הצטרפות לדואר חשמלי | הסרת מנוי מדואר חשמלי | שלח מכתב | דף ראשי

 

 

 

 

 

הזמר והיוצר מתי כספי תובע את אתר NRG

 

21/04/2005 | גיליון מספר 78 | משה הלוי halemo

 

הזמר והיוצר המוסיקלי מתי כספי, תובע את אתר האינטרנט של מעריב, אתר NRG, בגין פרסום שתי כתבות שניסו לשלב דאחקות והומור על חשבונו. הזמר דורש מעיתון מעריב, עורכו וכתביו סך של 200,000 ש"ח בגין לשון הרע ורשלנות.

 

 

הפרסום

 

הזמר והיוצר המוסיקלי מתי כספי, תובע את אתר האינטרנט של מעריב, אתר NRG, בגין פרסום שתי כתבות שניסו לשלב דאחקות והומור על חשבונו של כספי. ביום 28 מרץ 2004 הגיש מתי כספי, באמצעות עורך דינו רמי שר-ישראל, כתב תביעה על לשון הרע לבית המשפט השלום בתל אביב. כספי, באמצעות פרקליטו, טוען כי אתר האינטרנט NRG פרסם שתי כתבות שפגעו בו.

 

הכתבה הראשונה אליה מתייחס כתב התביעה בן 5 הדפים, היא כתבה שפורסמה ביום 21 מאי 2004 על ידי מנחם גנץ הנושאת את הכותרת: "מתי כספי: קייטנו ולוזו לא חבר", וכותרת המשנה שלה: "קייטנו ולוזו ענק המוזיקה הברזילאי, מוציא תקליט חדש באנגלית ומפרגן לכולם מג'ורג' גרשווין ועד לקורט קוביץ, להוציא כאמור מתי כספי". המשך הכתבה אינו מתייחס כלל למתי כספי וליחסיו עם המלחין הברזילאי, אלא נכתבה ככותרת הומוריסטית על חשבונו של כספי כאילו יש בינו לבין המלחין הברזילאי סכסוך כלשהו. הכתבה כבר אינה קיימת באתר NRG לאחר שהוסרה לפי דרישת פרקליטו של כספי ביום 20 יוני 2004.

 

כתב התביעה מתייחס לכתבה נוספת שפורסמה ביום 22 ינואר 2004 על ידי שי להב, הנושאת את הכותרת "כל מקום ואתר". הכתבה מתארת את אתר האינטרנט המושקע של מתי כספי (

www.matticaspi.co.il ), אך בהומור אופייני לאתר NRG, נטען כאילו הפרסים לחידוני טריוויה באתר של כספי, הן נשותיו של הזמר, מה שבמציאות אינו נכון כלל וכלל.

 

הכתבה עדיין קיימת באתר NRG תחת הקישור הבא

http://www.nrg.co.il/online/archive/ART/634/713.html

 

 

מתי כספי דורש כי עיתון מעריב, עורכו אמנון דנקנר והכתבים שהוזכרו לעיל, ישלמו לו סך של 200,000 ש"ח בגין פרסומים פוגעים נגדו ובגין פגיעה במוניטין שלו כיוצר. עוד דורש כספי התנצלות ופרסום מודעת הבהרה.

 

מעריב טרם הגיש כתב הגנה.

 

 

(ת"א 22004/05, שלום תל אביב, מתי כספי נגד מעריב ואח')

 

 

 

 


 מתי כספי
 




 
 
 

 






 

 

 


 

תגובות הקוראים