הצטרפות לדואר חשמלי | הסרת מנוי מדואר חשמלי | שלח מכתב | דף ראשי

 

 

 

 

 

הודעה ליעל בר זוהר: תפסיקי לזיין לנו את המוח

 

30/06/2004 | גיליון מספר 59 | halemo

 

 

שמועות ברשת האינטרנט, בפורומים וברשימות תפוצה טוענות כי קלטת נגנבה מבית של מפורסמת. בקלטת על פי הפרסומים, נראית הכוכבנית מקיימת יחסי מין עם שני בני זוג. שמועות ברשת האינטרנט גם טוענות כי קיים צו איסור פרסום בנושא, אך מבירור ראשוני עולה כי אין צו כזה. האם מדובר במקרה אותנטי של גנבת קלטת או באיזה פרומו ועבודה על הציבור בעיניים?

 

 

ביום שלישי, 29 יוני 2004 אחר הצהרים, התפרסמו ידיעות בפורומים השונים ברשת האינטרנט כי כוכבת מפורסמת שגם נוהגת להתהולל מינית בפרסומות של חברת פוקס ביחד עם השחקן יהודה לוי, מככבת בקלטת פורנו ביתית שהפיקה ביחד עם בני זוגה.

 

על פי הנטען, הקלטת נגנבה מביתה של הכוכבת והגיעה בדרך לא ברורה דרך מנקה הנקיון לעורכים של העיתון הצהוב החדש שעדיין לא נולד. שני העורכים שלו אינם מוכרים בתחום. נטען עוד כי שם העיתון החדש הוא "ג'ורה". אחלה שם לצהובון. לא יכלו לבחור שם כמו "פנאי פלוס" או "רייטינג"?

 

בטלוויזיה הוצגו צילומים מתוך בית המשפט בהם נראים שני החשודים הצעירים מובלים לאולם באזיקים. כנגד אחד מהם נטען שהוא בעל עבר פלילי של הונאה, כך על פי המשטרה.

 

הסיפור כשלעצמו נשמע די תמוה עד כדי גיחוך, ולא ברור מה הקטע של יעל בר זוהר בכל הנושא הזה ומה רצונה מאיתנו. האם באמת נגנבה קלטת כחולה שבה היא מככבת? מה זה העיתון הזה שאף אחד לא מכיר וקוראים לו "ג'ורה"? למה זה צריך לעניין אותנו כל כך שהמפורסמת מזדיינת בבית, כאשר היא עושה את זה עבורנו בחינם בפרסומות של פוקס בערוץ 2 ובערוץ 10? האם זאת עוד מתיחה של יגאל שילון?

 

ימים יגידו.

 

בינתיים הסיפור מעלה גיחוך וחיוך. בינתיים נוכל להזכר כולנו בפרסומת המינית של חברת האופנה פוקס בה נראתה יעל בר זוהר בסצינה מינית לוהטת על שולחן של מזללה אמריקאית. המנייקים לא דחפו לנו את זה רק בטלוויזיה, אלא נאלצנו כולנו לסבול את זה גם באתר וואלה במשך מספר שבועות.

 

ואחרי שהאכילו אותנו בזבל הפורנוגרפי הפרסומי הזה, את מי זה באמת מעניין שיש עוד קלטת של כוכבת מפורסמת שבה היא נראית עושה חזרות בבית לפרסומת הבאה שלה?

 

 

האתר הלא רשמי של יעל בר זוהר

http://www.ybz.up.co.il

 

 

 

 

 

 

 
יעל בר זוהר
כוכבת מפורסמת







 


 


 
 



 
 
 

 






 

 

 


 

תגובות הקוראים