הצטרפות לדואר חשמלי | הסרת מנוי מדואר חשמלי | שלח מכתב | דף ראשי

 

 

 

 

 

הודעה לבעלי תיבות דואר באתר וואלה

 

01/08/2004 |   גיליון מספר 62

halemo

 

 

החל מהגיליון הבא של דואר חשמלי, מנויים הרשומים עם כתובת דואר אלקטרוני של אתר וואלה, לא יקבלו יותר את העיתון, וימחקו מרשימת המנויים. הסיבה לכך היא שתוכנת הדואר של אתר וואלה מסווגת את דואר חשמלי כדואר זבל (ספאם) לא רצוי. משתמשי תיבות דואר באתר וואלה שרוצים להמשיך ולקבל את העיתון, רצוי שירשמו דרך שירות דואר אלקטרוני אחר.

 

 

במסגרת המלחמות בדואר זבל מצד ספקי תיבות דואר אלקטרוני וספקיות אינטרנט בישראל, הם מפעילות תוכנות סינון דואר אלקטרוני וסיווגו מבלי שהמנויים שלהם ביקשו זאת.

 

במלחמה הזאת, שלא מנוהלת כמו שצריך מצד ספקיות הדואר, נפגעים גם שירותים לגיטימיים הניתנים באמצעות שירות דואר אלקטרוני. עיתונים, ניוזלטרים ופרסומות שביקשו מנויים לקבל לתיבת הדואר האלקטרונית שלהם, עוברים סינון וסיווג בלתי מתאימים.

 

אתר וואלה למשל, שנותן בחינם ולכולם את האפשרות לפתוח תיבת דואר אלקטרונית, מסנן עבור המשתמשים דואר שביקשו לקבל, זאת במסגרת המלחמה הגדולה בדואר הזבל (ספאם).

 

אתר וואלה

http://www.walla.co.il

 

 

מנויים שביקשו לקבל לתיבת הדואר שלהם גם את עיתון "דואר חשמלי", נרשמו במיוחד ואף אישרו את הרשמתם דרך אתר יאהו. בשיטת ההרשמה הזאת המנוי מאשר פעמיים את רצונו לקבל לתיבת הדואר שלו את העיתון (שיטת opt in).

 

אתר וואלה, מזה תקופה, מסמן את עיתון "דואר חשמלי" כדואר זבל בלתי רצוי. מנויים בעלי תיבות דואר של 1 ג'יגה בייט, מקבלים שירות של סינון ספאם מבלי שביקשו זאת. השירות הזה קובע שהניוזלטר של עיתון גלובס וההתראות של עיתון גלובס הם דואר זבל בלתי רצוי, למרות שהמנויים ביקשו לקבל זאת שנרשמו לאתר גלובס.

 

מכיוון שלי, כעורך עיתון "דואר חשמלי" אין כוח, חשק, זמן ורצון להתכתב עם הנהלת וואלה או לריב איתם בבית משפט (בגין הוצאת לשון הרע), ומכיוון שהעיתון נשלח שלא למטרות רווח כספי, החלטתי פשוט להפסיק לשלוח את העיתון למנויים שתיבת הדואר שלהם נמצאת באתר וואלה. עיתון דואר חשמלי לא עושה תחרות עם אף עיתון אחר, ואין לו בעיה להוריד מנויים שאתר האם שממנו הם מקבלים שירותים (בחינם), מוציא את דיבתו של העיתון רעה ומסווג אותו כזבל ואת השולח שלו כזבלן.

 

בדואר חשמלי רשומים כ 50 מנויים של אתר וואלה. החל מהגיליון הבא, מנויים אלו לא יקבלו את העיתון, ואף ימחקו מרשימת המנויים.

 

אם אתם מנויים של דואר חשמלי ואתם מקבלים את העיתון לתיבת הדואר שלכם באתר וואלה (או שאתם לא מקבלים בגלל שזה ספאם), ואתם רוצים להמשיך לקבל אותו, תפתחו תיבת דואר במקום אחר. רק כך תוכלו להמשיך ולקבל את העיתון.

 

במלחמה שמפעילות ספקיות הדואר האלקטרוני נגד דואר הזבל (ספאם) יש גם קורבנות חפים מפשע. ויש גם קורבנות שלא ישתקו לאילו שיסווגו אותם שלא בצדק כזבלנים.

 

 

 

 

 



.

 

 

 

 

 

,