל געיית הפרות בזמן השחיטה שהוא פיקח עליה נהייתי צמחוני עד היום.

לצערי לא אוכל לבוא להפגנה אבל אתרום את חלקי המקצועי כמומחה לפירסום וליחסי ציבור: הדביקו לו את הכינוי ד"ר מוות בכל מקום. על השלטים, בתקשורת, בקריאות מחאה, בכל מקום שאפשר. תאמינו לי, זה יעבוד חזק. זה גם יעבוד חזק פסיכולוגית על השופט. זה מסר חד, חזק, קצר וברור הנדחס לשתי מילים. הייתי רוצה לראות את הפרצוף שלו כשהוא בא למירפאה שלו ומבין שכל הקליינטים שלו יראו שלט שחור עם המילים ד"ר מוות. רעיון שבא לי עכשיו: תעשו את זה עם הפונט שבדרך כלל משתמשים בו למודעות אבל ותעשו מיסגרת שחורה כמו במודעות אבל.

אני בדרך כלל אזרח שומר חוק בקלה כחמורה, אבל אם אשמע שמישהו עשה גרפיטי שחור "ד"ר מוות" על הקליניקה שלו קשה להגיד שאזיל דימעה.

אם בכל זאת אוכל להגיע - אבוא. אני מבטיח. להפגנה מול המירפאה שלו ברמת אביב אבוא בטוח כי אני קרוב.





12:00 | 13/02/04 

זה בגלל שהלכתם על פעולה שגוייה...ו איליקו   ו



שבהכרח מביאה להתנגדות בציבור. לא בגלל שזה פלילי, פשוט בגלל שהיא לא נכונה ויש בציבור זיכרון קולקטיבי שכל מיני פסיכופטים משתמשים בה כמפלט לתסביכיהם (הכוונה למודעות אבל מפוברקות). שחרור בכוח של בעלי חיים או פעולות לא חוקיות של גרינפיס זוכות לאהדת הציבור למרות שהן פליליות.

אם מראש הייתם הולכים על "ד"ר מוות" זה היה הרבה יותר אפקטיבי וגם חוקי, אפילו עם המיסגרת השחורה. עדיין לא מאוחר לתקן זאת ואולי זה דווקא מראה על המשך/תיקון חוקי/לגיטימי לפעולה שהתחילה לא טוב, אבל עד שירגעו העניינים אפשר בהחלט ללכת על הכינוי "ד"ר מוות" ללא המיסגרת השחורה.

צר לי שפיספסתי השבוע ברמת אביב, להבא אעקוב כאן אחר ההתרחשויות לעיתים קרובות יותר.

 

 

17:08 | 13/02/04 

אני חושב שאתה סתם חושש...ו איליקו   ו



קיבלתי את דעתה של Tootia שמיסגרת שחורה למרות שהיא חוקית יכולה לגרום כרגע בעיות בגלל העיתוי של הארוע ההוא, אבל בכינוי "ד"ר מוות" כשלעצמו אני לא רואה שום בעיה וחששך מוגזם ביותר. אל תפגע, אבל עם כזה חשש אני לא בטוח שאתה בנוי להנהיג פעולות מחאה. מי שבכל זאת לא חושש מוזמן להשתמש במונח "ד"ר מוות" ואם אגיע אעשה זאת בעצמי.

אני לא הנחתי שום הנחת יסוד ולא הפללתי שום ציבור שלם. אני רואה שכולכם הפכתם פרנואידים ונברוטים עקב המיקרה. כאדם חיצוני כשאמרתי "אתם" לא נתתי יותר מדי את הדעת למי מופנים הדברים והתכוונתי באופן ערטילאי למי שעשה זאת.

בכל מיקרה, שיהיה לכם בהצלחה עם פעולות המחאה ואסייע ככל שאוכל.

20:18 | 13/02/04 

רוצח דוחה ו Tootia   ו



הוא פשוט מחפש להרוג ולהוציא את הסאדיזם שלו על חיות חסרות אונים?!?