הצטרפות לדואר חשמלי | הסרת מנוי מדואר חשמלי | שלח מכתב | דף ראשי

 

 

 

 

 

דוור העורך: פרודית דואר זבל

08/05/2004 |   גיליון מספר 52

halemo

 

(פרודיה על דואר זבל חדש שהתקבל בתיבות הדואר של בני ישראל בשבת)

 

נכון שתמיד שאנחנו רואים פרסומות אנחנו לא יודעים אם זה באמת טוב או שמנסים לדפוק אותנו ואין לנו כסף סתם "לנסות" מה שהם מציעים?

 

~~~~~~~~~~~~~~~

 

למשל, זין בעין (ז.ע.) שמשלמים לו מראש ואז הוא "ממליץ" עם מאות בדיקות ומאות השוואות אמיתיות (כאילו עאלק כזה). או ה"כתבות" המפוברקות בעיתון שלמעלה כתוב בקטן "פרוטקשן לתחמן" ולמעשה הם פרסומות סמויות תמורת כסף מראש!

 

ככה החברות הגדולות עובדות עלינו וככה העיתונים מוכרים את עצמם.

 

~~~~~~~~~~

 

אני הצטרפתי לאחרונה לארגון של 500,000 תובעים ונושים שמדווחים מידע חסוי באיזה 150 תחומים כמו הוצאה לפועל, צ'קים חוזרים, הפרת חוזים, הלנת שכר, הפצת דיבה, גביית דמי חסות, הפצת דואר זבל בשמות בדויים, ועוד.

 

הכניסה ל: www.VVVVVVVVVVVVVVVVV.co.il אסורה לגובים ונושים של הוצאה לפועל.

 

האתר נקרא V לתחמן ושמעתי שנטוויז'ן הקליטו את זין בעין הנורא אובייקטיבי אחרי שהוא אמר להם שהם לא הכי מהירים אם הם לא משלמים בוחטה לכיס שלו, ואחוז גבוה יותר של כאלו שלא מבינים באינטרנט מתחברים דווקא אליהם בגלל נטטטטט מממממממאן. איזה זין. הם חסמו לתחמן הזה את הגישה לאתר שלו ואז אפשר להיכנס גם דרך... דרך.... אוף. שכחתי את הכתובת.

 

בכל מחקר אפשר לקבל תוצאות של 500 או אפילו 2,000 חברים פיקטיביים שדיווחו ישר מהניסיון שלהם. לפעמים ניסיון של שנים כמו במחקר רכבים ולפעמים ניסיון אינטימי כמו כאלו שעברו הסרת שיער ערווה בבית המשפט. סטודנטים שלא קיבלו משכורת מספר חודשים מדווחים שם על רמת המורים ושיטות הלימוד וככה אי אפשר למכור לנו פרסומות פיקטיביות יותר!

 

מעניין אם היה באתר מידע שיכול היה לחסוך את "מקרה פלאפון שתבעו לזין בעין את הצורה".

 

האתר הוא פרטי ולוחמני ותחמני ולא כזה ממשלתי. יש ל V לתחמן מחלקה של "פניות הזימבור" ששם הם עוזרים ומפנים את החברים רק לחברות שלא פשטו את הרגל ובנק ישראל לא הכריז עליהם "לקוח מוגבל בנסיבות מחמירות", שנמצאו בדירוגים הגבוהים ביותר של ההוצאה לפועל וככה הארגון מתקיים וככה לחברות המסחריות יש אינטרס לשרת אותנו התחמנים טוב יותר.

 

אישית מצאתי שהחברה שאליה הופנתי דרך האתר התייחסה אלי לא כתחמן בודד אלא כחבר בארגון של 500,000 תחמנים!

 

הכי טוב: הכניסה www.VVVVVVVVVVVVVVVVV.co.il אסורה לגובים ונושים של הוצאה לפועל.

 

בכדי להיות חבר של התחמן צריך לתרום שני לירות בתחומים מעניינים שיש לך בהם ניסיון מוכח (הם לא בודקים!) ובתמורה מותר לך לקבל עד 5 תוצאות מחקרים שכולן זיוני שכל.

 

ככה אנחנו עוזרים אחד לשני - אם עזרתי לך, תעביר הלאה

 

יוסי

 

~~~~~~

 

From:   [email protected]

Sent: Wednesday, May 01, 2004 11:18 PM

To: [email protected],

Subject: תחמנות כמו שצריך!

 

אהלן מה נשמע....

 

אתמול קיבלתי מידע על אתר חדש - חבל על הזמן !!

 

נכון שתמיד אנחנו רואים פרסומות וחושבים "האם זה באמת כך"? אז האתר הזה מרכז סקרים ושאלונים של  !!המון!! אנשים בישראל שכבר התנסו במוצרים ושירותים שונים ורשמו את דעתם ונתנו ציונים לכל מוצר או שרות. בכל מקרה, ככה אפשר ללמוד על מוצרים ושירותים ישירות ממי שהתנסה בהם במקום בפרסומות שמוכרות לנו לוקשים והדבר הכי מגניב: שזה לא עולה כסף בכלל!!

 

אם אתה רוצה לקבל מידע אמיתי על מוצר או שרות - אתה פשוט ממלא 2 סקרים על מוצר או שירות שיש לך ניסיון בו (לטוב או לרע) ומקבל חינם תוצאות סקרים אמיתיים

 

אוף. אני מיואש. אף אחד לא רוצה למלא את הסקרים שלי...

 

~~~~~~~~~~~~

 

From: [email protected]

Sent: Wednesday, April 26, 2004 09:11 PM

To: [email protected]

Subject: ממצאי סקר אמינות

 

אני עובדת במשרד פרסום גדול שבדק את האמינות של האתר בציבור. בשעות הערב אני במשמרת בחוף תל ברוך.

 

מנכ"ל האתר הוא פריק של תחמנות שאף אחד לא מבין אותו וכולם יורדים עליו, במיוחד העיתונאים והם אלו שגורמים לו להראות רע. אני חושבת שבשבילנו התחמנים הוא טוב מאוד. הוא זיין לכולם את המוח עם הקרינה הסלולרית בישראל ומכון התקנים לא התייחס אליו אלא תבע את האמא שלו בגלל שהוא השתמש במונח "תקן" בניגוד לחוק. כולם יורדים עליו בגלל שהוא כבר 9 שנים מזיין לנו את המוח, או משהו כזה, מוביל מאבקים תחמניים בישראל.

 

אני עובדת בחברת פרסום גדולה שעשתה סקר מיוחד בנושא ומצאה שכמעט 70% מהציבור מכירים את התחמנויות שלהם: חצי מאמינים באלוהים וחצי לגמרי לא מאמינים באלוהים. פיני גרשון המלך. אבל החלק המעניין של המחקר מצא שהחצי שלא מאמין להם מדווח ברובו שהם קוראים את התחמנויות ומושפעים מהם ואפילו פועלים על פי המסקנות ועדיין נשארים ספקניים.... עם מוזר אנחנו. איכסה. לכולנו מגיע זין בעין.

 

לי אישית נראה שיש קומץ גדול של חברות נפגעות שכבר זיינו לזין בעין את הצורה בבית המשפט. רשלנות רפואית? סליחה? על מה אנחנו מדברים? התחמן הזה חושב שהוא "דון קישוט". הוא יוצר לעצמו את השם הרע.

 

אנחנו התחמנים צריכים לשפוט ע"פ התוצאות. זאת דעתי.

 

אני אישית לא רוכשת בלי לבדוק באתר של V לתחמן – מה איכפת לי, שזה לא עולה לי וכמעט תמיד אני מגלה דברים שלא ידעתי על הבעלים!

 

 

Yours,

רבקה

 

האתר VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV.co.il עומד להיסגר בקרוב, אז אנא כנסו ולחצו על לחצן התרומות באתר.