הצטרפות לדואר חשמלי | הסרת מנוי מדואר חשמלי | שלח מכתב | דף ראשי

 

 

 

 

 

מדריך רפי גינת לחיסול אנשים

 

19/06/2004 | גיליון מספר 57 | halemo

 

 

בגליון קודם של דואר חשמלי סיפרנו לכם על איש הטלוויזיה ומנחה תוכנית כלבוטק שבמחי תוכנית אחת הרס את חייה של המיסטיקנית מלי דאוי בטענה שהיא משתמשת במאגרי מידע ממשלתיים אסורים. מתברר, שלפני התוכנית ששודרה, רפי גינת קיבל מידע מוסמך שמלי דאוי אינה משתמשת במאגרי מידע ואין לה גישה למאגרים. המידע לא הפריע לרפי גינת להמשיך במלאכת החיסול הטלוויזיונית עתירת הרייטינג.

 

 

רקע

 

העיתונאי ומנחה תוכנית כלבוטק רפי גינת הגיש בחודש פברואר 2004 תביעה כנגד גולשת אינטרנט בשם מלי דאוי על שכתבה את דעתה השלילית על תוכנית כלבוטק ועל התקשורת שאותה כינתה בכינוי תשקורת. דאוי, מיסטיקנית ובעלת ידע בתורת הקבלה, תבעה בשנת 2003 את גינת על לשון הרע בגין כתבת תחקיר ששודרה בתוכנית כלבוטק בערוץ 2 ובה הואשמה שהיא משתמשת במאגרי מידע של משרד הפנים. בבית המשפט מתקשה גינת להוכיח זאת, ואף לא מוכן לקבל את הצעת בית המשפט לאפשר לדאוי להראות את יכולותיה בתורת הקבלה.

 

עוד מידע וכתבה קודמת הנושא, בגיליון 56 של דואר חשמלי

http://halemo.net/edoar/0056/0002.html

 

 

איך מחסלים אנשים בפריים טיים

 

תארו לכם קוראים יקרים את הדבר הבא: תוכנית תחקירים בערוץ טלוויזיה מרובה רייטינג שנקלט גם אצל אלו שאין להם כבלים או לווין, משדרת פרומואים המבשרים לכולנו כי הנה עומדת להיחשף בתוכנית נוכלת המציגה את עצמה כמיסטיקנית ואשת קבלה, כאשר בפועל היא משתמשת במאגרי מידע של משרד הפנים ושל גופים ממלכתיים אחרים במדינת ישראל.

 

תארו לכם שיומיים לפני התוכנית, אין לכם כלום ביד, ולמעשה התחקיר שלכם עומד ליפול. התמונות שתשדרו לא יציגו לצופים שום עבירה על החוק, ורק קול בריטון של כרוז משחקי כדורסל מוסמך של אוניברסיטת יד אליהו, ינסה לשכנע אתכם שהנה תפסנו נוכלת והנה היא עשתה שיחת טלפון והנה היא עובדת על כולנו.

 

ובכן, זה מה שקרה לתוכנית כלבוטק בהפקתו של איש הטלוויזיה רפי גינת. יומיים לפני התוכנית, לרפי שלנו לא היה כלום ביד. בעצם היו לו קלטות מצולמות במצלמה נסתרת, אבל הללו לא הציגו דבר וחצי דבר פלילי או מסריח.

 

ביום ראשון, 12 ינואר 2003, בצעד נואש, פנה רפי גינת במכתב ללשכת הדוברת בהנהלת בתי המשפט וביקש לברר האם הגברת מלכה (מלי) דאוי משתמשת במאגרי מידע ממשלתיים.

 

וכך כתב גולן יוכפז, עורך תוכנית כלבוטק להנהלת בתי המשפט:

[ציטוט]

הנדון: תוכנית "כלבוטק" בעניין" הגב' מלכה דאוי

 

ביום שלישי הקרוב, 14.01.03, תשודר במסגרת התוכנית "כלבוטק" בערוץ שתיים, כתבה אודות הידעונית, הגב' מלכה דאוי. למערכת "כלבוטק" הגיעו לאחרונה תלונות של לקוחות, שלפיהן הגב' דאוי משתמשת במאגרי מידע ממשלתיים, וכך בעצם מספקת פרטים אישיים על לקוחותיה, שניצבים המומים נוכח "יכולותיה".

 

נודע לנו כי בעבר עבדה הגב' דאוי כמעקלת בהוצאה לפועל באזור חיפה.

 

נודה לכם, אם תוכלו להשיב לנו על השאלות הבאות (אין כל בעיה שהמענה יהיה בבחינת שלא לייחוס):

א. האם הגב' מלכה (מלי) דאוי ת.ז. 000000000, שם האב פלוני, שנת לידה 00, אכן עבדה בהוצאה לפועל בעבר?

ב. מתי בדיוק עבדה הגב' דאוי בהוצל"פ, ובאיזה תפקיד שירתה בדיוק?

ג. האם במסגרת תפקידה נחשפה הגב' דאוי לתוכנות או למאגרי מידע ממוחשבים, שבהם ניתן למצוא אינפורמציה על אזרחי המדינה?

ד. באופן כללי באילו מאגרי מידע משתמשת ההוצאה לפועל (משרד הפנים? מס הכנסה? צה"ל? ביטוח לאומי?).

 

להבהרות ניתן לפנות לגולן יוכפז, עורך "כלבוטק" 050.209430 או באמצעות ביפר 03.610666 מנוי 73462.

 

בתודה ובברכה,

 

גולן יוכפז,

עורך "כלבוטק".

[סוף ציטוט]

 

העתק סרוק של המכתב, כאן

http://halemo.net/edoar/0057/rafi01.jpg

 

וגם כאן

rafi01.jpg

 

 

ביום למחרת, יום שני, 13 ינואר 2003, השיבה דוברת בתי המשפט עו"ד תמר פול כהן למכתבו של עורך כלבוטק ושללה את האופציה כי מלי דאוי משתמשת באמגר מידע כלשהו או השתמשה בעבר בתוקף תפקידה במאגרי מידע שכאלה.

 

וכך כתבה:

[ציטוט]

תשובה:

א. הגב' מלכה דאוי שימשה בעלת תפקיד בהוצאה לפועל (קבלן הוצל"פ) בין המועדים 8.12.91-31.12.99. במסגרת תפקידה זה אין לה כל גישה למאגרי מידע, ובוודאי שלא מאגר שניתן דרכו לקבל מידע אודות אזרחים.

 

ב. מערכת ההוצאה לפועל אינה מקושרת למאגרי מידע.

 

בהתאם לסעיף 7ב' לחוק ההוצאה לפועל, רשאי ראש ההוצאה לפועל ע"ס כתב ויתור על סודיות, לבקש מגורמים שברשותם מידע אודות כספי ונכסי החייב, להעביר את המידע שברשותם.

 

המידע מועבר למרכז מידע בהנהלת בתי המשפט ומוזן ישירות לתיק. המידע מהתיק זמין רק לרשם.

 

לסיכום:

1. גב' דאוי אינה עובדת או עבדה בהוצל"פ אלא שימשה כבעלת רשיון לביצוע הליכי הוצל"פ.

2. מכל מקום, לגב' דאוי לא היתה אפשרות לדלות מידע או אינפורמציה כלשהי באמצעות מערכת ההוצאה לפועל.

 

בברכה,

עו"ד תמר פול כהן

דוברת בתי המשפט

[סוף ציטוט]

 

העתק סרוק של המכתב, כאן

http://halemo.net/edoar/0057/rafi02.jpg

 

וגם כאן

rafi02.jpg

 

 

תוכנית החיסול

 

וכך, ביום שלישי, 14 ינואר 2004, מצאה עצמה תוכנית כלבוטק עם אוסף קלטות מצולמות וללא עובדה ממשית שמלי דאוי אכן משתמשת במאגרי מידע.

 

למפיק ולמנחה התוכנית זה לא ממש הזיז. פרומואים כבר שודרו, הוצאה להורג כבר הובטחה לצופים, ואין אפשרות לשנות כלום בשעה 11:00 בבוקר בעת הקלטת התוכנית באולפני הרצליה.

 

בשעות הערב שודרה התוכנית. רפי שלנו בעל קול הבריטון העמוק קריין את הצילומים שצולמו במצלמה נסתרת. את מלי ראו מקיימת שיחת טלפון. אף אחד מהצופים בבית לא הבין מה קדם לשיחה: תחקירנית של התוכנית בילבלה את המוח למלי דאוי וביקשה למצוא את אביה "האובד". מלי, שלא תמיד משתמשת בתורה הקבלה כדי לעזור לאנשים באיתור אביהם "האובד", הפנתה אותה ל 144 בנוכחותה, בדיוק כמו שכל אדם אחד היה עושה. תורת הקבלה שמורה לניתוח סודות חזקים יותרעל האדם, מידע שלא קיימים במאגרים ממשלתיים, בהם מצבו הנפשי של האדם, תכונותיו, סגולותיו וכדומה.

 

למלי דאוי נתנו פחות חמש דקות להגיב על האשמות שהטיחו בה. את החיים של מלי הרסו במחי תוכנית חיסול אחת בטלוויזיה. ואם לא די בכך, גם תבעו אותה בלשון הרע על שהמשיכה לכתוב את תגובתה בפורום כלבוטק באתר תפוז.

 

בינתיים, על פי מקורות מערכת דואר חשמלי, העדים של רפי גינת נעלמו (אולי נאלמו), אין קלטות, אין הוכחות, אין התנצלות ואין אינטגריטי. נשאר רק הרייטינג. נשארה גם הפגיעה בגב' דאוי.

 

השבוע הגיש רפי גינת בקשה לבית המשפט השלום בתל אביב בקשה למנוע ממלי דאוי להביא עדים מטעמה לבית המשפט. רפי גינת לא הסתפק בהשתקתה של מלי בתוכנית הטלוויזיה שלו, לא הסתפק בהשתקתה בפורום כלבוטק באתר תפוז באינטרנט, אלא הוא גם מבקש להשתיק את מלי דאוי בבית המשפט.

 

 

סוף דבר ומילה אישית

 

רפי גינת הוא בבועה עכורה של ממלכת הרייטינג של ערוץ 2. הם שם בממלכה חושבים שהם מייצגים את הציבור, עושים למענו ושולטים במידע במדינת ישראל. הם ישחטו בשבילנו אנשים קטנים וגם יסתמו להם את הפה כדי שלא תתגלה הפשלה והטעות הנוראה שעשו.

 

רפי גינת הוא כנראה לא מה שכולם חושבים עליו. הוא עוד פיגורה בממלכת ערוץ 2 שרצה אחרי הרייטינג והכסף. עיתונאי שמחפש בכוח את הסנסציה השידורית, גם אם היא באה על חשבונו של אזרח קטן ומסכן.

 

רפי, אם היית באמת עיתונאי, היית נותן לצד השני את ההוכחות שלך. אם היית באמת עיתונאי, לא היית מנסה לסתום לנשוא הכתבה שלך את הפה. אם היית באמת עיתונאי, לא היית מעלים קלטות עם הוכחות. אם היית עיתונאי, היינו מרגישים את זה.

 

רפי, אתה בטוח שאתה עיתונאי?

 

יאללה מכבי. דיפנססססססססססססססססס....!

 

 

 

 

 

 
רפי גינת
 




המכתב ששלח כלבוטק
להנהלת בתי המשפט
(לחץ/י להגדלה)




תשובת הנהלת בתי המשפט:
מלי דאוי לא משתמשת
במאגרי מידע ממשלתיים
(לחץ/י להגדלה)


 

 





 


 


 
 



 
 
 

 






 

 

 


 

תגובות הקוראים