הצטרפות לדואר חשמלי | הסרת מנוי מדואר חשמלי | שלח מכתב | דף ראשי

 

 

 

 

 

השמועות על הרשעתי היו מוקדמות מדיי

 

02/12/2009 | גיליון מספר 107 | משה הלוי halemo

 

עופר שדות ועורך דינו אלי גור, מפיצים באינטרנט ובבתי המשפט, בהתאמה, את הידיעה השקרית שאני, משה הלוי, הורשעתי בעבירות מחשב חמורות, וממתין לגזר דין שישלח אותי למאסר לשנים ארוכות. שני הכזבנים הללו לא המתינו להכרעת הדין שזיכתה אותי מכל אשמה.

 

 

הטרדה מאיימת נגד אתר תפוז

 

בשנה האחרונה ספג אתר האינטרנט תפוז (http://www.tapuz.co.il/), מנהליו ועובדיו הטרדות שבוצעו באמצעות רשת האינטרנט והדואר האלקטרוני. האתר עצמו הוצף במסרים פוגעניים ובמאות אלפי מסרים סתומים שמטרתם היתה אחת: לקריסת האתר, להשבתת השירותים בו ולשבש את החיים של האנשים העובדים בו, בהם מנהלת הקהילות נעמה פלד.

 

אתר תפוז, שבתחילה נכנע לעופר שדות, סגר את הבלוג של כותב שורות אלה וזאת על מנת להשיג שקט תעשייתי ולהציל את האתר מקריסה שנגרמה על ידי גורם עברייני בשם עופר שדות.

 

אלא שאנשי תפוז לא הבינו שמי שנכנע לסחטנות ולדמי חסות אלקטרוניים, יהפוך בהמשך לקורבן מתמשך של אדם צמא כבוד ובעל נקמות גדול.

 

בצר להם, פנו אנשי תפוז לבית המשפט השלום בפתח תקוה, וביקשו להוציא צו נגד הטרדה מאיימת כלפי עופר שדות. בית המשפט נענה לבקשתם והוציא צו כזה, שהפך לחלוט לאחר שהופקדו הערבויות המתאימות. במקביל, תבעו את שדות בתביעה נזיקין.

 

בין לבין, הפיץ עופר שדות את הידיעה כי כותב שורות אלה הורשע בעבירות מחשב בתיק שהתנהל בבית המשפט השלום בירושלים, וכי הוא צפוי למאסר בפועל לשנים ארוכות. רוב גולשי האינטרנט כבר יודעים להתעלם מטרולים לרגע שצצים בטוקבקים, בפורומים ובבלוגים, ולסנן בראשם ידיעות לא נכונות וללא מקור אמין.

 

אבל, את הידיעה השקרית שהורשעתי, קלט גם עורך הדין הקבוע של משפחת שדות, עו"ד אלי גור. עו"ד גור שדרג את הידיעה והחל מספר באולמות בתי המשפט ובמזנונים הפזורים שם על היות מרשו עד מרכזי ועל כך שמשה הלוי הורשע וצפוי למאסר.

 

בדיון שהתקיים ביום 21/10/2009 בין אנשי אתר תפוז לבין עופר שדות שאותו מייצג עו"ד אלי גור, טען נמרצות עו"ד גור בפני השופט אהרון גולדס את אותם שקרים בהם הלעיט אותו לקוחו היקר: מרשו היה עד מרכזי בתיק הפלילי, משה הלוי הורשע וכעת הוא ממתין לגזר הדין שישלח אותו לשנים רבות מאחורי סורג ובריח.

 

 

תא 749/02/09, שלום פתח תקוה, תפוז אנשים בע"מ נגד עפר שדות

 

02/02/2009

צו מניעה נגד עפר שדות לפי החוק למניעת הטרדה מאיימת:

איסור להיכנס לאתר תפוז

tapuz_vs_sadot_20090202.pdf

 

09/02/2009 | פרוטוקול דיון

tapuz_vs_sadot_20090209.pdf

 

13/10/2009 | פרוטוקול דיון

tapuz_vs_sadot_20091013.pdf

 

21/10/2009 | פרוטוקול דיון בו נתפס עו"ד אלי גור משקר לבית המשפט

tapuz_vs_sadot_20091021.pdf

 

 

הזיכוי

 

ביום 29/11/2009 ניתנה הכרעת דין בתיק שעניינו עבירות מחשב, בו אני מעורב וגם עופר שדות מעורב. הכרעת הדין של השופט אברהם טננבוים מבית המשפט השלום בירושלים, החליטה לזכות אותי ולפרט את הטעמים השונים לזיכוי.

 

על הכרעת הדין אולי אכתוב בפרוטרוט בפעם אחרת, אך הנה היא מצורפת לקריאה שלכם. האמת העובדתית אינה תמיד דומה לאמת המשפטית שמפרט פסק דין, אלא רק את מה שהשופט נחשף אליו, את שקרי העדים שבהם בחר להאמין בית המשפט ואת הסברות ההגיוניות לרגע שסבר בית המשפט ביחס להליך כולו.

 

 

תפ 9495/08, שלום ירושלים, מדינת ישראל נגד משה הלוי הלמו

פסק דין מיום 29/11/2009 של השופט אברהם טננבוים

state_vs_halemo.htm

state_vs_halemo.doc

state_vs_halemo.pdf

 

 

תהייה

 

לא ברור האם משטרת ישראל ופרקליטות המדינה יפתחו בחקירה נגד שני אנשים שמפיצים הכרעת דין מזוייפת של השופט טננבוים. אני בכל מקרה כבר התייאשתי מהאנשים שמנהלים את מערכת אכיפת החוק במדינת ישראל.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 



 


 

 




 
 
 

 






 

 

 

 

 

 

 







תגובות הקוראים