הצטרפות לדואר חשמלי | הסרת מנוי מדואר חשמלי | שלח מכתב | דף ראשי

 

 

 

 

 

דוור העורך: מדור דרושים חד פעמי

20/03/2004 |   גיליון מספר 47

halemo

 

 

 

 

משרה מספר 1001: מהנדס תוכנה

לחברת סטארט אפ בתחום טכנולוגי חדשני מתפתח, דרוש מהנדס תוכנה לכתיבת אפליקציה מורכבת בשפת C++. העבודה תהיה בזמנו החופשי של העובד בבית, ותעשה על בסיס חוזה אישי. התשלום על העבודה יהיה בהקצאת אופציות וברווחים עתידיים של החברה המתפתחת. קורות חיים יש לשלוח למשה בדואל [email protected] ולציין מספר משרה.

 

 

משרה 1002: מעצב אתרים

לחברת סטארט אפ בתחום טכנולוגי חדשני מתפתח, דרוש מעצב אתרים עם ידע בתוכנות פוטושופ ופלאש. העבודה תהיה בזמנו החופשי של העובד בבית, ותעשה על בסיס חוזה אישי. התשלום על העבודה יהיה בהקצאת אופציות וברווחים עתידיים של החברה המתפתחת. קורות חיים יש לשלוח למשה בדואל [email protected] ולציין מספר משרה.

 

 

משרה 1003: איש מכירות מנוסה

לחברת סטארט אפ בתחום טכנולוגי חדשני מתפתח, דרוש איש מכירות עם ידע בשיווק,  ניסיון מעשי ובעל רכב פרטי. העבודה תהיה בזמנו החופשי של העובד עם רכבו הפרטי, ותעשה על בסיס חוזה אישי. התשלום על העבודה יהיה תמורת אחוזים מהמכירה. קורות חיים יש לשלוח למשה בדואל [email protected] ולציין מספר משרה.

 

 

משרה 1004: חשמלאי מוסמך

לחברת סטארט אפ בתחום טכנולוגי חדשני מתפתח, דרוש חשמלאי מוסמך עם ידע בזרם חילופין לעבודה חד פעמית. העבודה תהיה בזמנו החופשי של העובד, ותעשה על בסיס חוזה אישי. התשלום על העבודה יהיה בהקצאת אופציות וברווחים עתידיים של החברה המתפתחת. קורות חיים יש לשלוח למשה בדואל [email protected] ולציין מספר משרה.

 

 

משרה מספר 1005: עובדת ניקיון

לחברת סטארט אפ בתחום טכנולוגי חדשני מתפתח, דרושה עובדת ניקיון, רצוי דוברת רוסית עם ידע בשטיפת כלים. העבודה תתבצע בביתו של מנכ"ל החברה, ותעשה על בסיס חוזה אישי. התשלום על העבודה יהיה בהקצאת אופציות וברווחים עתידיים של החברה המתפתחת. קורות חיים יש לשלוח למשה בדואל [email protected] ולציין מספר משרה.

 

 

משרה מספר 1006: שרברב

לחברת סטארט אפ בתחום טכנולוגי חדשני מתפתח, דרוש שרברב עם ידע בברזים דולפים לעבודות מזדמנות. העבודה תהיה בזמנו החופשי של העובד, ותעשה על בסיס חוזה אישי. התשלום על העבודה יהיה בהקצאת אופציות וברווחים עתידיים של החברה המתפתחת. קורות חיים יש לשלוח למשה בדואל [email protected] ולציין מספר משרה.

 

 

משרה מספר 1007: איש הדברה

לחברת סטארט אפ בתחום טכנולוגי חדשני מתפתח, דרוש מדביר חרקים בעל ניסיון לעבודה חד עונתית בקיץ. העבודה תהיה בזמנו החופשי של העובד, ותעשה על בסיס חוזה אישי. התשלום על העבודה יהיה בהקצאת אופציות וברווחים עתידיים של החברה המתפתחת. קורות חיים יש לשלוח למשה בדואל [email protected] ולציין מספר משרה.

 

 

משרה מספר 1008: פראיירים שמחפשים עבודה

לכתבה בעיתון דרושים פראיירים שנענו בהתלהבות למודעות דרושים מטומטמות שלא מציעות משכורת הולמת בכסף מזומן, ובמקום זה מבטיחות מתן אופציות עתידיות שאפשר לנגב איתן את התחת, ומבטיחות שיתוף ברווחים עתידיים של החברה ההזויה והלא מתרוממת. סיפור חיים יש לשלוח למשה בדואל [email protected] ולציין מי זאת החברה הבת זונה שניסתה לסחוט מכם עבודה ואחר כך להשאיר אתכם בלי התשלום.