הצטרפות לדואר חשמלי | הסרת מנוי מדואר חשמלי | שלח מכתב | דף ראשי

 

 

 

 

 

הנשיא מבקש להצטרף לתביעה נגד הלמו

 

14/08/2004 | גיליון מספר 64 | מערכת דואר חשמלי

 

 

נשיא חברת אובייקטיבי מחקרים עולמיים הגיש בקשה לבית המשפט לאפשר לו להצטרף כתובע מספר 2 בתביעה שהגישה חברת אובייקטיבי נגד כותב שורות אלו (משה הלוי) וכנגד דורון בן דוד, אחד מהבעלים של אתר הפורומים פרש.

 

 

ביום 28 יולי 2004 הגיש בית הנשיא באמצעות נשיא חברת אובייקטיבי מחקרים עולמיים בע"מ בקשה לצרף את הנשיא בכבודו ובעצמו, עדי ז'ורבין (ירום הודו), לתביעת לשון הרע על סך 100,000 ש"ח שהוגשה כנגד כותב שורות אלו (משה הלוי) וכנגד נתבע מספר 2 דורון בן דוד, אחד מהבעלים של אתר הפורום "פרש" (בש"א 175914/04).

 

אתר הפורומים פרש

http://www.fresh.co.il

 

כתב הגנה כבר הוגש זה מכבר בתיק (ת"א 35349/04) על ידי בא כוחם של הנתבעים, עו"ד אביב אילון ממשרד עוה"ד אילון אגרט ושות'.

 

אתר האינטרנט של משרד עוה"ד אילו אגרט ושות'

http://www.eilon-eghert.co.il/heb

 

את חברת אובייקטיבי מייצגת המחלקה המשפטית המייצגת את החברה בתביעות רבות. התחלופה הגבוהה של עורכי דין במחלקה המשפטית והתפטרותם מייצוג הנשיא במקרים אחרים, עדיין לא מוטטה את המחלקה הותיקה והיא ממשיכה לתבוע במלוא המרץ והעוז.

 

בדיון שהתקיים בתביעה אחרת על לשון הרע בין חברת אובייקטיבי לבין חברת קר שירותי רפואה בע"מ, המחזיקה אתר אינטרנט עם מידע על חברת אובייקטיבי, הראה הנשיא בעצמו דוגמה ומופת לעורכי הדין העלומים של המחלקה, וייצג את עצמו בדיון ההוכחות, כל זאת לאחר שביקש יום קודם לדחות את הדיון מחמת מחלה  (ת"א 210132/02, שלום תל אביב).

 

האתר של חברת קר שירותי רפואה

http://www.object.co.il

 

 

ביום 13 יוני 2004 תבעה המחלקה המשפטית של חברת אובייקטיבי את עיתון גלובס, המחזיק גם אתר אינטרנט עם מנוע חיפוש חזק (ת"א 44369/04). בכל חיפוש של המילה "אובייקטיבי" ו/או "ז'ורבין", עולות תוצאות לא מחמיאות על הנשיא ובית הנשיא. ככל הנראה, התביעה כנגד עיתון גלובס ואתר האינטרנט שלו די מפריעים לטקסים ולימי הזכרון שמתרחשים בבית הנשיא של אובייקטיבי הנמצא בת"ד 7332 תל אביב. האחרונים תבעו על לשון הרע.

 

בנימוקי הבקשה שהוגשה כאמור לבית המשפט השלום בתל אביב כנגד כותב שורות אלו, נטען כי המבקש (מר עדי ז'ורבין) הוא נפגע שווה ערך בכל האמור בכתב התביעה, וכי בית המשפט מתבקש לאשר את הוספת שמו כ"תובע 2" (צריך להיות: "תובע סדרתי 2") לכתב התביעה וזאת מבלי שיעשה שינוי כלשהו בהליכים או במסמכים.

 

הבקשה עצמה אינה חתומה כלל, אינה מכילה את כתובתו המפורשת של הנשיא ואינה מכילה את כתובתה הפיזית של חברת אובייקטיבי מחקרים עולמיים בע"מ, וזאת לאחר שכבר נזרקה מקומה 28 במגדלי עזריאלי בתל אביב.

 

בשלב זה בית המשפט נמצא בפגרת הקיץ שלו. דיון קרוב צפוי ביום 29 נובמבר 2004 בפני כבוד השופט ד"ר קובי ורדי.

 

כאמור בקשות דומות הוגשו ע"י חברת אובייקטיבי כלפי חמישה בעלי דין:

בשא 175908/04, שלום ת"א, אובייקטיבי נגד עתיד השמת עובדים (ת"א 42637/04).

בשא 175909/04, שלום ת"א, אובייקטיבי נגד קוסמטיקה ערבה (ת"א 219582/02).

בשא 175913/04, שלום ת"א, אובייקטיבי ד"ר חיים אשכנזי (ת"א 65803/03).

בשא 175930/04, שלום ת"א, אובייקטיבי נגד גלובס (ת"א 44369/04).

בשא 175939/04, שלום ת"א, אובייקטיבי נגד פרופורציה (ת"א 49516/03).

 

 

הבקשות הוגשו בתיקים שאינם מתקדמים, אלא נמצאים בהליכים מקדמיים שלא נערך בהם דיון משפטי רציני כלשהו. ככל הנראה, חברת אובייקטיבי מחקרים עומדת לסיים את תפקידה אצל רשם החברות בעקבות החובות, התיק הפלילי הנדון בבית משפט השלום בפתח תקווה (תביעה שהוגשה על ידי משרד התעשייה והמסחר) ורישומה כחברה מוגבלת חמורה באתר בנק ישראל.

 

ואם לא די בכך, אתר המרכז רשימות של שולחי דואר זבל בשם spamhaus, דאג להכניס את חברת אובייקטיבי לרשימת הזבלנים באינטרנט. ברשימה נמצאים כל האתרים של החברה המזבלת. הרישום הוכנס ב 4 יולי 2004, עת חגגה ארה"ב ונשיאה את יום העצמאות האמריקני. הרישום הוכנס למרות שכבר תקופה ארוכה לא שולחת חברת אובייקטיבי דואר זבל בשל חוב כספי לספקי השירות של הדואר הפרסומי, ומכת צ'קים חוזרים.

 

אובייקטיבי ברשימת שולחי דואר זבל העולמית

http://www.spamhaus.org/sbl/sbl.lasso?query=SBL17768

 

 

בינתיים, הנשיא ז'ורבין עצמו הקים שתי חברות חדשות: את חברת וי לצרכן בע"מ, ואת חברת אובייקטיבי לתועלת הציבור בע"מ, שלא ברור האם היא באמת לתועלת הציבור או לתועלת הנשיא שלה.

 

 

חברת וי לצרכן בע"מ

http://www.v.co.il

 

חברת אובייקטיבי לתועלת הציבור בע"מ

http://www.objectivi.co.il

 

 

כתבות קודמות בנושא התביעה

http://halemo.net/versus/objectivi/index.html

 

 

 

 




 
ה"ה עדי ז'ורבין
הנשיא ירום הודו







 


 


 
 



 
 
 

 






 

 

 


 

תגובות הקוראים