• 145.

    כל הכבוד לך בן דרור ימיני

    כל הכבוד, 25/12/09 20:58

    השגת את תואר כותב המאמרים הצבוע ביותר בתקשורת הישראלית.

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    מספר הערות

    האוורד, 25/12/09 20:52

    1. הגם אתה בן דרור ? מנצלים אותך ככתב המאוזן (הנורמאלי ? ) היחיד במעריב כדי להתנגח בישראל היום.
    2. מעריב וידיעות הם עיתוני תעמולה לא פחות מישראל היום ומקדמים אג'נדה ונושאים אותם רואים לנכון (כמו עסקת שליט) בלי בושה שלא לדבר על איזון או דעות אחרות.
    3. בעידן האינטרנט והמידע המהיר העיתונות הכתובה (אולי חוץ ממגזינים שבועיים) בדרך לכיליון, גם כתוצאה מעיתונות שמאלנית,לא מאוזנת ולא מקצועית.
    4. האם גם על קרטלים של תשקורת ובנקים תגן בחירוף נפש ? . תארו לכם (בדימיון) נפתח בנק שמציע עמלות כמעט בחינם - מה יהיה התירוץ של הקרטלים, פגיעה בכלכלת ישראל ?
    שוק חופשי עדיף על קרטלים ורגולציה ממשלתית בולשביקית.
    5. האנישם יותר אינטליגנטים ממה שחושבים - עובדה עם כל התעמולה של השמאל בתקשורת עדיין הימין ניצח בבחירות. אל תפחד וסמוך על האנשים.
    6. מקווה של יצנזרו, כמנהגם

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    צריך לעשות אותו הדבר עם ערוץ טלויזיה ימני חינם

    רמי מתל אביב, 25/12/09 20:47

    ושערוצי השמאל ערוץ 10 ערוץ 2 וערוץ 1 יסגרו מצידי כי נמאסו עלי שטיפות המוח של השמאלנים הללו יום יום בטלויזיה רדיו עיתונים ואינטרנט .

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    איזה שטויות!

    גיל, 25/12/09 20:41

    גם אם נתעלם מהדעיכה של העיתונות הכתובה בכל העולם (כי יש אינטרנט שזמין בזמן אמת),
    אני באמת לא מבין מה הבעיה,
    מה קרה,''בצלם'' לא מתקיימים מכסף זר? ארגון ''נשות מחסום ןןטש'' לא חי מתרומות מחו''ל, ומביא לפה פעילי שמאל רדיקלי מכל העולם כדי שיעשו לנו פה בלאגן ויטו את דעת הקהל? אפילו ''שלום אכשיו'' מפגין מימון בצורה מרשימה- מעניין מאיפה...

    סוף סוף יש מישהו שמוכן לאזן את כל הרעל הזה והשקרים והאג'נדה הזרה שמנסים לדחוף לנו כל המצטדקים האלה. אדלסון- כל הכבוד!

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    לעם ישראל נמאס מהתקשורת השמאלנית קיצונית

    נאש דידן, 25/12/09 20:41

    הארץ ידיעות אחרונות וגם מעריב הם עיתונים שמאלנים המתנהגים בהתאם לאג'נדה פוליטית, ולא בהתאם לכללי עיתונות.
    התקשורת מסיתה באופן קבוע נגד המתנחלים הימניים הדתיים וביבי .
    העם כבר איבד את האמון בתקשורת וגם במערכת המשפט השמאלנית .

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    פחד השמאל מתקשורת אמינה.! השאלה למה?

    avievan, 25/12/09 20:30

    מאמין אני שעתונות צריכה להיות ניוטרלית ללא
    מאחזי ידיים, אך במדינתינו השמאל ירש את העתונות לכיסו בהבטחות שילוט העתונות על מערכת ההסברה לציבור על הנעשה בארץ, כשחופש
    הדיבור יורשה אך ורק לכתבי השמאל, אולם, אנו
    הישראלים שיש לנו פה כל-כך גדול, ולא יודעים מתי לסתמו הרשנו לעתונאות השמאלית לקחת את השלטון לידיהם כשם שהם עשו בארה''ב.
    אבל רשת פוקס החליטה לא לשים עליהם והחליטה להגיד לעם האמריקאי את האמת ואת אשר הולך היום בארה''ב. אם כל עתונאי אשר יפחד לשמוע את האמת או שיעדיף לכתוב שקר, אז אוי ואבוי לזכות האמת שהשמאל בורח ממנה. נדהם אני לראות את מר. בן-דרור ימיני עם אלה שהולכים נגד עיתון חינמי, ומאד מענין אותי לדעת למה הוא כתב שעיתון ''ישראל היום'' מסכנת את הדמוקרטיה הישראלית. שאלתי אליך היא איזה פחד מוביל אותך להגיד ולכתוב מה שכתבתה?
    חופש העתונות לא יכולה לשרת רק צד אחד של המיתרס שהוא שמאלני, אלא צריכה לשרת את שתי המיתרסים שהם בעד ונגד. ועוד דבר שלא לקחתה לתשומת ליבך, שהיא: ברגע שאתה מפעיל לחץ של חברה שרוצה למשול בעצמה על השוק המקומי ואומרת לציבור רק אנו נספר לך מה הולך בארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    ימים יגידו (ל''ת)

    בן עמי, 25/12/09 19:47

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    ישראל היום מחזק את הדמוקרטיה.ידיעות ומעריב מעוררים גיחוך וחוסר אמון (ל''ת)

    אליקו-4MORE YEARS, 25/12/09 19:45

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    מצטער,לא שיכנעת אותי.ההיפך.אתה חרד למקום עבודתך בצדק.לא מאמין לאף מילה (ל''ת)

    אליקו-4MORE YEARS, 25/12/09 19:38

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    שנגיע למצב בו מקבלי פרסי סוקולוב יהיו ימניים-נדע לשים ברקסים לשלדון

    כבשה פועה, 25/12/09 19:35

    אריסון, ועד שזה יקרה-לא מפחידה אותי אחדות הדעה של ''ישראל היום''. עניין של הרגל מוזר שכזה, פרי פיתוח אינטנסיבי של שנות דור של כל הקומיסרים, שהביאנו עדהלום...

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    עיתון ישראל היום הוא סכנה לדמו..למעריב? (ל''ת)

    השני מהאמצע, 25/12/09 19:27

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    הפתרון המתבקש

    נו באמת, 25/12/09 19:22

    אם כך זה ברור... על מעריב וידיעות להפוך לעיתוני חינם וכך לתוחזר לציבור אפשרות הבחירה.
    אליבה בן דרור ובן כספית זו הסיבה להשתלטות ישראל היום על שוק העיתונות.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    לימיני: עיתון זה לא לחם

    מאיר_5728, 25/12/09 19:14

    לחם קלוקל הוא מוצר שתזונאים מומחים יכולים להורידו מהמדפים אם הוא גורם נזק בריאותי. מה שאתה עושה הוא למנות את עצמך תזונאי מומחה על דיעות שהן קלוקלות. בעצם, אתה עושה מה שאתה מטיף נגדו ביושר ובהגינות.

    אמנם אין כמוך להראות עד כמה השמאל מתחסד וצבוע ובעיקר גם מסוכן עם האג'נדות הרות הסכנה שהוא נושא, אבל, בעיניין ''ישראל היום'' פישלת. וכאן גם ''מעריב'' ו''NRG'' קידמו יותר את מועמדותה של ציפי ליבני כנגד נתניהו לפני הבחירות, ועד היום מאמריו של בן כספית אינם נגועים באהדה פוליטית פחות מהמאמרים ב''ישראל היום'' התומכים בביבי.

    ומה היה קורה אם שלדון אדלסון היה ישראלי? הוא הרי יכול לקבל אזרחות ישראלית מיידית.

    תפסיק להיות מתחסד.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    אל תגעו בישראל היום-נמאס מהתקשורת השמאלנית ובכלל אני קוראת מקור ראשון (ל''ת)

    העיתון הכי טוב, 25/12/09 19:01

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    על מי אתה עובד?

    דוד המדרוב, 25/12/09 18:44

    מעריב הוא עיתון אינטרסנטי כמו כולם, פתאום אתם בוכים שיש עיתון חדש? אם אני אפיץ עיתון טיפשי בחצי מיליון עותקים גם על זה תמחה? אתם מדבר מפוזיציה ואל תשחק אותה לרגע כאילו זה אחרת. מעריב לא מביא דיעות מגוונות במיוחד, זה עיתון שנדקנר ערך וכולם יודעים את דעותיו של דנקנר שעדיין מככבות בכל הטורים.

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    מילא בן כספית.מילא מיה בנגל

    רונן גולדשטיין, 25/12/09 18:42

    אבל גם בן דרור ימיני מצטרף לאנטי דמוקרטים השמאלנים הקיצוניים הללו? כל כך שקוף שבעל הבית שלהם שלח אותם ''לנשוך'' את ישראל היום.
    אבל בכל מקרה,על בן דרור ימיני לא הייתי מאמין לעולם שהוא יהיה מוכן להצטרף לחגיגה האנטי דמוקרטית והצבועה הזו של בן כספית ומיה בנגל,שהם ידועים בצביעותם ומוסרם הכפול. חבל מאוד בן דרור ימיני,שאתה מוכן בעבור שמירה על מקום העבודה הפרטי שלך,להצטרף לחינגה המלוכלכת של עופר נמרודי,שבחר את עיתונאיו הבולטים והבכירים,בכדי להכניס לישראל היום,תוך כתיבת מאמרים צבועים לא משכנעים ואנטי דמוקרטים בעליל. אתה עוד תצטער על כך.אני בטוח שיבוא היום שתבקש סליחה מעצמך שהיית מוכן לקמפיין את העיתון האנטי דמוקרטי שלך,מעריב.

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    אתה בהחלט צודק.

    רמי, 25/12/09 18:42

    כל מי שחרד לחופש העיתונות - ולבטח לקיומה - לא יכול לומר שהתסריט אינו מציאותי. גם שטח הפרסום הקטן בחינמון מבהיר היטב כי זה אינו ''מחזיק עצמו''. אבל למרות הכל אם מישהו תמה על תגובות הימנים כאן הוא בבחינת תמים. אלה הם ימנים - חפים מכל אידיאולוגיה, חסרי יכולת לקלוט מסרים ארוכים יותר משתי הברות...מה לאלה ולאזהרות על קריסת העיתונות החופשית בישראל?

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    ייתכן והמשקיע הזה יציל את התקשורת מ''זעם ההמונים''

    נביל, 25/12/09 18:31

    ייתכן ונשלח ע''י כוח עליון בכדי להציל את העם הזה מהבוגדים שהשתלטו על התקשורת. אני מקווה שהוא יכשל ועוכרי ישראל יענשו ע''י ההמונים שירמסו אותם בצעדתם...

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    ייתכן והמשקיע הזה יציל את התקשורת מ''זעם ההמונים''

    נביל, 25/12/09 18:26

    ייתכן ונשלח ע''י כוח עליון בכדי להציל את העם הזה מהבוגדים שהשתלטו על התקשורת. אני מקווה שהוא יכשל ועוכרי ישראל יענשו ע''י ההמונים שירמסו אותם בצעדתם...

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    מעריב, הארץ וידיעות אינם עתונים מאוזנים

    רוב העתונים החד-צדדיים כבר נסגרו, 25/12/09 18:19

    ''דבר'', ''למרחב'', ''קול העם'', ''העולם הזה'' ו''על המשמר'' עיתוני השמאל, נסגרו בגלל חוסר התעניינות הציבור. כתביהם מצאו עצמם בין לילה, ללא קוראים. נחום ברנע עבר ל''ידיעות'', פז-מלמד ל''מעריב''. הרבה מהעתונאים הצעירים למדו את המקצוע אצל אורי אבנרי. הוא זה אשר חלחל למוחותיהם את האוטו-אנטישמיות.
    שומה על כתב הגון, שיכוון את מאמריו בהתאם לדעת הרוב ולא כדי שלא ינודה ע''י נחום ברנע ואמנון דנקנר. לא יתכן שבמדינתנו, שבה יש רוב מכריע לימין, תהיה התקשורת, כמעט כולה, שמאלנית, ולעיתים עד כדי קיצוניות.

    אפילו אתה בנדרור, אמנם משתדל אתה להראות מאוזן, אבל, ברור לכל קורא שהנך שמאלני.

    ועל כן יבורך המיליונר אדלסון, שהחליט לפתור את בעיית חוסר האיזון בתקשורת בדרך מקורית. כאשר זה יגע בכיסיכם תתחילו לכתוב באיזון. ואם אינכם מסוגלים, מצידי שתיסַגרו, כבר היו דברים מעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    תראה כמה ''אוהבים אתכם בתגובות ותבין נמאסתם לא קונה עיתון (ל''ת)

    חחחח, 25/12/09 18:11

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    הגם אתה בן-דרורוטוס?!

    raquel, 25/12/09 18:09

    אני רוצה לדעת מי הכריח אותך לכתוב את הרפש הצהוב הזה.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לתגובה כל כך מקורית, מחוכמת וקולעת! (ל''ת)

      HaMashkif, 25/12/09 20:57

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    עופרת יצוקה אין תקשורת אין נפגעים כמו בלבנון (ל''ת)

    חחח, 25/12/09 18:08

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    אין בעיה שישראל היום ימני. רק למה הוא מתיחס לקוראים כמו לילדים מפגרים? (ל''ת)

    עידו, 25/12/09 18:07

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    חמודי היום העיתונים המסחריים לא שונים מעיתון אוייב\\חרם קנייה (ל''ת)

    ישראל היום, 25/12/09 18:07

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    צודק בכל מילה. הויכוח הוא לא על האידיאולגיה

    בני, 25/12/09 18:00

    אלא על העובדה שישראל היום לא משחק לפי הכללים.
    הוא פשוט שובר אותם.
    הרי ברור לכולם שישראל היום מפסיד עשרות מיליונים בכל חודש ובכל זאת הוא מחולק חינם.

    אני אומר שיתחיל לגבות כסף על העיתון ואז נראה כמה יקראו אותו- זו תחרות אמיתית...

    הגב לתגובה זו

    • רק חינם

      שלדון אדלסון, 25/12/09 18:30

      אני לא מכריח אותך לקרוא את העיתון.
      לא רוצה, לא צריך.

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    פתאום פלורליזם וחופש העיתונות הוא מסוכן?

    הראל, 25/12/09 17:57

    בן דרור, אני מעריך מאוד את הכתיבה ואת ההגינות שלך ומשום כך אני מופתע למצוא אותך מצטרף לכוחות האליטה - קרי בעלי ''ידיעות אחרונות'' ו''מעריב'' -במאבקם לסגור את המתחרה החדש והצעיר שלהם.

    מוזר לי לראות אותך נוקט את שיטת השמאל, לפיה הדמוקרטיה על ערכיה היא קדושה, וחופש העיתונות הוא ערך עליון - עד אשר הם מפסיקים לשרת את האינטרסים הפוליטיים של השמאל. אז יוצא השמאל לסגור, לסתום פיות, לצעוק ולהשמיד.

    מוזר לי לראות אותך מצטרף לאליטות ששלטון החוק קדוש בעיניהם, עד אשר שופט מסוים מעניש בדין את אחת מנציגות האליטה. אז יוצאים נציגי האליטה להשחיר פניו של השופט ולבזות אותו, ולעזאזל עם שלטון החוק.

    האם אתה בטוח שאתה רוצה להימנות על הקבוצה הזו? מההיכרות שלי עם הכתיבה שלך, אני בספק שתרגיש שם בבית.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    הגם אתה בן דרור?

    עמיקם אזולאי, 25/12/09 17:55

    כאחד ששתה בצמא והעריך עד היום את כתיבתך אני מתקשה להאמין שידך לא רעדה עת כתבת את הגבב הדמגוגי ההזוי לעיל.לא קראתי מצדך עד היום התייחסות למצב מסוכן בהרבה בתחום התקשורת-בעלות צולבת על אמצעי תקשורת,ראה נוני מוזס ידיעות אחרונות וערוץ 2.לפחות היית מציין בסוגריים בסיום המאמר''מדור פרסומי'' (ראה ג יפית)ואז הכל היה מתקבל בהבנה.רק מוצר תקשורת איכותי
    יתחרה בישראל היום ולצערי המבחר הקיים כיום ה''ארץ'' שהוא עיתונה של הרשות הפלסטינית,ידיעות שהוא עתון של אדם אחד (אולמרט)ועיתונך רווי הפרסומות רחוקים מהגדרה זו ברחוק מזרח ממערב.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    מאבק על הדיקטטורה, לא דמוקרטייה.בן דרור צודק וגם טועה

    זיו, 25/12/09 17:41

    אין בישראל דמוקרטייה,ומעולם לא היתה. ועל כן המאבק הוא על הדיקטטורה ולא על הדמוקרטייה. קודם שלט המאפיוז, מוזס, עם שני ''סגניו'' ממעריב והארץ, וכעת הגיע מאפיוז כוחני חדש לעיר, ומנסה לתפוס את מקומו של הסנדק הוותיק. ברם, בגדול צודק בן דרור. רק שאתה המאמר הזה, הוא היה חייב לכתוב כבר לפני שנים כלפי נוני מוזס, והתקשורת הרקובה, ולא לחכות עד היום. כי הסנדק הבכיר במאפייה הזאת גם כעת הוא מוזס עם ''ידיעות'', ולא ישראל היום. אני קורא לבן דרור, לקדם הצאת חוק שתגביל הפצת עיתונים ללא כל קשר למוצאו של המו''ל. הראשון שייפגע מחוק כזה, יהיה מוזס הסנדק, ורק אחר כך, ''ישראל היום''. על כן בן דרור, אתה בכיוון הנכון, אבל עדיין לא היגעת לפואנטה. עזוב אותך מהתעסקות עם ''ישראל היום''. תעסוק במהות המונופליזצייה של התקשורת. כמו לדוגמה, האם יש לאסור את ההתקשרות בין ''ישראל היום'' לבין ''הארץ'' שלמעשה יוצרים קרטל. אבל כאמור הכי חשוב, זה מס האחוזים המקסימלי המותר מסך כל השוק.

    הגב לתגובה זו

    • איך אמר פעם ביבי ''הם מ-פ-ח-ד-י-ם '' ''הם מ-פ-ח-ד-י-ם'' ! (ל''ת)

      אריק, 25/12/09 17:59

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    בן דרור ימיני = דניאל בן סימון

    חח, 25/12/09 17:39

    תאומים סיאמיים ממש
    אחד אולי מדבר מתוך אידיאולוגיה
    השני בטוח מדבר מתוך דאגה לפרנסה

    הגב לתגובה זו

    • מילולית בן סימון משלשל המון (ל''ת)

      חח, 25/12/09 18:09

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    קריסת מעריב וידיעות? (ל''ת)

    איזה סבבה!, 25/12/09 17:38

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    לבן דרור אותך אני מעריך מאוד - אני מציע לעבור מה יותר מהר לישראל היום (ל''ת)

    חן אדון, 25/12/09 17:34

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    הפעם אכזבת ! (ל''ת)

    פ''ש, 25/12/09 17:33

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    עדיף על דברי הבלע של עופר שלח נגד צה''ל ואין פוצה פה (ל''ת)

    יזהר, 25/12/09 17:27

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    במקרה זה אני לא מסכים איתך.

    לא מסכים, 25/12/09 17:26

    כבר שכחת את הבלוג הקודם שלך על מקהלת העיתונאים בעלת הנטייה החד צדדית ?

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    התקשורת בארץ כל כך גרועה חובבנית וחד צדדית שרצוי שתעבור זעזוע

    אבי, 25/12/09 17:26

    יש בי שמחה לאיד בכל מה שקורה רע לתקשורת.
    בהקשר לדרור ימיני הוא מיצג נאמנה עיתונות מצוינת עם לוגיקה לתפארת עמדות מבוססות וכושר ביטוי.אבל ימיני לא מהווה אחוז אחד מהעיתונאים.

    הגב לתגובה זו

    • נכון. נמאס כבר מהתקשורת הימנית שמיישרת קו עם דובר צה''ל ולא מראה את הצד

      אלון, 25/12/09 18:06

      השני

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    To my brother Yemini

    Zion Shabati, 25/12/09 17:22

    Very nice article

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    To Ben Dror Yemini

    Abutboul, 25/12/09 17:22

    I don't agree with you

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    To Gabi Gazit

    Yael Paz Melamed, 25/12/09 17:21

    Kol a kavod
    Ani maskima eim kol mila she katavta

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    לעמוס שוקן עמדה פוליטית לא פחות ברורה מלשלדון אריסון

    יונתן, 25/12/09 17:21

    וגם הוא מוכן לשלם כל מחיר כדי למחוק את הדעות האחרון,במדינה שבה יש שוקן (עיתון הארץ) עם עיתון שמתבטא כאילו היה ''ידיעות פלסטין'' אז חייב להיות עיתון עם סוג של אוריינטציה ימנית.

    הגב לתגובה זו

    • פריירים הם אלה שמאפשרים לו לחיות במדינה (ל''ת)

      נביל, 25/12/09 18:28

      הגב לתגובה זו

    • שלא לדבר על העובדה ש-25% ממנו שייכים למו''ל גרמני (ל''ת)

      אם כבר מדברים על משקיעים זרים..., 25/12/09 18:36

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    אתם - בהטייה ובשטיפת המוח התמידית הבאתם זאת עליכם! (ל''ת)

    בן הלוי, 25/12/09 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אתה פשוט חצוף. תקשורת השמאל היא 100% אג'נדה!

    גל, 25/12/09 17:20

    פתאום כולם מצופפים שורות, וכותבים כל מה שנחוץ כדי להגן על הפרנסה. בסו]פו של יום, זה הכל כסף. קפיטליזם חזירי.

    יש לקחת מהשמאל את השליטה הדיקטטורית שלו בשידור הציבורי
    ולעשות חלוקה מחדש של ההון של חופש הביטוי. זה יהיה צודק ודמוקרטי. אפילו אובמה מדבר על חלוקה צודקת של ההון, למה השמאל הישראלי דבק בדיקטטורה?

    השחצנות היהירה של השמאל לחשוב שרק להם יש את הדעה ה''נכונה'' נמאסה לגמרי. זה כל כך 1984.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    חופש ביטוי

    רוני, 25/12/09 17:19

    מר ימיני,חלק ממדינה דמוקרטית עם עיתונות חופשית הוא שכל אחד שרוצה יכול להוציא עיתון ולכתוב מה שבא לן.

    אם מעריב ידיעות והארץ מדממים קוראים הל אזה מפני שהם בעצמם,מזה שנים,מהווים עיתונות מגוייסת ומסלפת.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    קץ עיתונות שמאלנית שכופה את עצמה על הרוב הימני

    יהודי טוב לב, 25/12/09 17:14

    מה שעשיתם בתיקשורת כאילו השמאל הוא רוב העם .יש פה תשובה חדה וחלקה .העם לא רוצה שקרנים ומלשינונים לאויבנו ולחפצים ביקרם.

    עד כאן הבנתה ימיני העם כבר סולד מהיתנהגות השמאל ..

    המכשלות ושרות הערבים מהשמאל .והפגע הרע הזה בשם הדמוקרטיה . להכשיל את מדינת ישראל ולבטל את יהדותה היא הנותנת

    עם יהודי חי בארצו במובלעות כאשר אויבנו מבית ומיחוץ ניתמך ע''י יהודים הרוצה לבטל את עמנו .

    כעם ככל העמים .ולא כך היא

    כל הדתות בעולם נילקחו מהיהודים ואת דתם הם מכבדים

    אבל יהודים שמאלנים הרוצים לבטל את דתנו בשיתוף פעולה עם אויבנו היא הנותנת

    עכשיו אני מקווה שכל העיתונות השמאלנית תיתפרק

    דמוקרטיה הורסת את עמנו אויבים בתוכנו מבקשים את רעתנו

    עיתונות רעה מהשמאלנים ושולחיהם מהווים סכנה לקיומנו

    לכן נימאסתם ותנו לימין להביע את דעתם .
    וזאת ללא צינזור ע''י

    פישעי העיתונות השמאלנים רדפה את מדינתנו והכשילה את מנהיגנו מול אומות העולם

    לכן טלו קורה מיבין עינכם



    שבת שלום לאוהבי יהודים ועמנו

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    דרור !!! אתה כל כך שקוף, ממש רחמנות עלייך.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    EN914, 25/12/09 17:09

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    למה לשקר בעובדות ??!?!

    יואב, 25/12/09 17:09

    בכל מדינה מתוקנת היום יש מספר רב של חינמונים בעלי אופי פוליטי כזה או אחר ובחלקם יש משקיעים זרים.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    אם בעלי העיתונים היו אובייקטיביים, לא היה צורך בעיתון חלופי

    מיקי, 25/12/09 17:04

    אבל ידיעות מעריב והארץ הם עיתונים בעלי אוריינטציה שמאלנית ברורה, וישראל היום הוא התשובה המוחצת (שעובדת היטב).

    אתה דואג למקום העבודה שלך, אז ההתייחסות שלך אינה אובייקטיבית, ולכן המאמר שלך מיותר.
    התגובה שלך מזכירה לי את תגובתו של מיכאל בן סימן לעניין, כמו בן סימון, אם היה מולך מראיין ששואל אותך שאלות פנים מול פנים, גם אתה היית מתחיל לגמגם.

    אתה אחד העיתונאים המוערכים עלי במיוחד (אם לא הכי), חבל כי בעניין הזה, איכזבת אותי.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אני נדהם מהרמה הנמוכה

    ירון, 25/12/09 17:02

    אני פשוט נדהם שכתבי מעריב קיבלו הוראה לפרסם שטויות נגד ''ישראל היום''. בצורה עיניינית נאמר שאין טיעון אחד במאמר שהוא נכון ושווה התייחסות. לכל עיתון, עיתונאי, וכתב יש אינטרסים.ריבוי העיתונים רק מאפשר ריבוי דעות להתדיין בהם.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מר ימיני, עיתונים נסגרים בכל העולם. אין קשר לביבי.

    דוד, 25/12/09 17:01

    העיתונות המודפסת בקריסה בכל העולם, והסיבות לכך רבות- אך הן קשורות בעיקר להתפתחות האינטרנט, ולא לחינמונים כאלה ואחרים.

    ודבר נוסף. אם העיתונאים הישראלים היו מאמצים גישה שפויה יותר בנוגע לסיקור מהלכיו של ביבי, ייתכן ולא היה קם ''ישראל היום''. או שמא תגיד שבן כספית נותן סיקור אובייקטיבי?

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    הפעם דילגתי על המאמר...מסיבות מובנות לכל אנטי-בולשביק. תתבייש לך. (ל''ת)

    ליברל, 25/12/09 16:57

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    חבל שימיני נכנס למים המעופשים האלה. לגופו של ענין - אם העיתונים כה

    מאויימים, אז שישפרו את עצמם..., 25/12/09 16:55

    במקום לקמץ ולתת לקוראים מה שישראל היום מציע בחינם, שישקיעו יותר בתכנים, בצילומים, בכותבים ובעורכים איכותיים - שיוכיחו שהם באמת שווים את הכסף בניגוד לחינמון.

    אבל כשהם מורידים ומורידים את הרף - מה הפלא שאנשים נוטשים?

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    מה קרה שברו את מעריב!!

    אסף, 25/12/09 16:52

    עיתוןמעולה רק הבעיה שלוקחים קצת מהכוח של נמרודי ומוזס כול מדינה נורמאלית בעולם נמצא חינמון!!! ועוד חינמון שהוא לא שמאלני כמו מעריב!!

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    בן דרור ימיני, אכזבת אותי קשות

    עידו, 25/12/09 16:44

    לרוב אני נהנה לקרוא את הטורים שלך שהם הגונים, בלי קשר לאם אני מסכים איתם או לא. אתה לרוב לא כותב רק מפני שאתה חייב אלא מפני שאתה מאמין במה שאתה כותב, ולא רק לכתוב נגד/בעד משהו.
    הפעם גם אתה הצטרפת למתקפה העלובה של מעריב נגד ישראל היום. סכנה לדמוקרטיה הוא ניסיון להגביל את חופש הביטוי של מי שלא חושב כמוך. מעריב כותב באופן עקבי בעד מחנה השמאל, ובעיקר נגד ביבי. האם זה בסדר? אז ישנו עיתון שהוא נוטה ימינה. הוא לא קשור לביבי, אלא הוא פשוט נוטה ימינה. והוא מצליח לא רק בגלל שהוא מחולק בחינם, אלא בגלל שהוא פשוט יותר איכותי ממעריב וידיעות. לאנשים נמאס לקרוא את התעמולה הפוליטית שלכם אז קוראים את ישראל היום שמספרים רק את האמת, בלי שום אג'נדה. במקום לקחת את זה לתשומת ליבכם ולנסות לכתוב בצורה יותר הוגנת, ולא כמו בן כספית שבכל יום שישי מוצא על מה לנגח את ביבי, אתם בוחרים להכפיש את המתחרים שלכם. וזה אגב, בדיוק הסיבה למה תפסידו, גם בהצעת החוק וגם בתחרות עצמה

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    מפחד להפסיד את מקום העבודה שלך ?

    כיכר מלכי ישראל, 25/12/09 16:43

    תהיה אמיתי ...אפילו חזל אמרו דרך ארץ קדמה לתורה...

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    עיתון ישראל היום הוא חופש לדמוקרטיה (ל''ת)

    נא לתקן את הכותרת בבקשה, 25/12/09 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    למה להמציא משל על לחם כשזה קורה ממש במציאות.

    חיים פ., 25/12/09 16:39

    יש לחם אחיד מסובסד וזול מאד ולצידו יש סוגי לחם אחרים יקרים בהרבה. הפלא ופלא, יש קונים רבים המוכנים לשלם יותר עבור לחם איכותי, כי הם מקבלים תמורה לכספם. אם העתונים האחרים יתנו לציבור תמורה הולמת (שינסו יותר הגינות, יותר אוביקטיביות, יותר ציונות...) אז יקנו אותם למרות החינמון.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מדובר במאבק שליטה בין כנופיות המאפייה בישראל

    דורון, 25/12/09 16:35

    עד היום מדובר היה על מאפיונר אחד חזק ביותר, ששלט ביד רמה בדיקטטורה הישראלית המתפוררת (מוזס מידיעות), כאשר הוא זרק פירורים לשני מאפיוזים קטנים (מעריב, ו''הארץ''), לא מדובר באמת על דמוקרטייה, כפי שכותב ימיני. כי נכון לעכשיו ישראל היא דיקטטורה, שלתקשורת טרום ''ישראל היום'', יש חלק מרכזי בה. כעת הגיע מאפיוז חדש לזירה, תוך שיתוף פעולה עם מאפיוזו שוקן, ושני המאפיוזים האחרים זועקים חמס. ואני אומר מכיון שכולם כאן מלוכלכים, אז כעת אין לאף אחד שום צידוק מוסרי לצעוק גוואלד. אני בגדול מסכים, כי מעריב אכן השתנה לטובה בחודשיים שלושה האחרונים,כמו שכתב בן דרור, אבל יש עוד גידולים מסוכנים של ליכלוך במעריב שצריך להסיר אותם. ברם ''ידיעות'' העיתון הגדול במדינה, הוא המיץ של הזבל, וכך גם ''הארץ''. נוני מוזס הוא מקור הרע המרכזי כיום בתקשורת הישראלית. כדי לפתור את המצב שנוצר, יש לחוקק חוק, שימנע מונופול של עיתון אחד. חוק שיקבע, בכמה אחוזים מהשוק מותר לעיתון להחזיק. אבל ללא שום קשר למוצא המו''ל שלו. מעבר לזה, אני שואל איפוא היו כל אותם מגיני דמוקרטייה, כל השנים??? (בן דרור ממש לא מייצג, את המיין סטרים הרקוב של התקשורת)

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    Haaretz will not disappear. Its readers do not touth the Hinamon

    Yoram, 25/12/09 16:28

    But Yemini will ''disappear'' and that will be a great plus.
    So I don't care if Yediot & Maariv cease to exist. We are moving to electronic media so Adelson is just throwing his money to the wind.
    The thinking ''elite'' will continue to read Haaretz. The level of commentaries in Israel Hayom is barely an inch above the bottom, including Margalit and even the short inputs from Beilin. The only positve assetr that Israel Hayom has is Gilat but Yediot kicked him (And B. Michael) out.
    Rest In Peace Maariv.

    הגב לתגובה זו

    • Are you sure? All five of them... (ל''ת)

      Eחד, 25/12/09 18:28

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    אם '' ישראל היום'' מוכרים יותר עיתונים זה עדיין לא סיבה להכנס לפאניקה..

    דקל ב, 25/12/09 16:26

    ''זכות הציבור לדעת'' לא רק
    מן הצד האחד של המפה הפוליטית,נכון ?

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    חוצפן!

    עוד אחד, 25/12/09 16:23

    האג'נדה של ישראל היום היא למוטט את העיתונות? באמת? תוכיח את השמועה הזו בבקשה.

    אתם הבאתם את זה על עצמכם. גם ככה העיתונים היום הם שופרים של השמאל ושל כמה עסקנים (ראה רפי גינת). ולגבי הרמה, תסכים איתי שאתם לא בדיוק מגזין הטיים. אז עם כל הכבוד, עד שיש עיתון נוסף רביעי במדינה שלנו צריכים לשמוח על כך.

    אתם בדיחה גרועה ואין לכם שמץ של מושג בדמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אז מה??... החלטתם היום לתקוף את ''ישראל היום''?

    את מי תתקפו מחר???, 25/12/09 16:19

    לא כ''כ הבנתי את ההתקפות שלכם על העיתון ''ישראל היום'' תגידו לי לא הגזמתם???
    אני מבין שאתם משדרים אותות מצוקה, אחרת לא הייתם שולחים את בן דרור ימיני (שנחשב לעיתונאי ימני ובן אדם ישר )
    קשה לי להאמין שדברים כאלה יצאו מפיו או מפרי עיטו
    אתם יצרתם את העיתון הזה ....אם הסיקורים שלכם היו אמיתיים והייתם משאירים את הדעות הקדומות והאדיאולוגיה שלכם בבית
    אני בטוח שהייתם עולים על דרך המלך
    ויפה שעת אחת קודם

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    המון שטויות בטור אחד. האשמות בלתי מבוססות. לא מתאים לך ימני. באמת.

    יוסי, 25/12/09 16:12

    א.אם העיתון התגייס כנגד ''הפרידמניזם'' - כיצד זה בדיוק משרת את האג'נדה הפוליטית של ביבי או הימין? הרי זו סתירה המוכיחה עד כמה ההאשמות הן מופרעות ומגוחכות.
    ב. ''המטרה: הריסת שוק העיתונות''. לא מכובד שעיתונאי כדוגמתך, העושה קריירה מפוארת (בלי ציניות) מחשיפת הבלופים שמאוחרי קריאות השבר הנשנות ''סכנה לדמוקרטיה'' ''סכנה לשלטון החוק'' פונה לאותן שיטות ממש. יש לך טענות? תשטח אותם, אל תפציץ כותרות מבהילות וחסרות כיסוי.
    ג. העיקרון החינומני מאיים על שוק העיתונות הכתובה - אז מחוקקים חוק כנגדו?! תיכף תציע לחוקק חוקים כנגד אתרי אינטרנט.
    ד.עם כל הצער ביחס לאנשים יקרים כמו בן דרור ימיני, קלמן ליבסקנד ואראל סגל, למעריב אין מקום כי אף אחד לא צריך עוד ידיעות אחרונות (אפילו אם הוא מתהדר בכמה מעלי התאנה שהזכרתי). עיתון שמדפיס על עמוד השער שלו מכתב פיקטיבי של גלעד שליט ''בכתב ידו'' - מוטב לו שיסגר ויפה שעה אחת קודם.
    ה. ''שוק העיתונות'' הישראלי הוא כבר שנים רבות פח אשפה חד-גווני המהווה את הגורם השלילי ביותר בחברה הישראלית. גרוע ככול שיהיה ''ישראל היום'' (והוא גרוע מאוד - אין לי ספק) נמוך יותר אי אפשר לרדת.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מאמר שהנו אבי אבות ...

    חיים, 25/12/09 16:10

    הטומאה שנכתב אי פעם על ידי עיתונאי ישראלי
    כדי שיהיה ברור : אני סבור שישראל היום הוא יתון זיבלון שלמרות אמירתו לספר את האמת ולהיות הוגן הוא הכל חוץ מלהיות הוגן .
    בן דרור ימיני עשה מעשה מביש שלעולם יזכר שאות קין על מצחו העיתונאי .
    האיש שמציג עצמו כעיתונאי לוחם הפך היום למשרתו העלוב של אדוניו וכמי שלראשונה מציג עצמו כעיתונאי מטעם בדיוק כמו העיתון זבלון שנגדו הוא יוצא כאן וכמו כמה עיתונאים בעיתון זבלון ההוא ( כמו למשל עורך המגזין שלו גונן גינת ) .
    שוב אנחנו מוצאים עת העיתונות הישראלית במערומיה .
    בק''ע העיתן זבלון הקרוי ישראל היום : עיתון המרשה לאחד העיתונאים הבכירים שבו , דן מרגלית שמו לנהל מסע צלב אישי נגד דודו טופז בהיותו מעורב ( אביה של שירה מרגלית ) ובעידוד שלטונות החוק למצות את הדין ( רק היה חסרה הקריאה ללינץ ) עם העבריין טופז טרם משפט , ובכן זבלון כזה אינו ראוי אפילו להיות עיתון ובאמת להשאר זבלון .
    וכך בצהרי יום שישי מצאנו לידנו שלשה זבלונים : עיתונאים 2 , ימינינ ומרגלית , ועיתון אחד , ישראל היום .

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    גם את המאמר הזה שלך אני קורא בחינם באינטרנט-באתר שממומן ע''י מעריב...

    קישקוש, 25/12/09 16:09

    ימיני הסתבכת!!! ואתה סותר את עצמך.
    ישראל היום אכן מופץ בחינם, אבל יש לו הכנסות מפרסום.גם מעריב וידיעות מחלק גדול מהכנסותיהם הוא מפרסום ולא ממכירת העיתון. אותו דבר ערוץ 2 משדר בחינם וחי מפרסום, ו אז האם ערוץ 2 מהוה סכנה לדמוקרטיה? כי השידורים בחינם? והוא לא גובה אגרה כמו ערוץ 1.
    הטענה של נמרוני ומוזס היא בנוגע לבעלות זרה על העיתון, ולא על עצם היותו מופץ בחינם. אם מחר שלדון אדלסון יעלה לארץ ויהפוך לתושב ישראל, האם אז תמצאו תרוץ אחר לסתום לו את הפה?
    יתרה מזאת, גם למעריב וידיעות יש אתרי אינטרנט בהם תוכן מופץ חינם, אבל הפרסום באתר הוא בתשלום. מה ההבדל בין המודל הזה לבין המודל של ישראל היום? הנייר עליו מודפס העיתון? ואם יפיץ את העיתון רק באינטרנט? תתבע לחסום את האתר כמו בסין?
    לסיכום-כדאי שאתה ונמרודי לפחות תתאמו עמדות. אתה מדבר נגד עצם החינם, והוא על הבעלות...

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מר ימיני, אני בדרך כלל מאוד מעריך אותך

    אלכס מהכרמל, 25/12/09 16:05

    אתה כותב מאמרים חשובים ומאירי עיניים, אך הפעם כשלת.
    בתקופה בה ניתן לקבל תוכן יחסית איכותי בחינם באינטרנט, עבר זמנם של העיתונים בתשלום. אדלסון בסך הכל מקדים את המאוחר. בקרוב כל העיתונים יהיו בחינם.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אבל למעריב יש רשת חינמונים משלו

    אלי, 25/12/09 16:01

    למעריב גם היה בעלים תושב זר.
    מעריב הריץ קמפיינים פוליטיים נגד היועץ המשפטי לממשלה שהרשיע את הבעלים, נמרודי.

    בן דרור ימיני, איפה היית כל הזמן הזה?

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    לא מסכים

    תנין, 25/12/09 15:56

    המתקפה הנוכחית במעריב לא פחות מסוכנת אני מבין שאותו עתון נוגס בקהל הקוראים של כלל העיתונים בארץ ושישנה ירידה הולכת וגדלה בקהל קוראי העיתונים (למה לקנות עיתון אם אפשר לקרוא אותו באינטרנט) אבל אני הפעם חושב שמעריב נסחפו ואני ממליץ לאותו עיתון לנקוט בצעדים משפטיים נגד מעריב.

    שווה שמעריב ישפרו את עצמם במקום לתקוף אף אחד לא אוהב בכיינים וזה בדיוק מה שאתם משדרים.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הצחקתם אותי

    התקשורת שמאלנית?, 25/12/09 15:55

    האפלה הפשיסטית שולטת במרבית העיתונות הישראלית פרט לכמה מגדלורים שמהבהבים בחשיכה ומותירים סיכוי לכך שתהיה כאן מדינה נורמלית.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    שלוש כתבות נגד ''ישראל היום'' - האם אני שומעת פניקה (ל''ת)

    יהודיה, 25/12/09 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    שלוש כתבות נגד ''ישראל היום'' - האם אני שומעת פניקה (ל''ת)

    יהודיה, 25/12/09 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    איו עיתונות כתובה בישראל

    עיתונות, 25/12/09 15:47

    יש עיתונות היסטרית ומתלהמת המכורה לענייני פשע ואונס בסגנון חודידה ובובליל.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    עלוהב מאוד ימיני..... (ל''ת)

    יואב, 25/12/09 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    בן דרור ימיני אוהבים אותך ,אבל אנחנו עם ישראל היום!

    שמעון כהן, 25/12/09 15:46

    עיתון מעולה חבל שאתה לא כותב בו.

    ולמה לשלם על האג'נדה של בן כזבית מי בנגל ומרב דוד במיוחד כשיש משהו חינם? ?? ???

    עיתון מעריב פספס את ייעודו ההיסטורי ויזרק אל פח האשפה של ההיסטוריה.

    אבל באמת חבל לי על אנשים טובים כמו בן דרור וקלמן ליבסקינד, אבל אתם שני צדיקים בסדום לא יותר....

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ימיני היקר מאוד. איכזבתני עקיבא.איכזבתני. (ל''ת)

    כתבה בעלת אינטרסים קשים..לא מתאים לך, 25/12/09 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אם במעריב/אנארגי יש מגוון דעות הראה לי מאמר אחד(1) התומך בישראל היום. (ל''ת)

    הקולקטיביזם הרעיוני, 25/12/09 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    שיהיו עיתונאים כמוך ולא כמו בן כספית האכול שינאה אזרחים יקנו את מעריב

    שרליק, 25/12/09 15:42

    תיקרא את בן כספית שאכול שינאה לנתניהו הוא זה שגורם את הנזק למעריב איזה מטומטם מהימין יקנה מעריב שהכותרת בעיתון משמיצה יום אחר יום את מנהיגיה איזה איש חובש כיפה יקנה מעריב שבן כספית טוען שנתניהו נותן שוחד לש''ס איזה אזרח יקנה מעריב שביזמן שמנהלים משא ומתן על גילעד שליט כותב בן כספית שנתניהו לא רוצא להחליט מה זה משא ומתן להגיד כן לכול מה שהחמס דורש או לפחות לנסות לעמוד על שלנו ביום שגילעד ישוחרר מה יכתוב כספית שנתניהו ניכנע לחמס ויכלו ליגמור את העיסקה ליפני שנתיים כשלא יהיו כתבים כאלה או כמו סימה קדמון לא יהיה צורך בחינמון כשנימרודי יעשה סדר והכתבות יהיו אוביקטיוייות לא יהיה צורך אני כבר חמש שנים לא קונה עיתון רק ביגלל השמצות על מנהיגי הימין ולא חשוב שגם דברים טובים למדינה הם עושים

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    בן דרור יקירי, הפעם לכלכת בגדול!

    משה, 25/12/09 15:37

    אני קורא נאמן שלך מזה זמן רב, ויחסי אליך אף גובל בהערצה. עם זאת, הפעם אכזבת אותי. הצגת כאן עמדה חנפנית ורופסת כלפי בעלי העיתון שבו אתה מועסק. אין בזה שום דבר אתי או מקצועי, אלא מדובר בלקקנות וחנפנות לשמה. העמדת תחת צל כבד את יושרך העיתונאי, שעד כה לא היה מוטל בספק בעיני.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    חופש העיתונות

    יוסי, 25/12/09 15:37

    אני המום אאני קורה בכייף את כל הכתבות שלך לא מאמין שזה אתה שתיצתרף לסתימת פיות תן לי להחליט בבקשה

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    גיבוב של שטויות (ל''ת)

    יוסי, 25/12/09 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    חשבתי שאתה איש ישר , אתה כמו כל העיתונאים (ל''ת)

    אכזבת אותי ימיני, 25/12/09 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    צריך לחוקק שעיתון צריך ליהיות רווחי

    ע, 25/12/09 15:32

    בלי שום קשר אם הבעלים הוא תושב הארץ או מחוצה לה

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    גם אתה נשמע לפקודת הבוס לתקוף מתחרה הגון ??? (ל''ת)

    מה ? גם אתה בן דרור ???, 25/12/09 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אי אפשר למנוע חופש פעולה בדמוקרטיה. זכותו לחלק וזכותנו לקבל

    אלי, 25/12/09 15:27

    אתה יכול לטעון שאתה משער שהמטרות שלו הן השתלטות פוליטית וצבירת כוח, יכול להיות וסביר (ועכשיו בוא תגיד לי שמוזס ונמרודי לא כאלה). הוא מצידו יכול לטעון שכל היוזמה היא עיסקית טהורה עם חזון לרווחי עתק מפרסומות - לא סביר אבל יכול להיות. מכאן, כל מניעה בכפיה מאדם כזה או אחר לבצע את מה שאדלסון מבצע הינה כפיה דיקטטורית שמבוססת על השערה לא מוכחת (סבירה ככל שתהיה). אין ספק שאתה כותב מתוך כאב וכעס גדול, אבל המציאות חזקה מזה. תכיר במציאות החדשה ואל תברח כל כך מהר למשטרת המחשבות

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    זו אינה כתיבה הגונה - אפילו צבועה וחבל

    ע. בן-יוסף, 25/12/09 15:27

    התלבטתי איך להגיב למקרא רשימה זו של בן דרור ימיני שלמדתי מכבר להוקיר את כתיבתו ולהעריכה גם כשאני חולק על דעתו. אבל הפעם כתיבתו צבועה בצביעות מצערת המטילה צל על דמותו. שכן הן ידיעות אחרונות והן מעריב אינם דומים כיום לימיהם הגדולים בעבר - ובעצם רחוקים מרחק רב. מכבר הם עיתונים גדושים עד לעייפה בחומר בלתי-קריא שניכרת חסרונה של יד עורך מנוסה ומכווין. איש לא יפסיד מהיעלמם אלא אם יתנו דעתם לחזור לרמה ראויה (נושא לדיון לעצמו). לעומת זאת כל קורא של ''ישראל היום'' מקבל לידיו עיתון שניתן מיד להבחין בכתבותיו המשרתות את דעותיו של המשקיע, אך פרט להן מדובר בעיתון ענייני, ערוך היטב, שלא רק שאינו גורע כפסיק מהעתונות הדלה בארץ, אלא אולי מוסיף משב מרענן לפחות לפרק זמו מסויים. ברצוני להזכיר לבן דרור ימינ כי לפני שלושים ושלוש שנים כשנעשה ניסיון להוציא צהרון שלישי בארץ בשם ''היום הזה'' בעריכתו של משה דיין שחברו אליו משקיעים ישראלים מובהקים כאליעזר ז'ורבין ומוזי וורטהיים נקטו כנגדו ידיעות אחרונות ומעריב מלחמת חורמה שאפילו איזכור פרטיה העגומים יגרמו לסומק.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    באשר לפתיח

    עם כל הכבוד, ויש הרבה מאד כבוד, 25/12/09 15:26

    כל מה שנאמר בפתיח תקף גם לגבי גוגל. במקום להאבק בתופעה האנלוגית, כל העיתונאים רק משבחים ומהללים את ארגון הפלצות הזה. יוצא שמקור המאבק הוא באיום הישיר על העיתונאי, ולא דבר נשגב מכך.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    עד היום ידיעות אחרונות היה מן ''העיתון של המדינה'' ושיקף את האינטרסים של

    נוני מוזס בלבד., 25/12/09 15:23

    ויותר גרוע, כי את נוני לא מעניין אידיאולוגיה (כלשהי) אלא רק כסף וכוח. כל השלום הזה שהם מפמפמים זה לא מהומניות, זה פשוט בגלל שכך יותר קל להכניס את ישראל למעגל הגלובליזציה האכזרי. (להעביר מפעלים לירדן, לפתוח כאן מקדונלדס ואיקאה ואפילו לייבא פפסי..)

    בינתיים, כמו שאתה כותב, ישראל היום מממן גם את הארץ - ההפוך ממנו בדיעותיו.

    ואל תדאג, העיתונות לא תקרוס, היא רק תחזור למימדים הגיוניים ותאלץ 1. להוזיל מחיר 2. לשפר תכנים בצורה דרמטית
    כלומר להיות תחרותית.

    ואני, אפילו אם היו נותנים לי לחם בחינם, לא הייתי קונה זבל. מה שכן, את הלחם הטוב שלי הייתי קונה במחיר הוגן.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    בקטע של פרופ' דניאל פרידמן העיתון הגזים על באמת וחצה גבולות

    ימני, 25/12/09 15:20

    בכל זאת, לא צריכים ללכת כנגד כל דבר ראש בקיר, צריך שפיות ופיקחות מהנוסח של ימני שתביא לתוצאה שכולנו מיחלים לה, ללא בעיות בדרך

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    עד עכשיו עם ישראל האכילו אותנו שטיפת מוח שמאלנית ועוד ביקשו שנשלם

    זעקת הקוזק הניגזל, 25/12/09 15:19

    זעקת הקוזק הניגזל - עד עכשיו עם ישראל האכילו אותנו שטיפת מוח שמאלנית ועוד ביקשו שנשלם!
    סוף סוף קם עיתון שלא דוחף אגנדה שמאלנית וזה הדבר האמיתי שמפריע לבעלי העיתונים הקימים שהשתמשו בהם לסלף, לשקר ולספר חצי אמיתות בשביל לשלוט בדעת הציבור! ניגמרו ימי מפאי-עבודה העליזים (ימח שמם) איבדתם את השליטה נוסח סטלין!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    באמת נורא..עיתון עם אג'נדה!!

    גיא, 25/12/09 15:16

    זה ממש הופך לתעמולה! אין ספק, צריך לסגור את ידיעות ומעריב.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לא הגון לכתוב טור כזה

    יוסי, 25/12/09 15:15

    כעיתונאי בעיתון מתחרה, אין זה ראוי שתכתוב טור שכזה. אילו מנהל חברה מסויימת היה מלכלך על חברה אחרת ודאי לא הייתם נותנים לו במה בעיתון מכי ברור שהוא משוחד. לכן במצבים כאלה, מר בן ימיני, פשוט עדיף לא לכתוב כלום כי אתה לא יכול להיות אובייקטיבי. אין מה לעשות.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    זה שמאיימים על חכים להעלות את הצעת החוק ולא ..

    אייל, 25/12/09 15:14

    זה דמוקרטיה?

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אתה מגדיר את עצמך כנלחם נגד השמאלנות?!? אין גבול לחוצפה?

    שי, 25/12/09 15:14

    נכון, מבחינות מסוימות אתה אכן נלחם בעמדות מסוימות של השמאל, אך מנקודת המבט של שנאת מתנחלים, אתה הרי שמאל קיצוני.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אין גבול להיתממות וספיקת הכפיים - העזו לפרסם אותי.

    קורא אוהד לשעבר, 25/12/09 15:11

    ואיך תקרא לפסטיבל חגיגות המאה להכשרת היישוב בעתונך ? ערש הציונות לשעבר ? מי שיושב בבית הזכוכית ומשרת אינטרסים כלכליים של המול שלו בפרהסיה, מוטב שיזהר בהטחת אבנים. ובכלל, מי שהמול שלו הינו עבריין מורשע צריך לשאול עצמו שאלות נוקבו בלילה לפני השינה.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אין לי שום כוונה לקרא את המאמר הזה אם זאת הכותרת שלו !

    מאוכזב מאד מימיני, 25/12/09 15:11

    אני מקווה שתתעשת במהירות ותבין את השטויות שכתבת כאן, תתנצל ותגיד שהזריקו לך סם לא ידוע!!
    אנחנו האזרחים לא זקוקים להגנה שלכם! ולא רוצים אותה ולא מעניין אותנו מה יכתוב עיתון זה או אחר כל עוד אין הוצאת לשון הרע וכו את זה מעריב חייב להבין במהירות אם הוא חפץ גולשים אחרת ידבר לעצמו, ואני מאלה שרק שיבחו את המאמרים של בן ימיני כל שבוע מחדש אבל זה לא אומר שאיבדנו את המוח ואת הראש !
    מצידי שכל פוליטיקאי יפתח עיתון משלו זה פשוט לא מעניין אותי כאזרח כי יש לי מספיק מקורות כדי לדעת מה קורה, להרבה יש כמובן אתר אינטרנט ואף אחד לא חושב כי שם נכתבת האמת הצרופה חסרת האינטרס!!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ההשוואה ללחם אחיד מעוותת מדובר בלחם עידית

    amir, 25/12/09 15:10

    התשקורת השמאלית פשוט קוצרת את מה שזרעה.
    אין ספק שהחינמון האיכותי הזה הגיע בדיוק בזמן.
    בן דרור ימיני אני מאוד מעריך את כתיבתך.אני מציע לך פשוט לעבור לכתוב שם.
    אתה לא תאמין אבל (פעם) היה לי מנוי להארץ...

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אפשר להתווכח על תוכן הבקורת של ימיני. מה שמחשיד היא העובדה שבמקביל

    כבשה פועה, 25/12/09 15:10

    לימיני, נראה כי כל בכירי העתון קיבלו צו-8 ויצאו בקמפיין כנגד המתחרה הראשי. ''הביביטון'' מאכיל אותנו לחם אחיד? אין דבר-התקשורת ''האחידה'' מאכילה אותנו בשר פיגולים כבר 50 שנה ויקח לנו עוד זמן-מה עד שנגיע לדיאטה מאוזנת. אין צורך לדאוג-כשנרגיש שהתמחרה מגזים-נדע להראות לו את הדלת. ככלל, הרפש שמיידים בו מתחריו אינו ''מזיז'' כהו-זה לקוראים. קהל הקוראים בישראל כבר מחוסן מפני רוב שיטות הלוחמה הלא קונבציונלית. רובנו למדנו לזהות אינטרסים ולהפריד עובדות מדעות.
    תתחרו ב''ישראל היום'' בתכנים איכותיים, במתן במה למגוון של דעות, תראו שאתם פתריוטים וציונים, תהיו בררניים במתן כותרות מפוצצות, הקפידו על הגהה נכונה וכללי שפה עברית וחזרו לאלף-בית של העתונות: בדיקה לפני פרסום, הפרדת הדעה מידיעה ומתן כבוד ליריבים ומתחרים.
    לתשומת לבכם, אתם שם למעלה...

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מדוע גורש יעקב אחימאיר? וידיעות לא פירסם מאמר של בני בגין !!!

    יעל רמת אביב, 25/12/09 15:03

    אני מאד מעריכה אותך וקראת את כל מאמריך ונהנית נהם. אתה אדם ישר והגון. אבל עיתונך לא הגון. יעקב אחימאיר לא כותב במעריב אולי תשאל מדוע? פאמר של בני בגין פסלו בידיעות והוא פורסם בישראל היום .מדוע ? לכן העיתון ישראל היום הוא במקום. מספיק לנו מעיתון הארץ השמאלני. אני לא מערערת על האינטגריטי שלך בשום אופן . אבל תבדוק את טענותי.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    די לבכות

    אורן, 25/12/09 15:01

    תאכלו מה שבישלתם במשך שנים. קם היום עיתון ציוני אמיתי. נכון שמעריב יש כיום קשת דעות רחבה אבל לא שכחנו איך העיפו בבושת פנים את אראל סגל כי הוא שבר ימינה.
    עצם העובדה שפורסמו כמעט במקביל 3 כתבות באתר מראה משהו אחד אתם מ-פ-ח-ד-י-ם.
    אני בטוח שלא יסגרו עיתונים אבל אתם לו תוכלו לרחוץ בניקיון כפיכם כי העיתון הזה אוקם כאלטרנטיבה ציונית לאחר שמעריב וידיעות ''אתרגו'' את שרון ובהמשך את אולמרט (עד ניצחונו בבחירות), כדי שיקיימו את האג'נדה הפוליטית שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    זה בדיוק מה שאמרו בזמנו על העיתון חדשות וראו מה קרה מאז...

    ירון, 25/12/09 14:56

    שוק העיתונות הישראלי זקוק לרענון מהיר, בסגנון, בקצב ובאופי. קצת דם חדש מפחיד את הדינוזאורים?

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מעריב תחזרו למרכז הפוליטי!

    בני, 25/12/09 14:54

    עיתונות מאוזנת! השמאלתם יותר מדי ואיבדתם המון קוראים וחבל.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    פרצופו האמיתי שח ימני (שמאלני) (ל''ת)

    אזרח, 25/12/09 14:54

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    פרצופו האמיתי שח ימני (שמאלני) (ל''ת)

    אזרח, 25/12/09 14:54

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    כשאין דמוקרטיה ,אין עיתונות חופשית .וההיפך.

    מאוכזבת, 25/12/09 14:51

    בן-דרור עיתונאי טוב,ואדם הגון,אבל התעשיה בה הוא פועל פשטה רגל כלכלית ומוסרית.אין בישראל עיתונות חופשית,כפי שאין דמוקרטיה אמיתית.הדיבורים על פלורליזם עיתונאי הם פיקציה.אנו במשחק מכור.הריבון הם קבוצת שליטה הכוללת בעלי מונופולים כלכליים ומה שמוגדר כפקידות בכירה.לנבחרי הציבור במשואה של המשחק הדמוקרטי משקל זניח,וכל השאר מראית עין.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    עיתון ישראל היום הוא סכנה למערים וידיעת עחרונות (ל''ת)

    LOL :), 25/12/09 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    יש משהו בדבריו (ל''ת)

    ירון, 25/12/09 14:49

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בן דרור - הפתעת ולרעה

    אריאל, 25/12/09 14:49

    נכון, יש שחקן חדש בשוק המדיה הכתובה, אז מה?! כל אחד פתאום חושש לכסאו ולמעמדו? ישראל היום בעיני הרבה יותר מאוזן מאשר ימני ובטח ובטח עדיף על גדעון לוי ושותפיו הרדיקליים בהארץ. בסופו של עניין מדובר בשחקן חדש בשוק שעושה מה שכל גוף עסקי היה עושה - כניסה אגרסיבית ואם יורשה לי אז גם נכונה עסקית. בקיצור, ככקורא הדוק של טורך, חייב לומר שהפעם נדמה כי אמנם אתה קורא נכון את המפה, אבל מפיף (או תחת עטך) בא לידי ביטוי בעיקר החשש הפרטי שלך ולא של שום אינטרס ציבורי כזה או אחר, כמו שאתה מנסה לצייר בטורך.
    שבת שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    טיעונים לא משכנעים...

    אליקו, 25/12/09 14:49

    הכותב טוען ש''ישראל היום'' הוא מוצר בעייתי, אולם לא הסביר מדוע.
    מנסיוני כאוכל לחם, ונוסע ברכבת לצערי אינני מבדיל בין מעריב ידיעות וישראל היום. לעיתון ''הארץ'' אכן יש טעם שונה ואני מוכן לשלם עליו יותר.
    אם הטענה היא כנגד מחירי היצף אז אנא גשו למשרדי הממשלה והגישו תלונה בהתאם... אבל אל תיזמו חוק שנועד להכשיל את התחרות שהיא רצויה..
    מה שכנראה באמת מפריע לעובדי המגזר והבעלים הוא שינוי בעוצמה של השחקנים הקיימים ותחרות במישורים חדשים לגמרי.. חבר'ה זו האבולוציה והיא גם מגיעה אליכם והחזקים והטובים יישרדו...
    ודרך אגב אל תזלזלו באוכלי הלחמים הם ישלמו פחות על אותה סחורה כי לפחות בכסף הם פחות פרייארים...

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הזוי

    אכזבה, 25/12/09 14:48

    בשורה התחתונה מדובר בעיתון מעולה שנותן ביטוי לכל קשת הדעות, וזו נקודה שאתה לא מנסה אפילו להתמודד איתה. שורת הכותבים שלו כוללת בעיני כתבי-על (דן מרגלית, רונן דורפן ועוד רבים וטובים) ומבחינה מקצועית לעיתון הזה אין שום רגשי נחיתות מול אף עיתון אחר בארץ. ואגב, אנשים לא היו לוקחים לחם לא טעים גם אם היו מחלקים להם אותו בחינם, וזו נקודה שכדאי לזכור כשקוראים את משל הלחם שלך. ואם הבנתי נכון, הטענה העיקרית שלך נגד ישראל היום היא שבעתיד, אולי, מתישהו, הוא יצליח כ''כ עד שהוא יהיה עיתון יחיד. לדעתי זה אומר לא מעט על איכות העיתון שאתה עובד בו ושאר העיתונים בארץ. אבל לפחות המסיכה מאחורי מכבסת המילים של ''בעלות זרה על עיתונות'' ירדה במאמר הזה.
    הרס העיתונות? אני לא רוצה אפילו להתחיל על רמת האובייקטיביות של ידיעות וכמות השיקולים הזרים שמסתובבים שם במערכת. ולגבי מעריב- אני רק אציין את צמד המילים ''רון מיברג'' בתור דוגמא מייצגת. העובדה שהעיתונאי הטוב ביותר לדעת רבים לא כותב יותר בעיתון שלכם מעידה יותר עליכם מאשר עליו. לאסור בעלות זרה על עיתונות? ועוד בשם הדמוקרטיה? איזו בקשה הזויה...

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ונשאלת שאלת התם

    דניאל, 25/12/09 14:46

    מה בולשביקי בלתקוף את דניאל פרידמן ולהיות בצד של מרץ ועדאלה? חבל שבויכוח לגיטימי בן דרור ימיני לא יכול להתאפק ודוחף לכאן שוב את האובססיה שלו כלפי מערכת המשפט והאליטות משמאל שכביכול שולטות עלינו.ולישראל היום:עד שלא ימכרו עיתונים שלכם בחנויות כמו כל עיתון אחר אתם משחקים משחק עקום ולא הוגן.גם אם אין שום פסול במשקיע מחו''ל ובאג'נדה פוליטית ברורה הדרך להפיץ את האג'נדה הזאת פסולה לגמרי.אחרי שתשחקו לפי הכללים אולי אני יתמוך בזכותכם להתקיים.כרגע אתם פיקציה ותו' לא.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    איזו צביעות! השמאל הוא השליט היחיד והבלעדי בתקשורת: טוב שיש אותם!

    רוני, 25/12/09 14:45

    ולגבי מה שיקרה אחרי שכל העיתונים יפלו: אם הם ירימו מחירים תמיד יקום יזם שינסה להתחרות בהם. ככה זה בכלכלה חופשית.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    Your agenda is clear

    Erel, 25/12/09 14:43

    You are the servant of your master .
    the very liberal media in Israel doesn't like the new daily but tough,we need to hear the conservative voices as well.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מספר עיתונאים הגונים אינם יכולים לכפר על הרוע והעיוות.

    ASCH, 25/12/09 14:39

    התקשורת בישראל ברובה המכריע מוטה שמאלה. חזק.

    היא ''מבשלת'' חדשות, מתאמת עמדות, מכפישה ומרמה. ראו מקרה אילנה דיין כמשל.

    ומיה בנגל? הודתה שהיא מכניסה את דעותיה לכתבות ....''לא, ממש אין לי בעייה עם זה'' ככה היא כתבה בבלוג. ממש כאן. לפני כשבועיים.

    אין לה בעייה? יופי לה! אך לנו- יש. אנחנו רוצים רק דיווחים. רק לדעת מה קורה. וזהו. אף אחד לא מבקש מכם לשטוף לנו את המח במצע מר''צ. אף אחד לא שואל אתכם איך ''לחשוב נכון''.והתקשורת עסוקה מהבוקר ועד הערב בחינוך לחשיבה ה''נכונה''- מר''צ-מר''צ-מר''צ.

    קרנכם הולכת ויורדת? האמון בכם פוחת? יש עיתון חינם שמחנך לפטריוטיות (אצלכם - מילת גנאי)? הממממ. את הקבר הזה חפרתם במו ידיכם.

    ומה הסיפור הזה על פרידמן- ''הארץ'' התגייס נגדו, לא זכור לי שגם ''ישראל היום''.
    בכלל ה''ארץ'' צריך לקבל תמלוגי תעמולה מדמשק וריאד, אם בוחנים את התוכן התעמולתי.

    משהו טוב קורה היום- האינטרנט ו''ישראל היום''. צריך לשבור את שלטונה הנורא של החונטה. דמוקרטיה אפשרית רק כשאזרחים בוחרים ע''פ מידע מהימן ומדוייק. אין צורך ב''חינוך לחשיבה הפוליטית הנכונה'', שרובכם עושים.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אני לא ממש רואה על מה אתה מלין. ואם זה פמפלט פוליטי אסור לחלק אותו?

    Eחד, 25/12/09 14:36

    הרי אין חוק האוסר על חלוקת כרוזים, כל עוד התוכן שלהם איננו מסית לאלימות או עובר עבירה אחרת.
    ומה המצב בשאר העיתונים? איזון? לא ולא! 95% מהעורכים והכותבים מחזיקים בדעות דומות לאלו של ניצן הורוביץ, ואף שמאלה ממנו, ושאר ה 5% משמשים להם עלה תאנה.
    העיתונים הממוסדים כבר מזמן לא מגבילים את עצמם לדיווח. לא. הם רוצים במו טוריהם לשנות ולהשפיע. כך בנושאים מדיניים, כך בנושא עיסקאות שבויים, כך בנוגע למאבקים בין הרשות השופטת למחוקקת ולמבצעת. בכל דבר. יושבים העורכים, כפיליו של ניצן הורוביץ, ומחליטים איזה סוס להריץ השבוע. ומה נימוקיהם? טובת המדינה? ממש לא. השקפת עולם שמאלנית ובעיקר בעיקר רייטינג.
    אז בא מישהו והקים חינמון בעל השקפה ימנית (אני אגב איש מרכז), אז מה? על איזה חוק הוא עבר? ומי אמר שבגללו ורק בגללו קורסים שאר העיתונים? אולי זה בגלל שלרוב האנשים יש אינטרנט ואין להם צורך בעיתון מודפס? ואולי זה אפילו טוב, כי זה חוסך כריתה של איזה עץ או שניים?

    שיתמוטטו מעריב, ידיעות ובסוף גם הארץ (כי הרי הוא לא בית הדפוס היחיד בישראל). לא אסון גדול. מי ששנים זורע רוח, אל יתפלא אם בבוא היום יקצור סופה.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה מומלצת. בן-דרור כדאי לך לקרוא! (ל''ת)

      אני, 25/12/09 18:27

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    ימיני תפסיק להתקרנף !!

    שמאלני לשעבר, 25/12/09 14:35

    שום דבר רע לא יקרה אם התקשורת הישראלית המושחתת והמגויסת תיפול ותוחלף.
    צא מהסרט שיש כאן דמוקרטיה אמיתית, כל עוד אין זרימת מידע חופשית אין דמוקרטיה אמיתית.
    מדהים שאתה מציע שהכנסת תגן על הכיס של נמרודי ומוזס.
    ראוי יותר היה אם היית כותב על איך מוזס כמו ראש מאפיה מפעיל את חברי הכנסת העלובים למען האינטרסים שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חבל, ממך ציפיתי ליותר (ל''ת)

    דני, 25/12/09 14:35

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    זאב, זאב

    ג. אביבי, 25/12/09 14:34

    אילו בישראל הייתה עיתונות חופשית, אפשר שהמאמר הזה של ימיני היה מביע תחושה מוגזמת של אבדן חופש העיתונות למען טייקון אחד. העניין הוא ש2 וחצי עיתונים, מה שקיים זה עשרות שנים בישראל,שמתאמים ביניהם את האג'נדה ומסננים את נושאי הידיעות בתאום, שהעתונאים שלהם מגויסים למען האינטרסים של בעלי העתון והממון בכלל - זה לא אבדה אם הם יסגרו. בסה''כ, אם ''ישראל היום'' ינצח, נקבל דיקטטורה עיתונאית בידיים של גורמי הון אחרים. מעבר לכך הוא לא יגרום לאף אחד מ2 וחצי הענקים להסגר אלא רק ינגוס מרווחיהם הלא מוצדקים.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לשם שינוי-לא מסכימה. בהומאופטיה אומרים:דומה בדומה ירפא. החד צדדיות

    והשטחיות בהם הורגלה התקשורת יזועזו ע''י חד צדדיות, 25/12/09 14:33

    ואולי יזכרו מקצוע העיתונאות מהו,אויבקטיביות ומקצועיות מה טיבם.
    יש עוד כלים המתקימים ממימון חיצוני-
    (מי מנשים מלאכותית את הארץ זמן כה רב?)ולטעמי עוינים ומסוכנים לנו יותר-ואנו שורדים אותם והם עיניהם טחו מלראות את קלקלתם ואיזה עלבון לעיתונאות הם.
    בן דרור שמר על כבוד מקצועי, אבל הוא החריג שבא ללמד על הכלל.
    אולי כעת יתעורר מחדש צורך להיזכר מה טיבה של תקשורת אוביקטיבית ומקצועית.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    תתבייש לך ימיני

    בני, 25/12/09 14:32

    דווקא אתה, עיתונאי רציני ומכובד, אתה יורד להגן על האינטרסים הכלכליים הצרים של המעסיק שלך במקום טובת הציבור.
    המאמר שלך הוא אוסף של תעמולה זולה ושקרית - בדיוק מה שאתה נלחם בו בשאר השנה.
    אני מקווה שהמצפון שלך לא יציק יותר מדי הלילה כשתרצה לישון.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    חינמונים נפוצים בחו''ל והעיתונות לא מתה. האם אדלסון טוב רק לתרומות?

    C-cyclist, 25/12/09 14:27

    ימיני אדם טוב, אז אפשר לייחס את הטור הזה לחוסר ניסיון חו''ל.

    בטיול הבא ללונדון או ברלין תנסה ליסוע ברכבת התחתית בלי לספוג איזה חינמון. זו משימה בלתי אפשרית, אבל עדיין - העיתונים האלו (שכוללים את כל החדשות הבסיסיות) לא הביאו את העיתונות הרצינית לפשיטת רגל.

    סוד גלוי הוא שרוב העיתונים (ובמיוחד העיתונות המקומית) מתקיימים בעיקר מהפרסומות, והמחיר לצרכן הוא פרומיל מעלותו לו היה מופץ ללא פרסומות. מודל החינמונים פשוט מסיק המסקנה המתבקשת - במקום לדרוש מהצרכן 20%-30% ממחיר העיתון - הכל בא מפרסומות - בדיוק כמו ברדיו המסחרי.

    באותה מידה אפשר ''להגן'' על אל-על העשקנית שדורשת מחיר של טיסה מאירופה לאמריקה על טיסה מאירופה לישראל מול כניסתה של איזיג'ט לשוק.

    מי שהמודל שלו יותר טוב לצרכן לא עושה זאת על חשבון איש, אלא מביא דרך חדשה שהמתחרים הוותיקים צריכים לשקול אם היא מתאימה להם, או אם היוקרה שלהם דורשת מיתוג יקר יותר.

    הבעיה היחידה עם ''ישראל היום'' היא שאף אחת ממשפחות התקשורת הישראליות לא הרימה את הכפפה. לא הסוציאליסט הדגול שוקן, לא מוזס, ולא נמרודי. זה בגלל שההון הישראלי רוצה לסחוט עוד במקום ליצור.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    בן דרור ימיני-אל תתמם כל העתונים וכלי התקשורת מכורים.........

    גימי-יהודי מיהודה - מסר לעם היהודי בציון חשוב!, 25/12/09 14:26

    ויש קשר בין הון לשלטון אצל כולם !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הפעם לא אסכים אתך, (ל''ת)

    אבי מ, 25/12/09 14:22

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    יש לי תגובה הוגנת ועניינית

    רונן אפרת, 25/12/09 14:22

    למה שמעריב וידיעות לא יתמודדו עם הסיטואציה החדשה, ויורידו את מחירי העיתון ל5 ש''ח בימי שישי ? למה שהם לא ימכרו באמצע השבוע בשקל עד שני שקלים עיתון ? מי יובס אז ?? אולי כדאי שמעריב וידיעות ירדו מהעץ ויתחילו להתנהל מחדש בעקבות המשבר ?

    יחד עם זאת אני כן מברך את ישראל היום שעל פי אמונתו מאמין שהאזרח יקבל עיתון חינם, ובתמורה העיתון ירוויח מהמפרסמים, ואין לי שום טענות נגד אף אחד, רק הבעתי דיעה אישית-שבת שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא. לא. לא. הגם אתה בן דרור? לא נשאר עיתונאי הגון אחד? (ל''ת)

    גיא, 25/12/09 14:19

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בלי החינמון יש תחרות?יש מגוון?

    ימיני צדיקו, 25/12/09 14:19

    הרי שאתם וידיעות כמעט זהים.אם אתה מזכיר את העמדה ממנה הארץ מתבטא,רואי שתזכיר את העמדה ממנה אתה כותב

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הלואי שמעריב וידיעות ייסגרו (ל''ת)

    הם מדברים על עמדה פוליטית חד צדדית?, 25/12/09 14:18

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    והתמיכה של מדינות בחו''ל בשלום עכשיו? זה בסדר? (ל''ת)

    דני, 25/12/09 14:17

    הגב לתגובה זו

    • תדייק מדינות אוייב (ל''ת)

      ףףף, 25/12/09 18:12

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    ההשוואה ללחם לא נכונה ודמגוגית, אין שום דבר רע בעיתון-

    דרור, 25/12/09 14:10

    ישראל היום אמנם בעל אג'נדה ימנית, אבל מי שקורא אותו יודע שהוא דווקא כן עיתון אמין, והוא גם נותן ביטוי לצד השני. הוא לא עיתון בעל ''ערך תזונתי נמוך'' כמו שאתה כותב, אלא דווקא עיתון טוב. אם כבר אז אני יכול לומר לך שידיעות ומעריב מסובבים את המציאות חופשי כשהם רוצים, אז אל תיתמם, העיתונים המסחרים כבר מזמן הפכו לשופרות עבור האג'נדה שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    די לקשקושים,זה סכנה לפרנסה שלך=ועל איזה''דמוקרטיה''אתה מדבר? (ל''ת)

    קורןנאוה טבריה=די להעליאותנו!, 25/12/09 14:09

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בולשיט....!!!!

    יוסי, 25/12/09 13:55

    בולשיט....!!!!
    אתם לא מסוגלים לדמוד בתחרות??? תסגרו!!! גם ככה אתם לא ממש מענינים אף אחד...

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מיליונים מוזרמים ע''י גורמים עוינים מחו''ל למכון לדמוקרטיה ולשלום עכשיו (ל''ת)

    יעקב א., 25/12/09 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כשהעיתונות הישראלית תפסיק להיות שופר השמאל- תתלוננו.

    ASCH, 25/12/09 13:47

    עד אז- שבו בשקט.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הסכנה היחידה זה הרייטינג של מעריב וידיעות

    אייל, 25/12/09 13:47

    אתם מדברים על דמוקרטיה? אתם מייצגים רק צד אחד במפה הפוליטית

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ימיני נשלח לחזית

    תמיר, 25/12/09 13:38

    בן דרור ימיני היקר
    אני מעריך מאוד את הכתיבה שלך ולעיתים אתה ניראה ככיבשה השחורה בתוך העדר הצחור (ואולי ההפך מבחינת הצבעים).
    למשימה זו ניראה שנדחפת על ידי כוחות הסביבה.
    אין שום סכנה לדמוקרטיה בישראל מעיתון בעל דעות שונות מאלו של כל השאר. הלוואי ונזכה גם לראות ערוץ טלוויזיה קצת יותר שפוי במדינה שלנו.
    מה שקורה היום בשוק התקשורת, הוא פיקציה. ערוצי טלויזיה שמתחרים בינהם מי יכול להגיע יותר נמוך.
    למיליוני צופים\\וקוראים שנאלצים לקרוא את האג'נדה הקבועה של אמצעי התקשורת הקיימים מגיע האפשרות לשמוע גם זרם אחר של דעות, וכל קורא יחליט איזה עיתון הוא קורא או קונה.
    ההתנפלות על העיתון ישראל היום שהתחילה עוד לפני הפקת גליונו הראשון, מראה את הצביעות של התקשורת בישראל ואת הרצון שלה להשאר בלעדית (מבחינת השקפת העולם)

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מישהו פה בלחץ

    איתי, 25/12/09 13:37

    אתם מן הסתם לא תפרסמו את התגובה אבל אני אנסה בכל זאת. תודו שאתם פשוט בלחץ, אתם הולכים ומדשדשים בתפוצה שלכם. אין כאן באמת דאגה לדמוקרטיה אלא פשוט לחץ. אין ולא אמור להיות עיתון או ערוץ אובייקטיבי וההוכחה לכך היא מערכת הבחירות האחרונה שהיה ניתן לראות באופן מובהק בעד מי כל אחד מהעיתונים תומכים ללא שהיה את האומץ להגיד באופן מוצהר בעד מי אתם כמו העיתונים בארה''ב. אז תפסיקו לקשקש אתם פשוט בלחץ ולמרות שאתם מנסים לנמק ולהסביר את דעתכם לכולם ברור מה מניע אתכם. ד.א. אתם עושים שירות מצוין ל''ישראל היום''

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    למה לסכסך, מה הטענה הזאת שמרצ היא אנטי ציונית? (ל''ת)

    ערן ארז, 25/12/09 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כשהברבור שר התנין בוכה וגברת שמנה אחת עןמדת לסיים לשיר

    בדיעבד, 25/12/09 13:34

    לאנלוגית האופה אתן אנלוגיה מקבילה: בשכונה אחת שבה אנשים קשי יום, מוטרדים מקשיי החיים שרוצים רגע שקט חיו 3 בריונים
    לבריונים האלה היו מפקדים, עשירי השכונה והם יצרו את כל מערך הדעות התסיסו את תושבי השכונה לא שמו דגש על מה שבאמת מעניין את התושבים רק סיממו אותם באג'נדות של עשירים ובחומרים צהובים ככה שכול ירדמו, שנים תושבי השכונה האומללים חיו ככבשים, בסופי השבוע סיממו אותם בבידור קל הורוסקופ שיקרי עד שלרגע גם הם נפלו לאשליה שאין עוני, אין ימין, העשירים הם ''רק אנשים טובים שרוצים לעזור ותורמים לריווחת השכונה'' ...
    ואז בא לשכונה ביריון חדש, חזק יותר מהם, בריון שהתנקל רק להם ולא לתושבי השכונה - עכשיו כתינוקות חסרי עונים הם יושבים על הברזלים ליד הכביש ומבקשים שאותם התושבים שסיממו, התעלמו, הפכו את תודעתם הרחבה למרק עבש ומבולבל הם מבקשים שאותם האלה יצילו אותם, בוכים איך הם לא רואים שיש בריון חדש בשכונה - מעריב ידיעות והארץ: מה שזרעתם זה מה שתקצו - ונראה האם תפרסמו את זה או כמו בריונים תצנזרו (:

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ''האויב של האויב שלי הוא חבר שלי''

    alan18, 25/12/09 13:33

    התקשורת בכללותה מאז היווסדה של המדינה (ועוד לפני), נשלטת ביד רמה ע''י השמאל, כנ''ל מערכת המשפט וכנ''ל האקדמיה והפקידות הבכירה.
    פרידמן היה אדם של פעם בדור, אישיות אם אפשר לומר.
    פרידמן היה תקווה למציאות טובה יותר במדינה(ואיני יודע כלל מה זהותו הפוליטית), התגיסות החינמון הנ''ל כנגד אדם דגול זה הינה חטא שלא יסלח ויבוא יום ההתחשבנות לגביו.
    מעבר לנקודה ספציפית זו, החינמון המדובר הינו אויבו של אויבי ולכן נחשב הוא לידידי, סבלנו שנים רבות מדיקטטורה שלטונית של משפט-תקשורת ופקידות בכירה שלטת.
    עד היום לא היה דבר שבכוחו לעצור את המפלצת השמאלנית שמחלישה את המדינה לקראת קריסתה, היום יש את החינמון שבכוחו לרסן את זו החיה.
    עד שהחינמון יגיע לממדי מפלצת בעצמו כבר הדמוגרפיה הפנימית תשתנה והממשלה תהיה יותר ימנית ושפויה שבכוחה לחסל מפלצות ללא שום בעייה.
    עיתון אמור להיות שיויוני והוגן בהציגו את דעות הציבור, אם במעריב יהיה מהפך ותשלוט ההוגנות אזי הישרדותו בטוחה, הבחינם היא לא הסיבה היחידה להתעצמות של החינמון, החינמון נוטה יותר לצד הימני החילוני של המפה כשיתר העיתונים מייצגים את השמאל ''החילוני הנאור'',

    הגב לתגובה זו

    • זיהוי נכון!

      ASCH, 25/12/09 15:50

      השמאל הפציפיסטי הינו האיום החמור ביותר על עתידה של מדינת ישראל. לא הטילים האירניים ולא המתאבדים של החמאס יטו את כף המוזניים.

      זה יהיה החיבור בין השמאל הממאיר הפציפיסטי לאוייבי המדינה מבחוץ.

      הגב לתגובה זו

    • המלחמה בשר המשפטים לשעבר פרידמן

      cordelia, 25/12/09 16:25

      מסכימה עם הדברים אך כנראה שהעורך לא יכול
      היה להתנגד לדעותיהם של עמודי התווך של
      עיתונו: דן מרגלית, שהתיאורים שלו נגד
      פרופ' פרידמן גבלו בהוצאת דיבה, כמו שהוא ממשיך עם פרופ' נאמן, וגם מרדכי גילת הנלחם בכל מה שזז.
      ב''ישראל היום'' נותנים במה ללא מעט כותבי מאמרים מהשמאל, ומה שכתוב היום ב''מעריב''
      על פני שני עמודים הוא פשוט בדיחה.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    כל תחום התקשורת בארץ נוטה חזק שמאלה ומונע מהעם לקבל תמונה אמיתית (ל''ת)

    הגידרון, 25/12/09 13:32

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אם מעריב היה חף מאינטרסים היה אפשר לקבל את הדברים כפשוטם

    ולחשוב שרק חשיפת האמת עומדת כאן, 25/12/09 13:30

    מאחר ולא כך הוא, ולמעריב יש יותר מדי אינטרסים בהפלת ישראל היום, הכל מוטל בספק.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא נכון. זוהי אלטרנטיבה שנסמכת על פרסום ומערכת רזה

    יואב, 25/12/09 13:28

    הנסיון לעצור אותו מריח רע. במיוחד לאור העובדה שכל ארגוני השמאל מקבלים כסף מממשלות זרות, לא מאנשים פרטיים, ואף שמאלו לא מצפצף.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מאמר מבריק. ישראל היום הוא בעצם ישראל איום

    חיים, 25/12/09 13:23

    סמרטוטון ואדלסון ממש מבהיל.

    הגב לתגובה זו

    • אני חושב אותו הדבר על ''הארץ'', אז אולי נסגור גם אותו? (ל''ת)

      חיים פ., 25/12/09 16:29

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אתה מפחד למקום עבודתך וניתן להבין אותך

    דוד גרין, 25/12/09 13:19

    באנגליה אתה יוצא מתחנת הרכבת ומיד עטים עליך אנשים ומחלקים עיתונים חינם. נכון, עיתונים עם המון המון פרסומות ורמה לא גבוהה, אבל עיתון בחינם, ובניגוד אלינו - הרבה יותר מעיתון מתחרה אחד.

    אני מסכים לחלוטין לגבי האג'נדה של העיתון. לא מדובר בעיתונות אובייקטיבית. זה לא הניו יורק טיימס. מצד שני, גם מעריב לא.

    ההתאמה למציאות או אי ההתאמה גרמה למקצועות שלמים להעלם במהלך ההיסטוריה. אם העיתונות הכתובה לא תסתגל למציאות שבה יש עיתונים חינם, גם היא תעלם.

    הגב לתגובה זו

    • חחח הצחקת אותי. הניו יורק טיימס? העיתון הקומוניסטי הזה? (ל''ת)

      נתן, 25/12/09 15:45

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ומדוע לא יעשו הח''מ וחבריו מעשה?

    המבקר האמיתי, 25/12/09 13:15

    על מה מלין הח''מ?
    למרות שהשקפותיו והאג'נדה של אידלסון רחוקות ממני שנות אור (אני שמאלן מצוי), שהרי העיתון שלו, שאני נהנה משירותיו, אינו כ''ל קיצוני. ודאי לא יותר ממעריב או ידיעות. מהצד השני, הוא הרבה פחות צהוב וסנסציוני מהם, נותן כבוד למילה הכתובה על חשבון התמונה, עובדים בו מספר מועט של כותבים מוכשרים, ומספר גדול יותר של כותבים בינוניים, אך תמורת 0 ש''ח, הוא בהחלט עושה את העבודה.
    יואילו נא ימיני וחבריו, להציב אלטרנטיבה ראויה מהאפשרויות הבאות:
    1) עיתון חינמי מתחרה
    2) עיתוןבתשלום באיכות גבוהה בהרבה מהמצוי כיום, כזה שיתחשק לי לשלם עליו.

    כיום, ישראל היום נותן תמורה דומה (ויש יגידו טובה יותר) מידיעות, מעריב או הארץ, בלי כסף.

    על מה מלין הכותב?

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לא יעזור לכם כלום

    שומר הלילה, 25/12/09 13:05

    1. חופש הביטוי חשוב יותר מהבעיות של נמרודי
    2. ביום שהחוק עובר הוא מעביר את המניות לאשתו וכולכם יצאתם חומוס.
    3. אדלסון הוא עובדה קיימת - תתמודדו.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אוי לאוזניים שכך שומעות

    אלדד, 25/12/09 12:49

    פשוט מדהים. בן דרור. אני מתקשה להאמין שאתה באמת מחזיק בדעה הזו.
    מילא איטנרס של בעלי העיתון, אבל שהעיתונאים יצטרפו לפארסה הזו?
    זו בדיוק מהות של מדינה דמוקרטית ושל חופש הדיבור והעיתונות. לא מתי שבא ומתאים לך.
    אתה רוצה לחנך את הציבור ולהסביר לו מה טוב לו ומה ראוי למאכל (או קריאה)? מי שמך?
    עשה טובה ותן לשוק החופשי לפעול ולציבור להחליט.
    רד מהעץ!

    הגב לתגובה זו

    • ראינו כבר לאיזה גבהים הביא ה''שוק החופשי'' את העולם... (ל''ת)

      רד אתה מהעץ וראה את המציאות כמות שהיא., 25/12/09 16:47

      הגב לתגובה זו