הצטרפות לדואר חשמלי | הסרת מנוי מדואר חשמלי | שלח מכתב | דף ראשי

 

 

 

 

 

עדי ז'ורבין, חייך אולי בסכנת קרינה

 

17/04/2004 | גיליון מספר 50 | halemo

 

 

מזה כשבוע ימים מגיע לבעלי תיבות הדואר האלקטרוני הודעה פרסומית מעצבנת של חברת אובייקטיבי על סכנת קרינה סלולארית מהטלפון הנייד שלהם. את המייל מפיצה חברת אובייקטיבי שמנהלה ובעליה הוא עדי ז'ורבין. בתחילה השתמש ז'ורבין בזבלן מקצועי כדי להפיץ את הזבל שלו. מישהו התנכל לזבלן וחברת אובייקטיבי החליטה להפיץ את הזבל לבד. רוצים להימנע הקרינה סלולארית? התקשרו לעדי ז'ורבין והשאירו הודעה.

 

 

בשבוע האחרון, חג הפסח השני, נחתה בתיבת הדואר האלקטרונית של המוני בית ישראל הודעה מבועתת. "חייך אולי בסכנה" זעקה הכותרת, והזמינה את המזובלן התורן ללחוץ על התמונה ולהגיע לאתר שיסביר לנמען המפוחד כי קיימת סכנת קרינה בשימוש בטלפון הסלולארי.

 

ההודעה הזמינה את המקבל לקרוא על הסכנות הטריות האורבות בעת שימוש בטלפון הסלולארי. חברת אובייקטיבי והעומד בראשה עדי ז'ורבין ביקשו באותה הזדמנות מציבור המזובלים למלא טופס ארוך אין קץ עם העדפותיהם השיווקיות והצרכניות.

 

ככל הנראה, המוני בית ישראל לא התרשמו, וטפסים לא נשלחו. אובייקטיבי לא אמרה נואש ושלחה הודעה אחרי הודעה, שעה אחרי שעה, לתיבות הדואר של בעלי מחשבים המחוברים לאינטרנט שכתובתם כבר נמצאת בת ערובה במאגר המידע של הז'בלנורבין.

 

 

זבל ראשון על סכנת קרינה סלולארית

 

המכתב הראשון על סכנת הקרינה הסלולארית נחת בתיבות הדואר של נמעני מאגר המידע כבר ביום שישי 9 אפריל 2004 בשעה 9:00 בבוקר. כותרת המכתב היתה מעט מפחידה: "שים לב. אולי אתה בסכנה". המכתב נשלח לכאורה מהכתובת הבאה:

[email protected]

 

במכתב נראתה תמונה ולחיצה עליה הובילה לדף שנמצא תחת הקישור הבא (כרגע לא עובד):

http://www.worldtrade1.com/a/PreKrina.htm

 

בדיקה של שם הדומיין הראתה כי הדומיין worldtrade1.com שייך לזבלן המקצועי אמיר גנס, הסרסור של ענת הוירטואלית שרוצה את העזרה שלך. ענת בת ה 27, שלחה בחג הפסח את מרכולתה הפורנוגרפית הסלולארית להמוני בית ישראל טוחני המצות, וביקשה מהם לבוא ולטחון אותה (בשיחה מרובת שקלים חדשים).

 

עוד מידע על הזבלן אמיר גנס

http://halemo.net/edoar/0050/0003.html

 

כבר באותו היום, מישהו כנראה דאג לטפל באתר של גנס ומחק מעל השרת את התמונות ואת דף הפרסום שהוכן עבור חברת אובייקטיבי. בזמן כתיבת שורות אלו, האתר של גנס עדיין לא זמין. לא ברור האם הזבלן אמיר גנס ירד למחתרת.

 

 

אובייקטיבי לא נכנעת

 

המידע על מה שקרה לאתר הפרסומי שהכין אמיר גנס לחברת אובייקטיבי הגיע גם לאוזנה של חברת אובייקטיבי. זו הראתה סימני דאגה ופאניקה מחשש שהמוני בית ישראל פספסו את הזבל הפרסומי שנשלח אליהם, ודאגה לפתוח אתר רשמי עם המידע על סכנת הקרינה.

 

כבר למחרת היום, 10 אפריל 2004 בשעות הערב המאוחרות, שלחה חברת אובייקטיבי מכתב נוסף ובו נראתה יפנית קטנה מחזיקה טלפון סלולארי בידה. בתמונה נראה לוגו עגלגל של "סכנת קרינה" בצבעים שחור על גבי צהוב. התמונה הפנתה לאתר של חברת אובייקטיבי, שהקימה לצורך העניין: אתר קרינה קו איל.

 

אתר קרינה

http://www.krina.co.il

 

בדיקה הראתה כי האתר שייך לחברת אובייקטיבי מחקרים בע"מ שבראשה כאמור עומד עדי ז'ורבין. בהמשך השבוע נשלחו עוד מכתבי זבל של חברת אובייקטיבי המתריעים על הסכנה הסלולארית.

 

ביום 12 אפריל 2004 נשלח מכתב נוסף, הפעם כזה שאינו מכיל רק תמונה אלא טקסט עברי לוגי ובו שוב הזמנה לבוא ולהיכנס לאתר "קרינה". גולשים שהתפתו ונכנסו ל"קרינה", התבקשו למלא טופס ארוך ובו העדפותיהם הצרכניות בנושאים שונים.

 

הטופס היה כל כך מייגע, אנשים לא טרחו לקרוא ולמלא וחברת אובייקטיבי לא קיבלה טפסים ממולאים. חברת אובייקטיבי לא ויתרה, שלחה שוב מכתבי זבל נרגשים לציבור מאגר המידע שלה והפכה את מחשביהם של ציבור גולשי האינטרנט לערוץ 2. בכל מספר דקות הוצגה אותה פרסומת מרגיזה של אובייקטיבי.

 

 

די לזבל. די לזבלנים

 

מאחורי כל זבל עומד זבלן. בדיוק כמו שמאחורי כל כתובת אימייל מזובלת יושב בן אדם עצבן.

 

חברת אובייקטיבי היא אחת מהחברות הזבלניות ביותר את רשת האינטרנט ואת הדואר האלקטרוני בה. זאת חברה שכבר מזמן עברה את גבול הטעם הטוב בפרסום. מילא פרסום בודד בשבוע. אבל לא. זו מתעקשת לזיין אותנו בצרורות.

 

עדי ז'ורבין החליט לשלוח לכולנו את החרא שלו בסדרות של 10 ו 20 מכתבים. את זה צריך להפסיק. את החרא של ז'ורבין כולנו יכולים להפסיק. כל מה שצריך הוא לשלוח לעדי החביב הודעה, SMS, אייקון של גמד או סתם רינגטון של השיר ששרים אוהדי מכבי תל אביב למאמן שלהם: "זבל. זבל. זבל. זבל".

 

כולנו יכולים לעשות את זה.

 

מספר הטלפון הפרטי של עדי ז'ורבין הוא:

054.737100

 

התקשרו ותענו.

 

ואם זה לא ימצא חן בעיניך מר עדי ז'ורבין, אתה תמיד יכול לעשות מה שעושים אנשים שמזבלים להם את המוח ואת התיבה בזבל שלך:

1. תתנתק מהאינטרנט.

2. תפסיק להשתמש במכשיר עם סכנת קרינה.

3. תחליף מספר.

 

 

 

 

 

 

 


 
עדי ז'ורבין
זבלן אינטרנט


מספר טלפון אישי:
054.737100






 


 


 
 



 
 
 

 






 

 

 


 

תגובות הקוראים