הצטרפות לדואר חשמלי | הסרת מנוי מדואר חשמלי | שלח מכתב | דף ראשי

 

 

 

 

 

פרסום ראשון: אתר תפוז מחליפים עיצוב

 

25/05/2004 |   גיליון מספר 55

halemo

 

אתר תפוז אנשים, אחד מאתרי הפורומים והקהילות הפופולריים ביותר ברשת האינטרנט ופורטל בפני עצמו, מחליף עיצוב. העיצוב הקודם שעלה במחצית שנת 2002 מפנה את מקומו לעיצוב חדשני יותר, בתוספת מדורים חדשים. העיצוב החדש נשמר בסודי סודות ואמור ככל הנראה להחליף בעוד כשבוע את העיצוב הנוכחי.

 

 

אתר תפוז

http://www.tapuz.co.il

 

אתר תפוז משנה עיצוב. בניית האתר מחדש שבוצעה על ידי אנשי תפוז בעצמם, עובר שדרוג גרפי. לא עוד מלבנים מצד ימין, למעלה ולמטה. העיצוב החדש עגול יותר, תלת מימדי יותר, מדליק יותר ומושך יותר מבחינה גרפית.

 

משיטוט בדפים הסודיים החדשים של אתר תפוז שנמצאים אי שם בקישור נסתר, נראה כי האתר עבר השקעה גרפית רצינית. הגרפיקה הקלאסית הקודמת הוחלפה בחלקה בגרפיקת פלאש.

 

רקע האתר הוא לבן יותר ופחות צבעים כהים. שמות המדורים למעלה נמצאים על לחצני פלאש מעוגלים שמשתלבים בעיצוב הכללי של צבע אפור בהיר עם מראה תלת מימד של מערכת הפעלה מתקדמת (כמו חלונות XP למשל).

 

המלבנים (grids) מעוגלים יותר ותורמים לאווירה הגרפית החדשנית של האתר.

 

לאתר נוספו מדורים חדשים כמו "קומונות" שלא קיים כרגע באף פורטל ממוסד (כמו וואלה או נענע). תפוז כנראה יחשפו את השירות החדש רק אם ילחצו עליהם.

 

בעבר הלא רחוק היו "תפוז אנשים" הראשונים מבין הפורטלים הגדולים להשיק מערכת בלוגים עצמאית שכל אחד יכול לפתוח בה בלוג משלו. אתר נענע בתגובה קנה את הבלוגים של ישראבלוג שבעליו התקשה לשלם את עלויות האחזקה הכבדות. אתר וואלה אף הוא רכש מערכת בלוגים עצמאית בשם MyBlog.

 

על פי מידע שהגיע למערכת דואר חשמלי, המערכת החדשה של אתר תפוז עברה השקה והרצה רק לכמה מאות אנשים וזאת על מנת לבחון את דעתם של המשתמשים על הדף החדש.

 

צילום מסך של העיצוב החדש שהצלחנו לגנוב מבלי שירגישו בנו, מצורף כאן למטה.

 

 

 

 

 


העיצוב החדש של אתר תפוז. לחץ על התמונה להגדלה