הצטרפות לדואר חשמלי | הסרת מנוי מדואר חשמלי | שלח מכתב | דף ראשי

 

 

 

 

 

פדופיליה באינטרנט, ידיעות אחרונות ומה שביניהן

 

30/09/2007 | גיליון מספר 98 | משה הלוי halemo

 

הכותרת הראשית של ידיעות אחרונות מבשרת: כך פועלים פדופילים בישראל. הידיעה פחות מרעישה. מישהו בעיתון של המדינה רוצה לעשות רעש ולהוסיף כותרות דרמתיות לארכיון לצרכים טלויזיוניים עתידיים.

 

 

היום (30/09/2007) הופיע בכותרת הראשית של ידיעות אחרונות הידיעה "המרעישה" על קיומו של אתר אינטרנט העוסק בפדופיליה, בריש גלי, ממש בפרהסיה.

 

הידיעה של יובל דרור, שלעניות דעתי גם הוא לא חשב שהכתבה שלו תככב בכותרת הראשית של העיתון אלא לכל היותר באחד העמודים הפנימיים, ניסתה לעשות רעש.

 

הם, צעקה הידיעה, קוראים לעצמם "אוהבי ילדים". לא סתם "פדופילים". ממש בעברית צחה ואקדמית!!!1!  למי שלא מבין: "פדו" paidos הוא "ילד" בשפה היוונית. "פיליה" phileo הוא "חובב" או "אוהב", באותה שפה זרה.

 

ועוד משהו איום ונורא: המשטרה, של ישראל, לא מטפלת באתר הסורר!!! איך קורה דבר כזה!!!! המשטרה נתנה כמובן את התגובה הצינית שלה והסבירה שבמפלג עבירות מחשב יש רק 4 חוקרים. מידיעה, בשנה שעברה היו 8 חוקרים, 7 מהם טיפלו בכותב שורות אלה באופן אישי (אלקבץ, חיון, כהן-גבורה, פורלייטר, בן-צבי, שפלן ופטרבורג).

 

האתר לפי ידיעות אחרונות מתארח אצל ספקית אינטרנט בריטית שיושבת בגווטמלה, ומחזיקה אתר עברי למהדרין. אי אפשר אפילו לדעת מי מפעיל את הבדיחה המקוונת הזו: אתר, בלי תמונות, בלי יותר מדיי קישורים, עם בלוג ופורום שמנסה לנצל את חופש הביטוי של אלה שעומד להם הזין כשהם רואים ילד ערום.

 

ידיעות אחרונות שומר מכל וכל על הסוד הכמוס, ולא מגלה לנו את הכתובת של אתר. למרות זאת, לפי הטקסטים שצורפו בצילומי המסך שמלווים את הכתבה "המרעישה", אפשר לחפש בגוגל את הטקסטים ולהגיע לאתר עצמו.

 

זה האתר:

http://www.ilbl.net

 

הפורום של האתר מוסתר בכתובת הבאה, למי שרוצה להתעצבן:

http://www.ilbl.net/forum

 

 

רוצים לדעת מה עומד מאחורי הכתבה הסנסציונית?

 

ובכן, חברת "רשת" שמשדרת בערוץ 2, מבקשת לעשות תוכנית תחקירים מיוחדת על הפדופיליה בישראל, ובפרט זו שמתנהלת בצורה מסחרית באינטרנט ובחדרי חדרים.

 

כנראה שלא מצאו תעשיה כזו בישראל. אפילו לא בארכיון של ידיעות אחרונות. יש ידיעה ישנה על אחד, ויקטור פריס מנתניה, שנעצר בעבר בהאשמה כי צילם קטינות והפיץ את תמונותיהן באינטרנט.

 

שום דבר לא יצא מזה. הדוגמניות של פריס היו צעירות מעל גיל 20 שנראו כמו ילדות. הן היו חתומות על חוזה. כתב אישום על פדופיליה ממוסחרת לא יצא מזה.

 

למצער, אין בארכיון של ידיעות אחרונות כותרת דרמתית על פדופיליה בישראל. עד היום זה היה באיזה עמוד פנימי או לכל היותר במדור המחשבים. מהיום, יש גם ידיעה מרעישה על פדופילים בעמוד הראשי. זה יכול להתלבש על כל כתבה חדשה שתרצה לעשות רעש בשכונה.

 

"רשת", למי שלא זוכר, קשורה בקשר עמוק עם ידיעות אחרונות. פעם, המניות של רשת היו בידי הבעלים של ידיעות אחרונות, היום כבר לא, אבל זה לא מפריע לשיתוף פעולה פורה בין החברות.

 

בקרוב בטלוויזיה:

תוכנית תחקירים מיוחדת על פדופיליה בישראל. מה שתראו בפתיח של הכתבה בטלוויזיה, זה את העיתון של אתמול עם הכותרת המרעישה על "כך פועלים פדופילים בישראל"...

 

יודעי דבר מציינים שפדופילים לא מחפשים סחורה גרפית באתר אינטרנט סטייל הכתבה בידיעות אחרונות, אלא דווקא בתוכנות שיתוף קבצים, תוכנות צ'אט ואפילו ברשימות תפוצה באימייל.

 

 

 

והרי הודעה שפורסמה זה עתה:

אתר הפדופיליה עדיין באויר, ונושם אויר הרי גוואטמלה, רחמנא ליצנן

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3454745,00.html



עדכון 22:08:

אתר האינטרנט נסגר זמנית על ידי מפעיליו.

 

 

 

 


 





 

 




 
 
 

 






 

 

 



 


 

תגובות הקוראים