הצטרפות לדואר חשמלי | הסרת מנוי מדואר חשמלי | שלח מכתב | דף ראשי

 

 

 

 

 

מפרסמת בדואר זבל תפצה נמען סרבן

 

02/10/2008 | גיליון מספר 103 | משה הלוי halemo

 

אזרח ישראלי שקיבל דואר זבל מחברה מפרסמת, ולא הצליח למחוק את עצמו מרשימת התפוצה, יפוצה על ידי המפרסמת. הוא ועשרות חבריו ייהנו משיט חינם על יאכטה.

 

 

כמו רבים אחרים בישראל, קיבל עמית הריס לתיבת הדואר האלקטרונית שלו הצעה שאי אפשר לסרב לה: קורס משיקי יאכטות. בינינו, מי אין לו יאכטה בחצר הבית ולא היה רוצה לקבל שיעורי נהיגה על כלי הרכב הימי הזה?

 

החברה המפרסמת, שיא גל המכללה הישראלית לשייט 2000 בע"מ, אפילו שלחה לו את ההצעה עשרות פעמים, כדי שאולי ישתכנע בכל זאת להירשם לקורס משיקי יאכטות.

 

חברת שיא גל

http://www.sea-gal.co.il

 

 

הריס ביקש למחוק את עצמו מרשימת התפוצה, שנשלחה מכתובת פיקטיבית, אך למרות שקיבל אישור על כך שהוסר מהרשימה, ואף זכה בהתנצלות מהחברה המפרסמת, הוא המשיך לקבל את ההצעה המגניבה שאי אפשר לסרב לה: קורס משיקי יאכטות!

 

הריס החליט להגיש תביעה קטנה נגד החברה המפרסמת. סכום התביעה 5000 ש"ח.

 

בדיון שהתקיים בבית המשפט לתביעות קטנות בפתח תקוה, לפני השופטת קלרה רג'יניאנו, רמזה השופטת לצדדים להגיע לפשרה, והסבירה כי אולי החברה המפרסמת צריכה לפצות את התובע שביקש להוריד עצמו מהרשימה, למרות זאת המשיך לקבל דואר זבל.

 

במהלך הדיון הגיעו הצדדים לפשרה: החברה המפרסמת, מכללת שיא גל, תפצה את הריס ואת חבריו בהפלגת כיף ל 14 איש. ההסכמה קיבלה תוקף של פסק דין.

 

 

תק 1668/08, תביעות קטנות פתח תקוה

עמית הריס נ' שיא גל המכללה הישראלית לשייט 2000 בע"מ

פסק דין מיום 21/09/2008

haris_vs_seagal.htm

 

 

 

 


 



 


 

 




 
 
 

 






 

 

 

 

 







תגובות הקוראים