הצטרפות לדואר חשמלי | הסרת מנוי מדואר חשמלי | שלח מכתב | דף ראשי

 

 

 

 

 

דוור העורך: חתונה מקוונת, חתונה מכוונת

 

14/08/2004 | גיליון מספר 64 | halemo

 

 

מזל טוב לאיציק (שם בדוי) ודליה (גם שם בדוי). הם התחתנו. אהבה ממבט ראשון! מבט? אהבה מקליק ראשון! איציק ודליה הם לא סתם גבר ואישה שהתאהבו ונישאו. איציק ודליה החלו את מערכת היחסים הקצרה שלהם בצ'אט! הייתם מאמינים?

 

 

אחרי חודש של שיחות אינטנסיביות בצ'אט של פורטל אינטרנט ידוע ומפורסם, הם החליטו להיפגש כדי להתרשם האחד מהשניה ולעשות אחת לשני את מה שכתבו עליו במשך חודש ימים בצ'אט.

 

איציק לא הסתיר בכתיבה שלו שהוא רוצה לפגוש את דליה ולזיין לה את הצורה. דליה לא הסתירה שהיא בתולה חסודה שמתה לקבל כבר זין מגבר חסון ומבוגר. איציק שאל את דליה האם אין לה בעיה לקבל שפריץ של שפיך על הפנים, ודליה ענתה לו שלמרות גילה הצעיר, היא די מנוסה בהתעסקות עם נוזלים סמיכים וגברים מבוגרים עושים לה את זה.

 

ואז זה קרה. אחרי חודש של כתיבה אינטנסיבית של זימה אחד לשניה בצ'אט, הם נפגשו.

 

בפגישה התברר לאיציק שדליה היא שוטרת חוקרת שחיפשה פדופילים בצ'אט, ועבדה במשך תקופה כנערת פיתוי באינטרנט. לדליה התברר שאיציק הוא חוקר נוער במשטרת ישראל שמריץ פרוייקט חדש של איתור קורבנות פוטנציאליים בצ'אטים באינטרנט, עוצר אותם ומזהיר אותם פנים אל פנים לפני שיקרה להם משהו רע.

 

דליה לא מצאה את הפדופיל שלה.

איציק לא מצא הנערה הבתולה שחיפש.

אבל שניהם מצאו את האהבה שחיפשו כל כך הרבה זמן.

 

איציק שוטר. דליה שוטרת. שניהם שוטרים משועממים שמחפשים בצ'אטים פדופילים ונערות בתולות שמחפשות סקס. שניהם נפגשו כי חשבו שהם יעצרו וישימו אזיקים אחד על השני. זה לא קרה. במקום זה איציק מצא כלה, ודליה מצא חתן.

 

קול ששון וקול שמחה. קול חתן וקול כלה.

 

כרגע איציק ודליה נמצאים בירח דבש בטורקיה. ובגלל שאיציק ודליה נמצאים בטורקיה, האינטרנט חשוף כרגע לפדופילים וירטואליים שמחפשים נערות צעירות שרוצות סקס טקסטואלי וירטואלי.

 

בינתיים, עד שאיציק ודליה יחזרו מחופשתם המתוקה באסיה הקטנה, כולכם מתבקשים להיזהר שם בצ'אטים! אתן בנות צעירות ויקרות עלולות להתכתב עם פדופיל אמיתי ולא שוטר נוער חביב. אתם הבנים עלולים להתכתב עם נערות אמיתיות, ולא עם שוטרת מתחזה שמפתה אתכם לכתוב לה דברי זימה.

 

ראו הוזהרתם.

 

 

 


 




 




 
 


 
 



 
 
 

 






 

 

 


 

תגובות הקוראים