• 179.

    כך מנצחים את החינמון ''מושכים את השטיח מתחת לרגליו'' מחלקים בחינם!!!! (ל''ת)

    ידיעות ומעריב.דודי., 25/12/09 20:48

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    167 מדהים שהרוב המוחץ בציבור הוא מרכז ימינה (ל''ת)

    ממש מדהים, 25/12/09 20:22

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    155...רחלי......לתקשורת שלנו???....או שלך??? (ל''ת)

    לא הבנתי אותך, 25/12/09 20:16

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    ******** סוף עידן שטיפת המוח השמאלנית ******** (ל''ת)

    הגיע הזמן, 25/12/09 20:15

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    וכעת נניח לרגע (רק לגרע) שכל מה שכתב בן כספית-נכון ומדויק.

    כבשה נ' צביעות, 25/12/09 20:10

    הכל נכון חוץ מדבר אחד: בעל החינמון אינו תושב זר אלא ישראלי. העתון עדיין יופץ בחינם, עדיין תהיה בו צנזורה ועדיין יהיה בו גם מר רגב שיאיים להשתלט על העיתונות המודפסת החופשית (כלומר כזאת, שבן כספית עובד אצלה).
    ומה אז??? כיצד תנומק סגירת העתון, שמעריב וידיעות אינם מסוגלים להתחרות בו??? אולי יוצע חוק חדש, שימנע הדפסת עיתון שהקו שלו-ימני? אולי יאסר בחוק לפרסם את תמונתו של הביבי? ואולי,.. תושלט סופית החונטה המשפטית עלינו-כזאת שלא זקוקה לחוקים על-מנת לסגור עיתונים, ונוכל לבקש מ''אלוף פיקוד מחוז תל-אביב'' (שיישב בביהמ''ש המחוזי של מחוז ת''א) להוציא צו הקפאה לכל עתון חדש למשך תקופה של שנה? אתם יודעים מה..זה רעיון! איך לא חשבו עליו קודם?? יאללה להפיכה! הכל למען הדמוקרטיה וזכות הציבור לדעת. כמובן!

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    תענוג לקרוא איך נציגי החונטה השמאלנית בלחץ!!!

    תודה בן-עשית לי את סוף השבוע, 25/12/09 20:06

    חוץ מזה יפה לראות שיש לך גם חוש הומור כשאתה מדבר על ''התקשורת החופשית''...
    לאחר עשרות שנים בהן התקשורת הפכה לשטח כבוש ע''י חונטת השמאל, תענוג לקרוא איך נציגי החונטה בלחץ, כשהם מבינים שהמונופול שלהם בקריסה.
    לא שישראל היום הוא עיתון אוביקטיבי, והכינוי ביביתון אכן ראוי לו, אבל אם יש ליבניתון, ברקתון ומרצתון אז למה שלא יהיה ביביתון?

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    מילים שלקוחות מהז'רגון השמור לפעילי אל קאעידה. ''להשמיד''...

    ניקודם, 25/12/09 19:50

    אפילו על אבו מאזן , ממחנה האויב , לא תכתוב ברוח כה מתלהמת ובדם לבך...
    אפילו על ה''אנרכיסטים למען הגדר'' לא יצא קיצפך עד שאיים להטביענו....
    אמור לי מי אויביך - ואחליט אם אתה ראוי להיות לי חבר וידיד...
    עד עתה , נכשלת.

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    איזה עתונות? איזה חופשית?

    HaMashkif, 25/12/09 19:43

    מעריב וידיעות: זרעתם רוח, קצרתם סופה. על הארץ אני לא מדבר. זה עתון ערבי בעברית.
    בן כזבית רגיל לשחק את תפקיד הקוזק הנגזל. השבוע עשה זאת עבור לבני ועכשיו עבור ''העתונות החופשית''. לא חופשית ולא נעליים.
    ברגע שסתמתם את פיכם כשסגרו את ערוץ 7 ופרצו למערכת בסגנון ק.ג.ב חרצתם את גורלכם. זו הייתה רק שאלה של זמן. אייבי נתן היה פיראט שידור נערץ ואילו אנשי ''שבע'' היו פושעים. שתקתם נוכח נבזות הממסד הבולשביקי של ברק ועכשיו אתם זועקים להצלת הממסד.
    איך אתם מעיזים לקרוא לעצמכם עתונות חופשית אם ליבני מתוארת אצלכם בהתמדה כמלכת הנקיון והיושר וביבי תמיד מושמץ? תסכלו כיצד מתאר היום ''ישראל היום'' את פרפורי הגסיסה של ''קדימה'', כולל הקריאה של חסון כי ''קדימה היא מפלגה דמיקולו.'' אצל מעריב הס מלהזכיר. למה שמי בנגל, בעלת סדר היום אותו היא לא הכחישה, תדווח על ההתמוטטות והתוהו ובוהו ב''קדימה''?

    כתבי מעריב: תכניסו לראש. רוב העם לא סתום ונוטה ימינה. הקוראים תפשו מזמן שאתם לא אוביקטיבים ונוטים שמאלה, אז הם מחפשים איזון. ''ישראל היום'' רק מפארים ומקלסים לביבי? יופי. אתם רק משמיצים אותו. יחי האיזון. הדרך היחידה שלכם לשרוד היא לתת דווח עיתונאי מקצועי, אמין, ובלתי משוחד, ולהפסיק עם ההשמאלה המכוונת במאמרי הפרשנות. הגיע גם הזמן שתתפסו שזהו חטא עיתונאי לערב פרשנות אישית מוסוות בתוך דווח עובדתי. זה כולל מכבסת מילים ודמוניזציה של חוגים מסוימים, בהם אתם מתמחים.

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    התקשורת חופשית? בדיוק כמו הטוקבקים - המצונזרים בלי בושה.

    רינת, 25/12/09 19:38

    די בניסוי או שניים כדי להיווכח, תגובה מסוג מסויים -נחש איזה - נדפסת.
    תגובה מסוג אחר - רצינית, עניינית ואינפורמטיבית ככל שתהא - אינה זוכה לראות אור. שתיהן נכתבו בידי אותו מגיב, כמובן. המאמרים, כאמור - כנ''ל,
    והדברים אמורים בכל העתונים,המודפסים והמקוונים, ולכל אחד מהם יש עתננאי מחמד בעל דעה נגדית.זו אינה המצאה חדשה. לזאת עתונות חופשית ייקרא?
    צר לי עליך.
    ואם, כדבריך, אין החינמון משפיע כלל -על מה יצא הקצף? עוד נייר לעטיפת דגים! מדוע השתלחת בו? החסר אתה נושאים לכתיבה?

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    חופש העיתונות הוא מיתוס שקרי. כדי להיות עיתונאי עליך להיות מהשמאל.

    ארתור, 25/12/09 19:37

    כמו שאין לך סיכוי להיות איש סגל אקדמי באוניברסיטה ישראלית אם אינך כזה....

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    הציבור עושה חרם על השמאל המגעיל!!!!! זו התרומה של ישראל היום.

    מורדוך, 25/12/09 19:35

    בן, זה לא חשוב אם העיתון מצליח או לא מצליח להשפיע על הבוחרים. מה שחשוב הוא ש''ישראל היום'' הוא העיתון היחיד שהוא יותר מאוזן. ועם פחות אנשים בעלי שינאה עד כדי טירוף. ואין מי שמסלק אותם. הם הם הסכנה לדמוקרטיה.!!!!!!!!!!!!
    התחפושת של חלק מהעתונאים כנטרלים ראויה לחרם!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    עיתונות חופשית הן ברדיו והן בטלויזיה זה לתת ביטוי לעוד דעות

    אייל, 25/12/09 19:29

    ולא רק דעות של השמאל בלבד.

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    מדהים שאחרי שכמעט כל התגובות התוקפות..

    חיים, 25/12/09 19:27

    את בן כספית אין ולו תגובה אחת ....אחת !!!
    המתיחסת למה שנאמר במאמרו של כספית .
    כל כך הרבה מטומטמים שכל מה שיש להם לומר זה , שמאלנים , ולתקוף אישית את בן כספית.
    עכשיו אני מבין מדוע ישראל נמצאת בתחתית הרשימה ברמת החינוך במדינות המערב....
    פשוט לקבל בחילה וגועל מרובכם כאן !

    הגב לתגובה זו

    • חיים.......באמת שאני מרחם עליך

      אורן, 25/12/09 20:15

      אני מכיר מישהו שיכול לעזור לך...עוד לא מאוחר

      הגב לתגובה זו

    • מה יש להגיב לתוכן

      אחד מהעם, 25/12/09 20:57

      אפשר להתווכח עם כספית בסיפור שלו על אותו
      בן עזר?
      מה הקשר בכלל אולי העורך חשב שהטור שלו לא היה מספיק טוב למה פה הוא רואה איזו קנוניה
      ובמקרה של הטור של בגין וידיעות אחרונות שפורסם מאוחר יותר בישראל היום הוא לא טרח לבדוק את הקנוניה?
      אבל הכי מצחיק היא הסתירה בדבריו העובדה שרגב לא כתב כלום נגד המולי''ם של ידיעות ומעריב במשך השנים שעבד בעיתונים אלו וכספית רואה בכך הוכחה לנקיון כפיהם.
      אני רואה בזה בדיוק את ההיפך אני רואה את הפחד של רגב שהיה צריך במשך שנים ליישר קו אם המולי''ם כדי שלא יפוטר ובהמשך הוא עוד מקשקש על עיתונות חופשית ועל הסקופים של מעריב.
      פשוט דמגוגיה בגרוש.

      הגב לתגובה זו

  • 166.

    המטרה להשמיד את התקשורת השמלאנית החופשית (ל''ת)

    למען הדיוק, 25/12/09 19:23

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    תזכיר לי מי הבוס שלך... (ל''ת)

    **, 25/12/09 19:16

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    יש לכם עכשיו עוד תירוצים

    לא נורא, 25/12/09 19:16

    למה עיתון צריך להיות
    קיוסק, מכונית, משרד בילוש, מודיעין משטרתי, מטיף, גובה בשוק האפור, מאשפז בכפייה, בית משפט, לינצ'ר
    שקרן, מקדם אנורקסיה, דורס אומנים ומקדם דוגמנות וכו' וכו'

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    האם מי שכתב את נאום ''בשם ששת המיליונים'' לאולמרט הוא עיתונאי? (ל''ת)

    המלך הוא ערום, 25/12/09 19:13

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    זכות ''הארץ'' להחזיק בעמדות ציוניות/הומניסטיות בעלות מגוון רחב-ולהדפיס..

    Ehad Haam-Zionist, 25/12/09 18:58

    כל דבר תמורת שכר-בין אם זה מקומונים או עיתון מתחרה בדעותיו. מדוע למעריב מותר להדפיס בשפע מודעות פרסומת המשלמות הרבה יותר ולהיאבק על זכות המפרסמים להביע את עמדותיהם (בתנאי שהם חוקיים)-ולעיתון הארץ אסור לתמוך בעקרון חופש הדעות???

    צריך לעשות רק דבר פשוט: להעביר חוק שבו כל עיתון ארצי יהיה חייב-חייב-לגבות מחיר מינימלי עבור העיתון, באופן המשקף את תחום הוצאותיו האמיתיות.....

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד . תקראו את חומסקי ההומניסט ותבינו... כל הכבוד .

      ריכרד גולדסטון, 25/12/09 19:34

      אבל למה בחרת דווקא ב''אחד העם'' ?
      ההומניזם שלך מזכיר יותר את ברונו קרייסקי.

      הגב לתגובה זו

    • מה עוד ניתן לצפות מבולשביק?

      HaMashkif, 25/12/09 19:59

      בבוסטון אין חינמונים? ואם אובמה יציע בטוח בריאות חינם תציע לאסור זאת כי זה יביא לקריסת חברות הביטוח? על ה''עמדות הציוניות'' של ''הארץ'' אין מה לדבר. זאת בדיחה גרועה.''הארץ'' וציונות זה אוכסימורון. ''הארץ'' הוא העתון הערבי דובר עברית הגדול בעולם.

      הגב לתגובה זו

  • 161.

    הגיע הזמן שהעיתון ייצא ''מהשבי'' של השמאל ..... (ל''ת)

    חחחחחחחחח, 25/12/09 18:57

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    לא נוהג להגיב אבל............

    טל הרצליה, 25/12/09 18:55

    העיתונות בישראל הפכה מזמן לעיתונות רדודה ואינה אמינה המחפשת סקופים ורכילות, איני מאמין לאף מילה אשר רשומה בעיתון מכיוון שכל כתבה הינה אבעלת איטרס של הכותב, לא אצטער אם יכבו את האור על ידיעות ומעריב ועל בסיס החורבות תקום עיתונות אמתית המדווחת את אשר קורה במציאות,אמינה ורלוונטית ולא כמו שיש כיום עיתונות מדווחת ויוצרת מציאות ורטואלית ושמאלנית קיצונית!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    עיתונות חופשית ? זה מה שקוראים לעיתון ה''ארץ'' ולבעליו הגרמני ?

    מבולבל., 25/12/09 18:50

    ''עיתונות חופשית'' - זה החופש לייצג את כל מגוון הדעות ממר''ץ שמאלה ?
    עיתונות חופשית היא לקרוא הגיגי עיתונאים או לשמוע מגישים או תחקירנים או להתבונן ביצירת דוקומנטריסטים שיש להם אג'נדה שמתאימה לשטרנהאל לפרנקנטהאל ולגדעון ספירו ?
    רק שלא יהרסו לנו את המיליה הנכון....
    איך אמר עודד בן עמי ? אנחנו המיעוט אבל המיעוט האיכותי !

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    כשבעיתוני העבר וצהובוני העכשיו יבדילו בין פרשנות לכתבות עובדתיות (ל''ת)

    אולי יחזרו אליהם.לא כשיש מוצר טוב יותר וזול יותר., 25/12/09 18:48

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    לפרק ,לפרק ,לפרק,למגר להשמיד ,לנתץ את...

    רוני, 25/12/09 18:48

    ידיעות ,מעריב והארץ עד עפר ולהקים עיתונים
    אחרים מאוזנים יותר.הלוואי שזו תהיה התרומה של ישראל היום.
    רוני.

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    ישראל היום היחיד שחבט בבלון התקשורתי הפרסומי ששמו קדימה (ל''ת)

    הציבור האמין לו. שם יש הפרדה בין פרשנות לכתבות., 25/12/09 18:46

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    זה נורא מה שרוצים לעשות לתקשורת שלנו. אנחנו לא ניתן. (ל''ת)

    רחלי - מר''ץ, 25/12/09 18:45

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    כספית תודה שמה שמטריד אותך זה העלמות מעגל הכח שלך. הדעה שלך בבלוג (ל''ת)

    ובעיתון בעלת משקל זהה לכל בלוגר מתחיל., 25/12/09 18:43

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק (ל''ת)

      חם לי, 25/12/09 18:58

      הגב לתגובה זו

  • 153.

    בן- תפסיק ללקק לנמרודי (ל''ת)

    ציוני לנצח48, 25/12/09 18:42

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    קודם כל, אם הוא היה קונה את מעריב לא היית מתלונן

    נינו, 25/12/09 18:41

    הטור שלך תוקף את כל מי שיכול להיות לו כח. אבל החוק לא מדבר על הגבלת הכוח של בעל עיתון כלשהו אלא רק על שלדון אדלסון. אגב, להזכיר מדובר בפילנטרופ ואוהב ישראל, שלא הורשע בפלילים (בניגוד לנמרודי, למשל).
    גם מעריב יכול לגייס איל הון ובתגובה להוריד מחירים ולשפר את מערך החלקנות. לדעתי אז לא נשמע אותך מתלונן.

    ועוד הערה קטנונית: התמיכה הבלתי-מסוייגת שלהם בעסקת שליט מטילה לחץ גדול על רה''מ המתלבט. אתה עדיין בטוח שהם משרתים רקאת האינטרסים שלו?

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    כמה צביעות אפשר לדחוס לתןך מאמר אחד?

    ליאור, 25/12/09 18:37

    ישראל היום הוא העיתון האמין ביותר שקיים היום בארץ. העיתון היחידי שלא כבול לכבלי האידיולוגיה של מרץ ושמאלה. השמאלנים יודעים שהמשך השילטון הדיקטטורי שלהם עומד לקרוס כמו אוסלו, מרץ ומפלגת העבודה והם לא יבחלו בשום שקר בשום טענה צבועה כדי לשרוד ולו עוד יום.

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    ומי הבעלים של ''מעריב'' - צדיק נכון? איש מוסר נכון!? (ל''ת)

    שאלה, 25/12/09 18:24

    הגב לתגובה זו

    • כמו שאר בעלי האינטרסים בתקשורת...בטח פילנטרופ גדול :) (ל''ת)

      פחחחחחחחחח.... הזבוב מתלונן על ריח האוכל..., 25/12/09 18:41

      הגב לתגובה זו

  • 149.

    בן אתה מנצל את התקשורת לאגנדה אישית שלך

    וזה באמת לא יפה, 25/12/09 18:23

    אני סתם אזרח ישראלי ששירת בצבא ומשלם מיסים
    לפרנסתי אני מסתובב ברחבי המדינה ומוכר
    מוצרים לתעשית הבניה,אכן סתם אזרח כמו
    הרוב המוחלט של אזרחי המדינה.
    וכמעט בכל מקום אני שומע על שנאה עמוקה
    לעתונאים שבמקום לדווח על האירועים,
    הם מביעים את דעתם האישית,שממש לא רלווטית.

    בן אני אוהב לקרוא את מה שאתה כותב,
    אבל אני שונא את זה שאתה מתיימר לכתוב
    בשם העם בעוד אתה כותב בשם חבורה דיי מצומצמת.

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    מעריב נסגר מזמן, ידיעות נסגר שנתיים אחר כך

    Eyal, 25/12/09 18:21

    מעריב נסגר מזמן, ידיעות נסגר שנתיים אחר כךLETS HOPE YOU ARE CORRECT.
    WE ARE HOPING FOR A TRUE ZIONIST PAPER
    IF YOU CANNOT COMPETE ITS BECAUSEWE THE PEOPLE ARE SICK OF YOUR LEFTIST AGENDA

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    החוק שאתה תומך בו, הוא מהות הרע בקשר הון שילטון (ל''ת)

    קשר שאתה ''שומר'' הדמוקרטיה אמור להתריע עליו, 25/12/09 18:15

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    בן אם הייתם לטובת המדינה שלי הייתי מצדד ורוכש מנוי (ל''ת)

    ללל, 25/12/09 18:14

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    אתם נשמעים כמו חיה פצועה הנאבקת על חייה...

    התקשורת היא לא חופשית היא שבויה בידי השמאל, 25/12/09 18:13

    אם אתם באמת טובים , אף אחד לא יעזוב אתכם , אבל ליקקתם כל כך הרבה לאולמרט וליבני , שהעם כבר שונא אתכם !!!

    לא נשכח ולא נסלח על כתבות האופי שעשיתם לעליזה (''מחסום ווטש'') אולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    תודה רבה

    דוד, 25/12/09 18:12

    כפי שעשיתם בעבר, כפי שאתם עושים היום ואני מניח שתעשו גם בעתיד, אתם יכולים להמשיך לצנזר אותי. אבל אני חייב לציין שעזרתם לי להחליט. כרגע בקשתי מהאתר של ישראל היום לקבל את העיתון לביתי.

    תודה רבה לכם.

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    כספית מתבקש לרענן את זכרונו

    אורי, 25/12/09 18:10

    אמנם חלק ניכר ממה שכתב נכון, ואפילו חשוב. אבל, אני מתפלא ששכח את הוידוי של אמנון דנקנר עורך מעריב. שהודה שפסל כתבות בגנות אולמרט ודאג לשכתב כתבות כדי שאולמרט יוצג בכאופן אוהד.

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    בן כספית ישראל היום רק יוסיף. ואולי לך לא תהיה עבודה!

    זאקי, 25/12/09 18:10

    תקשורת חופשית קימת כבר כיום תקשורת מגמתית כמו שלך קימת לצערנו וחיבת להפסק!!
    גם איומים ונסיונת לעכב לא יואילו !!
    מר כספית יתכן וגם אתה תצטרך בקרוב לחפש עבודה! ומעריב מה שלומו מבחינה כלכלית? בודאי לא תפרסמו את זה.....

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    כספית בNRG הוא כמו אטילה ב Ynet - לחוצים מסוף דרכה הפוליטית (ל''ת)

    של הבוסית שלהם - ציפי... משעשע לי את הברנע., 25/12/09 18:09

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    זה פשוט- האוכלוסיה שקוראת מעריב וידיעות גם נעלמת (ל''ת)

    רוני, טורונטו, 25/12/09 18:07

    הגב לתגובה זו

    • רוני, כנראה שברחת לפני הרבה שנים. ביימינו, העיתונים הללו (ל''ת)

      הם שם נירדף לצהובונים, ללא קשר לדעות פוליטיות, 25/12/09 18:19

      הגב לתגובה זו

  • 139.

    חי בספירה שנעלמה

    יצחק, 25/12/09 18:07

    בן כספית היקר תתעורר ותפנים . קהל הצורך מידע בחינם מהאינטרנט לא ישוב לשלם לעולם אפילו אגורה שחוקה על אותו מידע אשר לעיתים הוא ערוך אפילו גרוע ממנו . אני זקן ממך בשני עשורים והסתגלתי למצב החדש . הגיע הזמן שתפנים ותסתגל גם אתה .

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    מרתק לקרוא את בן כספית על דמוקרטיה ועיתונות (ל''ת)

    השופט אור, 25/12/09 18:07

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    העם לא טיפש והוא לא בחר במעריב להנהיג את המדינה (ל''ת)

    העם בחר בנתניהו להנהיג את המדינה, 25/12/09 17:58

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    בן כספית: אנא קרא והגב, זה חשוב לי:

    מי שהו, 25/12/09 17:52

    אני לא אתייחס ולא אביע דעה על הדברים שכתבת כאן למרות שיש לי כזו.

    אני רוצה להתייחס לנקודה אחרת שגם אתה וגם בן דרור ימיני התעלמתם ממנה, והיא ראויה לתשובה כנה.

    אז ככה:
    בערך לפני שבועיים הוגשה הצעת החוק מטעם החכ''ים האלה, הצעת חוק שאותה יזמו ודחפו המו''לים שלכם והח''כים ביצעו.

    אני זוכר שקראתי את הידיעה על החוק בשלושה מקומות: ב- YNET, בעיתון ידיעות אחרונות, ובמעריב. בשלושת המקומות לא הוזכרה בידיעות *הנרחבות* העובדה שמטרת החוק לעצור את ישראל היום. כל הקוראים הבינו את זה, אחרי הכל, כפי שגם אתה אמרת פה הציבור אינו מטומטם.

    אבל בידיעות שלכם לא היה זכר לישראל היום. כמו גם לא צויין שאת החוק יזמו בעלי העיתונים (לא העורכים). בידיעה במעריב, שאותה קראתי במלואה ובתשומת לב, צויין אפילו שההצעה תואמת להמלצה של ועדה משנת 1977 או משהו כזה (יותר משלושים שנה!!). איפה אז היו עמודי הפרשנות? למה אז בן דרור ימיני לא כתב פרשנות בעמודה מצד ימין של הידיעה ואתה בצד שמאל? למה נזכרתם רק עכשיו, אחרי שישראל היום יצא בהתקפה ברורה נגד החוק הזה?

    כפי שאתה מבין לי יש תשובה ברורה, אבל אשמח לשמוע את דעתך.

    הגב לתגובה זו

    • מכובדי מס. 136 מילים כדורבנות בסלע ! הם מפחדים ....!!

      זאקי, 25/12/09 18:14

      אכן נכון הם העורכים שמתנהגים כאילו הם הממשלה מפחדים גם לפרנסתם!
      שוב ביבי אשם. אלא מי סילבן שזו משפחתו? מירי רגב האפסית הזו שקלה להשפעה?

      שלדון לא פריאר עיתון יהיה מאוזן וחינם לכל בית ישראל ונאמר אמן הגיע העת!!
      ובן כספית כן ''הצדיק'' יחפש עבודה! ואולי יעבור לאל-גזירה!

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    ח ח ח ח ח כספית בפחד גם קדימה מתפרקת לו עם לבני (ל''ת)

    איזה סבבה, 25/12/09 17:43

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    הכי הרבה מרתיחה אותי במאמר הזה של כספית

    רונן גולדשטיין, 25/12/09 17:42

    היא ההתנשאות שלו.הוא חושב שכל הקוראים שלו מטומטמים בעלי השכלה נמוכה וחוכמת חיים שואפת לאפס,אחרת הוא לא היה מעז לנסות לשקר לנו כפי שהוא עושה, תוך הסתמכות על זכרוננו הקצר. בן כספית עצמו (הוא לא יכול להגיד זה היה מישהו אחר, אני לא זכרתי)הגן בגופו ממש יחד עם חתן פרס אולמרט מהעיתון המתחרה שלו נחום ברנע,על אולמרט ושחיתויותיו.
    מעולם,עד עצם היום הזה,לא ראינו אפילו פעם אחת מאמרים של בן כספית על מעשיו החמורים של אולמרט ושר האוצר שלו שהנהיגו את תרבות המזומנים במעטפות. מעולם לא ראינו מילת בקורת אחת שלו על כל מושחתי קדימה. להפך,בן כספית התנדב לקמפיין את המפלגה המושחתת הזו,
    להריץ אותה לבחירות,תוך שהוא יום יום מלכלך ומכפיש את ועל נתניהו והליכוד. זו עיתונות אובייקטיבית? זו בכלל עיתונות? זו דמוקרטיה?
    עיתון מרכזי במדינה דמוקרטית מחזיק כלבתב חצר של מפלגה מסויימת,והכלבתב הזה מעולם לא מעביר על המפלגה הזו בקורת? איך נדע ונהיה בטוחים שאותו כלבתב חצר יגלה לנו על שחיתויות ומעשים חמורים באותה מפלגה אם יהיו? בקיצור בן כספית,עדיף לך היה להתחבא מתחת לשולחן כשאתה מדבר על צבועים אינטרסנטים כמו שאתה מדבר על הארץ

    הגב לתגובה זו

    • מס.134 מר גולדשטיין העם מטומטם! וכל מה שנכתב הוא בולע

      רונן, 25/12/09 18:43

      כתב שלום חנוך בשיר: עיתונאי קטן ועם מטומטם והעם משלם....צדק!
      בגגלנו עם ישראל שמפרנס את ידיעות ומעריב קם בן כספית. ברנע. שיפר הם ורק הם הרסו את העיתונות ומשפעים עליך ועלי כי אנחנו רובוטים מטומטמים.1!
      די ! הגיע העת שלהם. יש להפסיק לקרוא ובודאי לשלם להם ולתמוך בכל דרך בשלדון ועיתון ישראל היום בכך יחזירו לגודלם האמיתי = גובה שולחן.

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    המאמהר הזה באמת הביא לי שמחה גדולה

    יעקב, 25/12/09 17:39

    לחשוב שסוף סוף השמאל באמת ממצמץ זה נפלא ובמיוחד שהוא עושה זאת מאוחר מדי.

    הציבור הזהיר אתכם באמצעות העיתונים הרבים שנשארו מיותמים מדי יום ו' במרכולים למרות שבסופר העיתון היה תמיד חינם.

    הם הזהירו אתכם באמצעות הטוקבקים, אלה שפרסמתם ובמיוחד אלו שצנזרתם.

    כמה זמן אפשר לתת במה בכלי תקשורת main stream למרעיל בארות מקצועי כמו עופר שלח ולמפיצת שנאת גברים כמו בילי מוסקונה לרמן?

    יש גבול לאג'נדה הפרטית. הגבול הזה נפרץ ונחצה מזמן ונקעה נפשו של הציבור מכך.

    אתם יכולי לצנזר את דברי אלו, אבל ללא קטרזיס אמיתי גורל NRG וYNET נחרץ.

    אפשר לראות במיעוט הפרסומות ובירידה באיכותן את צוק העיתים שלכם.

    בינתיים אני נהנה הנאה צרופה מ''ישראל היום''
    עיתון מצויין, פשוט, איכותי ובלי אג'נדה של שמאלנים הזויים.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    בן כספית, אני ממליץ לך לקרוא את תגובה 75. (ל''ת)

    היא מסכמת את ההסבר למצב באופן ברור., 25/12/09 17:36

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    כל מילה בסלע!

    ליאור, 25/12/09 17:36

    אם ישראל היום רוצה להיות רציני- שיתחיל להימכר כמו כל שאר העיתונים. בטח שלא להיות מחולק בחינם עד הבית...

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    Give it also free

    I have a great solution:, 25/12/09 17:35

    Because Nimrodi and Nuni has plenty of dollars.

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    חבר של אחמד טיבי ילמדנו מהי עיתונות אובייקטיבית ???!!! (ל''ת)

    יזהר, 25/12/09 17:31

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    הקמפיין נגד האלימות נגמר?

    או הוחלף?, 25/12/09 17:28

    'ישראל היום' שאתם מנסים לנפנף, רק יעזור לאיזון, ואולי לכם להיות חדים וטובים יותר.
    וזה שהוא מודפס בשוקן מוכיח שב'הארץ' אפשר לקנות את הארץ בכסף, צדק פואטי.
    ואגב, גם חדשות' השמאלני התחיל חינם, שוב קשור ל'הארץ', לא?..

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    אתה חלק מחברה מסחרית, לא שליח הצדק והחוכמה (ל''ת)

    את הדאגה לכיס תפנה לבוסים שלך לא לצרכן, 25/12/09 17:26

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    בן בן, אתה לא רואה את האבסורד בהטפה על גבי דף אינטרנט חינמי? (ל''ת)

    מה ההבדל? אותך לא ממנים? (לא העיפרון הכי חד), 25/12/09 17:24

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    התקשורת היא לא חופשית היא שבויה בירי השמאל (ל''ת)

    אדלסון לוחם חופש, 25/12/09 17:21

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    אנשים ישלמו על כתבות איכות, לא על עיתונות צהובה שאתה מייצג (ל''ת)

    עיתונות צהובה מקבלים בחינם, כך זה בכל העולם, 25/12/09 17:21

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    מה, יש תקשורת חופשית? איפה??

    גל, 25/12/09 17:21

    לא להאמין שוטף המח הזה מעיז לדבר כה גבוהה. כמה צכועים יכולים עיתונאי ישראל להיות?
    מאות תגובות על מטר כתבות ההתקפה שלכם מראות שהאזרחים לא טיפשים, ורואים מה באמת מפחיד אתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    איפה הכתיבה השטחית שלך ואיפה הכתיבה שיש בניו יורק טיימס (ל''ת)

    להם יהיו מנויים בתשלום גם באינטרנט. איכות מוכרת., 25/12/09 17:19

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    בתחנות הדלק הכל מחולק חינם, אבל ישראל היום מאוזן (ל''ת)

    ידיעות, הארץ, ומעריב מזמן שכחו איכות מהי, 25/12/09 17:14

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    במעריב מנהל בכיר ישב שנה בכלא על אונס וחזר לתפקידו עכשיו

    אחת שמוטרדת, 25/12/09 17:14

    במעריב מנהל בכיר ישב שנה בכלא על אונס וחזר לתפקידו.. איך זה הופך אתכם למוסריים יותר מעיתונים אחרים? עצוב שתגובתי מצונזרת...
    האם זה אינו נושא המאמר שלך? צנזורה?

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    ישראל היום מצליח להציג מגוון דיעות וכתוב ברמה גבוהה (ל''ת)

    שם גם ידיעות וגם מעריב נכשלו, ואתה אחת הדוגמאות, 25/12/09 17:12

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    עיתונים מחולקים בחינם במדינות שונות בעולם ולצידם נמכרים עיתונים בתשלום

    רק שהעיתון בתשלום צריך לספק ערך מוסף איכותי...., 25/12/09 17:10

    ומכאן דאגתו של בן כספית.
    טורים של כתבי חצר עם לוגיקה של תלמיד תיכון ניתן למצוא גם בעיתונים בינוניים אחרים, חינמים, אינטרנטים וכד'

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    תקראו את תגובות 34 ו - 50!!!

    מישהו, 25/12/09 17:06

    צודקים לגמרי!

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    האינטרס הציבורי הוא לא לשלם מחיר שערורייתי על עיתון מודפס!

    יבגני, 25/12/09 17:03

    עיתון שמופץ חינם (או כמעט חינם - עד לגבול של שקל אחד) הוא העתיד האפשרי היחיד של העיתונות המודפסת בעידן האינטרנט האלחוטי.
    הציבור לא קונה ידיעות אחרונות או מעריב פשוט כי זה לא משתלם! תורידו דרסטית את מחיר העיתון, והמכירות ישתפרו.

    ועוד משהו: למה בחוק המוצע ההתייחסות היא רק לעיתון בשפה העברית? זה כ''כ שקוף שמדובר בחוק שמטרתו היחידה היא סגירת עיתון ספציפי, שזה פשוט מגעיל. החוק יכול היה להיות מוצדק אם היה מתייחס לעיתונות מודפסת בכל שפה שהיא.

    לא ברור לי גם למה אתה חושב שעיתון בעל אג'נדה פוליטית ברורה אינו עיתון במלוא מובן המילה? זכותו של בעל כלי תקשורת להביע באמצעותו את דעותיו הפוליטיות - וזכותו של הציבור להחליט האם לקרוא את זה, ואם כן האם גם להסכים.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    תקשורת חופשית? חבורת שמאלנים אחידי דעה.התקשורת החופשית נקברה בגוש קטיף (ל''ת)

    גילי, 25/12/09 17:02

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    אתם ''חופשיים'' ? פסטיבל הכשרת הישוב היה במעריב היה ''חופשי'' ? (ל''ת)

    קורא אוהד לשעבר, 25/12/09 16:57

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    סקר המגיבים

    cordelia, 25/12/09 16:50

    מעניין, עד עכשיו מבין 55 המגיבים אולי ישנם
    שני ''צדיקים בסדום'' המוכנים לצדד בדבריו
    של בן כספית. הנה הסקר האמיתי מה חושבים
    הקוראים ש ל ו עליו! הרי כל הצעקה באה נגד
    הגשת הצעת חוק על כביכול ''בעל דרכון זר''
    כאשר שלדון אדלסון, המחזיק במניות ''ישראל
    היום'' נשוי לד''ר מרים הישראלית! שניהם קבלו פרסים חשובים על פעילותם! פשוט בושה וחרפה התנפלות כזו על אדם התורם לכל כך הרבה מוסדות בארץ! אגב, ב''ישראל היום'' מופיעות הרבה פרסומות ואין ספק שהמפרסמים
    יודעים למה! בן כספית קוצר את מה שזרע
    במשך השנים בעט המהיר שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    כספית עבר מלהשמיץ את נתניהו ללהשמיץ את העיתון היחיד שמציג אותו חיובי (ל''ת)

    קורא העיתונים, 25/12/09 16:50

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    היכן היית כאשר צעקתם לסגור את ערוץ 7 ?

    כיכר מלכי ישראל, 25/12/09 16:49

    אל תענה לי שאלה רטורית ..מצדיק את הסגירה ..צבוע אמרתי ?..

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    מאמר אמיתי ונכון , רק דבר חד העיב....

    חיים חקלאי, 25/12/09 16:48

    על הכתוב בו .
    הצעת החוק האוסרת על על משקיע זר להיות בעל עיתון היא אנטי דמוקרטית ועל מעריב במקביל במלחמתו בעיתון זבלון הקרוי ישראל היום לצאת בגלוי ובראש מורם נגד הצעת החוק הזו .
    אינני קונה את מעריב ואו ידיעות ,וקורא אותם באתריהם באינטרנט ואני מנוי על הזבלון הקרוי ישראל היום מ 2 סיבות :
    1. אני , לצערי נזקק להרבה פעילות מעיים עקב בעיה רפואית והזבלון הקרוי ישראל היום הנו המתאים ביותר לשירותים ( במיוחד אם נגמר נייר הטואלט )
    2 . אני צרכן כפייתי של דגים וצריך נייר עיתון לעטיפתם של הדגים .
    מעבר לכך הזבלון ישראל היום באמת שאיננו ראוי להיקרא עיתון .
    זבלון כן , עיתן ...ח''וח .

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    אדלסון פתח ערוץ טלויזיה ורדיו מהר תציל אותנו מהדיקטטורה השמלנית (ל''ת)

    אני רק הישראלי, 25/12/09 16:41

    הגב לתגובה זו

    • נכון.יישר כח אדלסון! יישר כח מר רגב! כל הכבוד!!!!

      איל, 25/12/09 17:25

      גם עלינו כבר אי אפשר לעבוד.
      הצל אותנו מאמנון אברמוביץ' ודומיו!

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    הם מ. פ. ח. ד. י. ם ! כספית,בן דרור ומעריב בפאניקה ! (ל''ת)

    דקל ב, 25/12/09 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    הבאתם את גורלכם על עצמכם!

    עמית מיכאלי, 25/12/09 16:38

    וממש ממש אין לי דמעות עבורכם, הפכתם את העתונות לצהובונות והיום אתם מתפלאים איך ''ישראל היום'' מנצח אותכם.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    הממן הוא אדלסון אבל העיתונאים הם ישראלים שמייצגים את רוח העם (ל''ת)

    אדלסון איש השנה, 25/12/09 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    התיקשורת היא לא חופשית היא שבוייה בידי קומץ שמאלנים (ל''ת)

    אדלסון אביר חופש הביטוי, 25/12/09 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    ''תיפול עליהם אימתה ופחד בגדול זרועך ידמו כאבן'' (ל''ת)

    הגיע הזמן באמת, 25/12/09 16:32

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    נמאס לי לקרא מאמרים אנטי ישראלים ושמאלנים בעיתונכם הפרבדאי שעולה 12 ש (ל''ת)

    ישראלי העתון של המדינה, 25/12/09 16:31

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    מהפה שלך לאזניים של הקב''ה=אבל זה קשקוש מרבוש=אתה לא יכול לסבול שאזרחי

    קורןנאוה טבריה=אני מוכנה לצום כדי שהפחד שלך יתגשם!, 25/12/09 16:28

    ישראל נהנים ממשהו בחינם ובמיוחד מעיתון שמאיים על הפרנסה שלך!

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    בן כספית.....אתה בכלל שם לב לתגובות כאן ?? (ל''ת)

    או שאתה חי בתוך בועה???, 25/12/09 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    ישראל היום מצליח כי נמאס מהעתונות המגוייסת שלכם ללבני. (ל''ת)

    לא רומים את מעריב., 25/12/09 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    עוד זמן קצר ניפגש בלשכת התעסוקה-אתה לא עיתונאי אלא יחצן (ל''ת)

    למה ''ישראל היום'' מצליח??, 25/12/09 16:13

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    כל הדעות כמעט אותו דבר

    אורן, 25/12/09 16:08

    מה שמראה שאף אחד לא קונה את התעמולה השקרית שלכם.
    מעניין כמה טוקבקים נגדכם צינזרתם וכנראה שגם את זה תצנזרו כמו שצינזרתם את הטוקבק הקודם שלי. אבל ממה שכן פרסמתם אני שמח לראות שהציבור לא קונה את השקרים שלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    גוייסתם למשימת הצלת עיתונכם ?

    ישמעאל, 25/12/09 16:05

    מעריב עד כדי כך חושש מישראל היום שכך גוייסתם לתקוף אותו ?

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    תארו לכם שהסמלאנים היו תומכים בארץ ישראל ולא רק בת אביב (ל''ת)

    אלון, 25/12/09 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    בכיף, יאללה ביי

    זהר פסוניאן, 25/12/09 15:56

    עכשיו אתה בוכה? כשנוח לך?
    חחח כל הזמן רמסתם בשם הדמוקרטיה את מי שלא מצא חן בעיניכם, לזזה אתה קורא עיתונות?
    חבל על המאמץ, יומכם קרוב, כי האמת מנצחת בסוף!

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    מי קורא בכלל עיתון

    שי, 25/12/09 15:55

    יש הכל באינטרנט
    זה מיושן ומשחיר את אצבעות הידיים

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    למה לשם על האג'נדה של בן כזבית מיה בנגל ומרב דוד, כשיש חינמון?

    mairmair, 25/12/09 15:50

    הייתי מנוי שלכם בעבר והפכתם לדוברי קדימה ומרצ אז למה שאמשיך לשלם לכם????

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    בן - טול קורה מבין עיניך...

    avre10, 25/12/09 15:50

    סתם להשמיץ אנשים שהיו עורכים מובילים בעיתונים האחרים, כתבים בכירים בעיתונים האחרים - ועכשיו פתאום הם כלום - או יותר גרועים מכלום - בחייך !!!
    אתה ושכמותך מסוכנים יותר לציבור כיוון שאתם דורשים לסגור פיות, דורשים לסלק באמצעות חוקים - מתחרים לגיטימיים ומשתמשים בשופרות שבידכם לנסות להטות בדמגוגיה זולה את קהל הקוראים.
    אבוד לך - אנחנו נעשה מה שטוב בעינינו ולא מה שטוב בעיניך...

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    הלחץ הלחף בן כספית

    אסף, 25/12/09 15:44

    אתם מפחדים מהרגע שהדעה שלכם תיהיהיה ממש ממש שולית שלא תיהיה לכם השפעה על הממשלה על מקבלי החלטות במידנה הפחד הזה מוציא אותכם מדעתם אבל זה מה שיקרא בעזרת השם ביום מין הימים הקרבים ובאים היידה ביבי

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    שטיפת מוח

    rachel, 25/12/09 15:41

    מדוע שטיפת מוח שמאלנית לא מציקה לכל העיתונאים הללו,ורק כאשר נדמה להם שהימין מצליח להשמיע את קולו ויש לו קהל מאזנים, הם נזעקים בצווחות צדקניות לשמור על מקור שופרם שהוא גם מקור פרנסתם

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אני מקבל את ישראל היום הביתה

    אריק, 25/12/09 15:37

    יש שם תשבץ נחמד בשביל החירבון של הבוקר

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    עשרות שעיתון השמאל הפנאט ''הארץ'' קיים ולא טרחת פעם אחת לכתוב מאמר דומה. (ל''ת)

    אני אכתוב בעיברית גבוהה כיאה לבן 40, 25/12/09 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    כל העיתונות המודפסת כבר לא תהיה רלבנטית. אז על מה תלין?

    דני, 25/12/09 15:35

    ואיך זה שכמעט כל חודש העיתונים בזמנו היו מעלים מחירים עקב ''התייקרות הדלק/נייר/וכו'..

    ואילו עכשיו הם מוכרים ב-1 ש''ח ?

    אז כנראה שהתחרות כן טובה לציבור.

    ואל תדאג לידיעות , יש להם את YNET שהוא סוג של אתר עם מונופול. כנראה מישהו שם צפה את זה והיתכונן נכון, האם גם מעריב?

    בסופו של דבר זה תהליך שלא ניתן לעצור.ואם ינסו לעצור את זה דרך חקיקה, אז זה כפר יהיה חסימת פיות והציבור לא טמבל! אז מי סותם למי את הפה??

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    הפסדתם בתחרות תודו (ל''ת)

    משה, 25/12/09 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    התשקורת השמאלנית אוכלת את בישוליה

    amir, 25/12/09 15:27

    בן כספית אתה אחד הבודדים יחד עם בן דרור ימיני. השאר כולם גדעון לוי ומרעיו.
    רק בזכות הרצח בבר נוער נחשפנו לכמות העצומה של ה''גאים'' ה''ליברלים'' בתשקורת.אז פלא שכולם שמחים לאידכם?
    לדעתי אתה צריך פשוט לעבור לישראל היום.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אתם? תקשורת חופשית? אתה משקר לעצמך או לנו?

    tel aviv, 25/12/09 15:25

    אתם כלי בידי בעלי הון ופוליטיקאים בעלי אגנדה שמאלנית. ע''להחביא, לשקר ולסלף בשביל לשלוט בדעת הקהל! לא היה זה בעל מעריב שהיתה לו פליטה בנושא?

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    לפעמים דבר רקוב צריך להרוס מהשורש כדי להצמיח דבר חדש

    גיא, 25/12/09 15:21

    לכן לא נורא אם תושמד העיתונות הקיימת.. וה''אסון'' של מונפול יפתר בעזרת המצאה מדהימה: שוק חופשי. ברגע שישראל היום יתחיל לגבות כסף מהר מאד תקום תחרות בריאה, או לחלופין יקומו חינומונים אחרים. לא אלמן ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    לידעות אחרונות אתה קורא עתונות חופשית, חצי מדינה שלו כולל הוט קשת ורשת (ל''ת)

    הם למעשה השולטים במדינה., 25/12/09 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    סליחה אבל אתה לא יודע מה זה תחרות?

    אליקו, 25/12/09 15:16

    ראשית יש פה אכן טיעונים משכנעים לגבי הצורך להיזהר מישראל היום.
    עם זאת האם יש הגדרה חוקית סטנדרטית לעיתון? האם מקור ראשון ובשבע גם עומדים בהגדרה הזאת?
    אני די אוהב לקרוא את אחורי הקלעים של עולם התקשורת, נראה לי שבמגזר צריך ליישם יותר ויותר שקיפות לפחות כפי שהם דורשים מאחרים.
    די נמאס לי לקרוא פרסומות ופמפלטים של משרדי יחסי ציבור ככתבות בעיתונים... ועוד סחורות מקולקלות שפג עליהן התוקף.
    בן אולי במקום לחוקק חוק מטופש ולא מתאים, תשתפרו ותמצאו דרך להתחרות בישראל היום כמו שצריך... שוק העיתונים משתנה וכך גם התחרות משתנה, מי שלא יכול לעמוד בתחרות מוזמן לצאת אבל למה להתבכיין...
    דרך אגב יש לך עוד סיפורים מעניינים על מאחורי הקלעים? אני מוכן לשלם על זה...

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    גם מעריב וידיעות הם ''חינמונים''

    מושיקו, 25/12/09 15:15

    אני קורא מעריב וידיעות ולא משלם גרוש. אני מקבל והדגש הוא על מקבל לא רוכש, את שני העיתונים בתחנות הדלק ובסופרים. גם ערוץ 2 ו-10 הם חינמון, אז למה לשלם.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אין לי בעיה להשאר רק עם ישראל היום

    וילי, 25/12/09 15:15

    עדיף מאשר לקרוא את מעריב וידיעות שהפכו לאוייבי העם פשוטו כמשמעו

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    שונה משטיפת המוח של השמאל במימון אירופאי?

    צבי, 25/12/09 15:12

    חבל שלא השמעת את דעתך בנושא שטיפת במוח של הציבור בישראל על ידי עמותות השמאל במימון ממשלות אירופאיות.
    גם שם כנראה יש כסף כמעט בלי גבול עבור מטרות אלו, שם זה גרוע בהרבה מכיון ומדובר בממשלות שמתערבות לנו בחיינו הפרטיים.
    אחרי שתגמור להסביר למה מסוכן לאפשר לעמותות השמאל לפעול תעבור לתקוף את החינמון.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    עיתונאי אינו יכול להביע דיעה אובייקטיבית בנושא הזה (ל''ת)

    בני, 25/12/09 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    עיתון מעריב הוא עיתון מאוזן -- לעומת זאת עיתון ''הארץ'' הוא

    רואי, 25/12/09 15:07

    שמאלני רדיקלי ומי שלא מיישר קו עם שוקן וחבריו יוסי שריד וגדעון לוי מהר מאוד נעלם.

    אין לי מספיק מידע על ''ישראל היום'' אבל נראה לי שהוא יהווה בלם לשילטון השמאל בתקשורת. צריך לתת להם היזדמנות

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מר כספית, גם אם העיתון לא היה בחינם הייתי קונה אותו.

    עיתון מאוזן וראוי., 25/12/09 14:55

    סוף סוף יש עיתון בישראל שאינו שמאלני או ימני- פשוט עיתון מאוזן שמביא עובדות כהוויתן.
    מה שאהוב עלי בעיתון, היא העובדה שההבדלים בין הכתבות לפרשנויות ברורים והוגנים. לא צריך לחפש מי כותב ולחשוש משטיפת מוח במסווה של כתבה מאוזנת.

    בקיצור מר כספית, אף אחד לא מזלזל בחשיבות של עיתונות חופשית בישראל. הבעיה שהעיתונאים יצלו את חופש העיתונות בצורה שלילית וכרתו את הענף שהם יושבים עליו.

    הגב לתגובה זו

    • אני מסגים לכל מילה שכתבת (ל''ת)

      איתי, 25/12/09 17:35

      הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז.די עם מעריב וידיעות יש להפסיק לקנותם (ל''ת)

      ארז, 25/12/09 18:44

      הגב לתגובה זו

    • הזבלון הקרוי ישראל היום הוא הכל....חוץ

      חיים, 25/12/09 19:21

      מאוזן וראוי...ואם אתה טוען שכך , אזי אתה או טיפש או בור ועם הארץ ואו גם וגם .

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    אוי אוי אוי

    אורן, 25/12/09 14:53

    לוקחים לכם מפרסמים? אומרים לאזרחי ישראל את האמת?
    באמת פגיעה קשה בעתונות הלא חופשית במדינה.
    הסיבה להגשת החוק הזה כי היא מאיימת על נוני מוזס. מאיימת לקחת לו את הכוח.
    כמו שאמרת הציבור לא מטומטם. נמאס לנו לקרוא אותך ושכמותך כשאתם מטיפים בלי סוף נגד המדינה, חותרים תחתיה, פוגעים במורל החיילים בזמן מלחמה, מפרסמים דברים שהשתיקה יפה להם. וכמובן, כמעט כולכם שייכים למחנה ''הנאור'' מקדימה וקשה לכם לראות מישהו שרואה את נתניהו בצורה אובייקטיבית.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    צודק אבל...

    רוני, 25/12/09 14:53

    כל המ שאתה כותב הוא נכון רק חבל שזו דיעה ''קצת'' צבועה...איפה אתה וכל המתלוננים על ישראל היום כאשר מדובר בעיתון המשוקץ מכל ''הארץ'' (רק שיהיה ברור אני בכלל שמאלני אבל הגזענות והחד צדדיות שבעיתון זה פשוט חורגים מכל פרופורציה דבר שאני מש לא חש כאשר אני קורא את ישראל היום). מספיק עם הצביעות!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מגיע לכם !

    יעקב [email protected], 25/12/09 14:53

    עיתונאי שכותב בצורה לא מאוזנת את רובם המכריע של טוריו , העיתון מעריב שמתיימר לייצג דעות מכל גווני הקשת הפוליטית הוא פחות מאוזן מעיתון הארץ (שאותו אני קונה וקורא באדיקות)יכול רק להביט ללבן של סופו
    בעניים ...... זה כבר מגיע .. מגיע לכם!!
    ותודה לאינטרנט אפשר לקרוא בלי לקנות ולספסד אתכם ותודה לאל גם לענות לך כל פעם.
    ולא אני לא קורא את ישראל היום.

    הגב לתגובה זו

    • אז למה אתה מגיב במעריב על מה שאתה לא קורה? (ל''ת)

      כי זה חינם להגיב סתם?, 25/12/09 17:55

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    כספית,אל תפחיד אותנו.עדיף צדיק 1 ישר ''היום'',מאשר אתה ושאר עתוני סדום,, (ל''ת)

    בצלאל חסיד ''היום'', 25/12/09 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    צודק ב- 100%

    רועי, 25/12/09 14:50

    מפחיד מה יקרה אם אפילו רק מעריב יקרוס וידיעות יהיה פה לבד.

    אתם אתר ועיתון נפלא, הישארו כך.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    תגובות יש, אך הן מצונזרות ע''י ''נסיכי חופש הביטוי'' עלוב ביותר ! (ל''ת)

    בוננזה, 25/12/09 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    זהו שאתם לא עתונות חופשית ואובייקטיבית, ההגמוניה של עתונאים שמדברים (ל''ת)

    בפה אחד מתחילה להתמוסס וטוב שכך., 25/12/09 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    You brought it upon yourselves

    Erel, 25/12/09 14:50

    The leftist media in Israel had it its way for a long time,now the party is over and you feel the heat.
    Good, it is time for the Center and the right to be heard and read as well.
    If you can't stand the heat, Ben Caspit,get out of the kitchen,in other words :find another job.!!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אתם נשמעים כמו חיה פצועה הנאבקת על חייה...

    קטן, 25/12/09 14:49

    כנראה עיתון שאינו מחזיק בהשקפה שמאלנית קיצונית, הוא אינו ''אובייקטיבי''...

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    נלחצתם, הא? (ל''ת)

    הרגוע, 25/12/09 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אני מודיע לך שהרבה יותר מפחיד מצב שבו ידיעות אחרונות הוא העיתון היחיד

    לא מתבלבל, 25/12/09 14:45

    ובכלל מה אתה מתבכיין הרי בידיעות ואצלכם (שלא לדבר על הארץ) נוקטים בדיוק באותה שיטה אבל משמאל.
    כל העיתון מגויס לצד שמאל ומפעם לפעם מאמרי קישוט מצד ימין.
    הרי אפילו באתרי האינטרנט שלכם נעשית צנזורה כוחנית על כל תגובה מימין (הדברים נאמרים מנסיון אישי), אפילו אינני יודע אם דברי אלו יתפרסמו.
    ולאן הלכו כל הערכים של חופש העיסוק וחופש הבעת דיעה שבשמם אתם מכזבים ומסלפים בלי הרף?
    מה קרה? מישהו מאיים על ההגמוניה שלכם? מקום העבודה בסכנה?
    גם את ישראל היום אף אחד לא מכריח לקרוא. מי שרוצה יכול לזרוק או פשוט לא לקחת.
    ולגבי ההשפעה מחו''ל - כאן שיא הצביעות, מעולם לא שמעתי אתכם מתבטאים כנגד קרנות מחו''ל שמזרימות סכומי עתק למימון הפעילות של ארגוני ''שלום'' למיניהם שעוסקים בהוצאת דיבה על מדינת ישראל ובעידוד הטרור (התנגדות בלשונם)

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    חחחחחחחחחח - עיתונות חופשית - הרגת אותי מצחוק כספית

    נתן, 25/12/09 14:43

    המו''ל לא עשה לך בעיות אה? טוב אולי זה בגלל שאתה שמאלני?...

    תשאל את אראל סגל אם זה כזה פשוט להיות עיתונאי במעריב.

    קודם תתלונן על העובדה שהרדיו והטלויזיה בישראל כולם נתונים תחת הצנזורה של רשות השידור, אחר כך דבר על ישראל היום.

    מדוע לא זעקת על מה שעשו לערוץ 7?
    ושכחת את האתרוגיזם שהתקשורת עשתה לשרון?

    יש כל כך הרבה דוגמאות שלכתוב על זה בטוקבק זה פתטי. יש מספיק חומר וראיות לספר עם 1000 עמודים על כך שהתקשורת בארץ היא תעמולה בולשביקית ועיתונות חופשית זה משהו שאין לה זכות בכלל להתהדר בו.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    בכיינות

    פורת, 25/12/09 14:41

    25 ינואר 2009
    ישראל היום

    אודה על האמת: לא קראתי אף פעם את העיתון ישראל היום...פשוט לא הגיע לידיי.
    הייתי מנוי על שלושה עיתונים: גלובס ידיעות ומעריב.
    בתגובה לפרסומים נוראיים כנגד נתניה וממשלתו, הפסקתי את המנוי בעיתון גלובס.
    בתגובה לכתבות שמאלניות מרובות הפסקתי לקרוא את ידיעות .
    אין זאת אלא בכיינות לשמה .
    אתם מתכסים בכתבות ''נגד דעת העורך'' שלכם שמעידה על אופי העורך והעיתון ובמידה
    מרובה על אופי הכתיבה שלכם. אין לי ספק שאתם שונים ואיכותיים מאוד בעיני ולכן אני
    ממשיך לקרוא את עיתון מעריב !
    אבל, במשך רוב שנות קיום המדינה כשהעיתונות היתה ''שפוטה'' של מפאי והמערך, זה
    היה בסדר ? כשאני פותח ערוצים 1-22-10 בטלביזיה שעבורם אני משלם אגרה ובא לי
    להקיא מההגשה השמאלנית בכל מהדורת חדשות ! זה בסדר?
    כשאני רואה את יוזמי הסכם אוסלו ונאלץ לשמוע אותם בכל המדיה, אחרי אלפי הרוגים
    ועדיין המדיה ממשיכה לדבוק באידיאולוגיה של ''שמש העמים'' אוסלו מנצחת.
    כשהסתדרות העובדים נרתמה כלכלית לסייע למערך גם בעיתונים שלה החינמיים ?
    כל אותם מוסדות ועמותות שתומכות ב''שלום'' וממומנות ע''י שונאי ישראל, זה בסדר?
    אז צריך להודות ולהבין: הימין לומד, לאט אבל בטוח ונוקט בצעדים שהתאימו עד עכשיו
    בלעדית למפלגות השמאל, שמתקשה לעכל שמכים בו באותם כלים!
    הסיטואציה של פרסום ''חינם'' קיימת זמן רב מאוד כפי שציינתי ע''י עמותות השלום
    ולהערכתי אין להם בעיה לחלק עיתון שלהן בחינם, אני מעריך שלא כך קורה מאחר ובדקו
    שהערך המוסף הוא זניח, בייחוד כיום שעקר המדיה היא האלקטרונית (ראה הבלוג החדש)
    בכבוד רב
    יעקב פורת

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    שמחה לאיד.

    יונה, 25/12/09 14:39

    אין שמחה כשמחה לאיד,כל מי שלא בצד שלך,או מי שיש לו דעה אחרת, הוא ''ביבי עוכר הדמוקרטיה,גזען,אוהב ישראל,חרדי,מתנחל'' ועוד שמות גנאי שאתה מעניק לכולם.אני שמח לאידך. ומצידי אפשר לסגור את הסמרטוטנים,ידיעות ומעריב בראשון לינואר, וזה יעשה טוב לכולם.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    היית צודק אם הייתם אתם חופשיים: בפועל אתם רק בשירות השמאל!

    אזרח כואב, 25/12/09 14:39

    כואב לי לכתוב באתר שלכם נגדכם, אבל זו האמת העצובה. אתם פועלים באופן מלא בשירות השמאל!

    אין עיתונות הוגנת, אין חופש דיבור אין דעה חופשית. הקצת שיש זה רק למראית עין. כל מה שכתבת שאדלסון עושה אתם עושים באופן הרבה יותר גרוע כשירות לשמאל הקיצוני בארץ ישראל.

    זו פשוט צביעות וזעקות הקוזק הנגזל כל מה שכתבת כאן למעלה.

    אני מאוד מקווה שאתם במעריב מאמינים באמת בחופש הביטוי ותפרסמו את דברי אלה למרות שהיא נוגדת את דעתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    תשמע, יש לך כמה אפשרויות

    ספינר, 25/12/09 14:36

    א- לכתוב גם כן כמו אהוד בן-עזר
    ב- לעבור לישראל היום
    ג- לעשות ממעריב חינמון

    למה בעצם אתה רוצה לסגור את ישראל היום?
    העובדה שאנשים לא קונים יותר עתונים אחרים מראה שהזבל שישראל היום מספקת לציבור כל יום שווה בערכו ובכמותו לזבל שאתם מספקים כל יום. אז כמה זבל - אותו זבל - אפשר לאכול?
    אם זה היה עתון פחות ערך, כדבריך - אנשים היו ממשיכים לקנות מעריב
    ואם הם יקנו מעריב זה אך ורק בשל דרור בן-ימיני וקלמן
    ולא אף אחד אחר

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    במקום להתמודד עם רצון הציבור ע''י העמדת שני העיתונים

    רונן גולדשטיין, 25/12/09 14:35

    למבחן הציבור,מציע בן כספית לסגור עיתון וזהו.למה להתמודד עם רצון הציבור אם יש לך כלי תקשורת מרכזי ביד שמאפשר לך להתלהם ו/או לחילופין להתמודד עם כלי תקשורת אחר?
    הדבר הטוב ביותר,הכלי הטוב ביותר להתמודד עם השאלה מה הציבור רוצה ומעדיף,היא להשאיר את שני העיתונים כמו שהם,ושהציבור יחליט.
    אם מעריב יגדל ויהיה לעיתון הגדול במדינה,בעל התפוצה הרחבה ביותר,סימן הוא שהציבור מאמין לבן כספית שלום ירושלמי אברהם תירוש וכ'ו,ואם הוא יפול, סימן הוא שהציבור לא קונה (תרתי משמע) את התעמולה והזילות של העיתון שבן כספית ודומיו הם הגורמים הישירים לנפילתו. נו בן, נראה אותך מתמודד כגבר אמיתי (ולא שקרן) עם ישראל היום.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    תתארו לכם שרק הארץ החד צדדי ישרוד? או ידיעות ששולט על שוק התקשורת

    דבורה, 25/12/09 14:34

    לא שישראל היום נקי מהעוולות שכספית מנה בו. אך לא כספית הוא מי שיטיף להגינות. אצלו ביבי מסומן מראש, ללא בדיקה עניינית.
    והאם הבעיה היא היות העיתון חינמון? האם הארץ הגון יותר ופחות מגמתי (לכיוון אחר, כידוע). או ידיעות שהשולטים בו שולטים בתקשורת בארץ?
    אני מאחלת שמעריב יצליח לשרוד. אבל לא תוך הצגת מניפולציות שקריות, כמו של כספית.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ואם ידיעות היה היחיד זה היה יותר טוב? השמאל הקיצוני רוצה דמוחרטה! (ל''ת)

    חיים, 25/12/09 14:33

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הכול פוליטי

    קובי, 25/12/09 14:32

    אדון כספית תסתכל במראה לפני שאתה משרבט את הגיגיך . מעניין מה היית אומר אם עיתון ישראל היום היה במקרה תןמך בציפי לבני ובקו השמאלי כמו עיתונך כיום ? האם היית מדפיס את מאמרך זה ? הבעיה האמיתית היא שעיתון ישראל היום נוקט עמדה מאוזנת ומפריע לך ולדומיך בנסיונותיכם להשתלט על האגנדה הציבורית - זו הבעיה האמיתית . העובדה שהציבור עצמו אוהב את העיתון ואתה תומך בחוק שאמור לסלקו כבר מצביעה על האגנדה שלך . בן כספית -לא אתה ולא בעל העיתון שלך ולא נוני מוזס ונחום ברנע - לא תצליחו לסגור את ישראל היום . אני לא מאמין לאף מילה שאתה כותב - לעומת זאת אני מאוד ממאמריו של דן מרגלית . שמעת ? !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    היתה לנו מדינה

    בי, 25/12/09 14:31

    פעם היו לנו מנהיגים שבטוב וברע ידעת שיכול אתה לסמוך עליהם שנקיים הם מפניות וטובתך האזרח וטובת מדינתך קודמים לכל שיקול אישי. מאז נרצח האחרון שבהם ,אנו נתיני מנהיגים רודפי כח בצע ושררה המנהלים אותנו כאוות נפשם ,כיום אין מתנגד להם שאינו מוקע מיידית אין מי מחברי הקואליציה היכול להביע עמדה מנוגדת ולא יזכה לאיומים משר הביטחון ראש הממשלה ונושאי כליהם אנשי הסיגרים וסוויטות הפאר מאקירוב וקיסריה לא מוכנים שיטרידום ויפשפשו במעשיהם הנילוזים והרי היום יש בידם את אשר חלמו עליו שנים פעם הם ניסו להסית נגד התקשורת ועתה לנהל אותה כרצונם.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מה הפחד

    מומי, 25/12/09 14:31

    על דמוקרטיה שמעת?
    כל מה שלא מתאים לשמאל הוא סכנה לדמוקרטיה?
    יקום עיתון חדש!
    (עדיף מהארץ הפוסט ציוני)

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    המסקנה המתבקשת

    daniel, 25/12/09 14:29

    אם ישראל היום כל-כך בטוחים בעצמם שיעמידו את עצמם למכירה בחנות כמו כל עיתון אחר.עד אז,כמה שאני לא מתלהב מהצעת החוק הזאת,הם לא יכולים להתלונן על הרדיפה של העיתונים האחרים.הם פשוט משחקים בצורה לא הוגנת.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    עיתון ישראל היום לא המציא את הגלגל.

    יואב, 25/12/09 14:27

    בבריטניה וצרפת כבר שנים שעיתונים מחולקים בחינם. הבעיה שלכם היא שמפעל שטיפת המוח של השמאל הישראלי נמצא בסכנת קריסה.
    את המעלומה המכרעת ספגתם בבחירות הקודמות.. ומכאן הדרך למטה קצרה,קצרה מאד.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    נהרות של מילים לא יעזרו לכם , מר כספית.

    המתוודה, 25/12/09 14:25

    למעלה משלושה עשורים, העיתונות הכתובה מנסה להשפיע על דעת הקהל בישראל , ללא הצלחה. הבטיחו לנו שלום,שגשוג, ופעם אחר פעם נתקלנו במציאות שונה לגמרי, לעיתים היה ניתן לחשוב שהעיתונאים חיים על פלנטה אחרת ואינם מסוגלים להיישר מבט אל הקורא הקטן ולומר לו את האמת. שהסכמי אוסלו גרמו לגלי טרור רצחנים מהאיומים שידענו, אני עוד זוכר את עצמי בתור ילד קטן מחכה ללכת למסיבת פורים ושנה אחר שנה שומע שהיא בוטלה, כי היה פיגוע,מעולם לא היה לי פורים אחד שמח באמצע שנות ה90 מר כספית , למה? הרי הבטחתם שלום?שגשוג? חגי פורים עצובים זה הזיכרון שנחרט אצלי היטב. ומלווה אותי עד היום.

    הגיע הזמן לומר את האמת, העם לא מאמין בשלום,לא מעוניין בשלום, העם מעוניין בביטחון ובשקט.
    ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    thats way more than ever we need artists and painters

    rikki, 25/12/09 14:23

    however here in isreal also this game is sold ,

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    בן כספית חשבתי שאתה אובייקטיבי אבל אתה לא

    הם מפחדים שיש עיתון ימני כמו רוב העם אחרי 70 שנה, 25/12/09 14:23

    של ידיעות ומעריב הם מפחדים ליפול כלכלית והם מפחדים להפסיד את השליטה של המיעוט השמלאני אוהב הערבים ושונא הדתיים על רוב העם הימני המסורתי והשפוי

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    עד עתה העיתונות וגם הטלויזיה דיברו בקול זהה- ממש כמו כלי תקשורת בודד (ל''ת)

    ישראל היום צמח בקרקע הראויה- להכרית הגמוניהץ, 25/12/09 14:22

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    למה אין כותבים ראשיים ימנים במעריב? אלא רק טורים? (ל''ת)

    כי אתם דיקטטורה עיתונאית, 25/12/09 14:22

    הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט לא יודע את העובדות. יש הרבה ימניים במעריב (ל''ת)

      עומר, 25/12/09 17:39

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    ת'אמת.....הייתי נותן שם אחר לכותרת שלך כספית

    חיים, 25/12/09 14:19

    המטרה: להשמיד את התקשורת השמאלנית
    אני חושב שזה נשמע יותר אמיתי
    מה יש...תהיו אמיתיים פעם אחת...לא יזיק

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    באוניברסיטה שלי מחלקים ישראל היום חינם וגם הארץ

    ץ, 25/12/09 14:17

    כלום לוקחים את ישראל היום ומעט מאוד הארץ וגם זה הרבה בזכות דה-מרקר.

    אנשים לא יקחו כל דבר בחינם.

    הגיע הזמן ששאר העיתונות תעשה חשבון נפש למה באמת הציבור כ''כ שש להחליף אותם במשהו עם קו מאוזן יותר

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    למה לתאר, יש לנו את זה במציאות, הארץ, מעריב וידיעות הינם

    alan18, 25/12/09 14:16

    אותה גברת בשינוי אדרת, אותו קול המושמע ע''י שלוש פיות.
    ישראל היום לפחות מראה ניצנים של הוגנות ולא דיקטטורה שמאלנית.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ממש לא השתכנעתי מדבריו של בן כספית... אולי להיפך מכך... (ל''ת)

    ואם ''השפעתו'' של העיתון ''שולית'' אז מה הבעייה ?!, 25/12/09 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בן כספית בה אתה בוכה? זה תחרות בשוק החופשי!תנסו להיות איכותיים והגונים

    מוטי, 25/12/09 14:15

    במשך שנים ידיעות ומעריב היו אגמוניה שולטת.
    אבוי למי שיצא נגד נמרודי או מוזס.
    העיתונים האלה הפיצו לא מעט שקרים וריכולים- כיום הרמה של עיתונים אלה היא מתחת לאפס(ואני עדין ).
    אני זוכר את כתבותיך על ביבי נתניהו מלאות ארס בעיתון של המדינה.
    לא מזמן העיתון של המדינה ( ידיעות) יצא בקמפיין ''אנחנו אמרנו לכם איך לחשוב''.
    מגיע עיתון שלישי שנקנה ע''י מליונר- זכותו המלאה דרך אגב.
    אז תפסיק לבכות, אם שאר העיתונים היו יותר איכותיים אנשים היו קונים אותם- כי איכות אנשים קונים.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ובמה אתה שונה, בן כספית? הרי כל מאמר שאתה תפרסם יכפיש את נתניהו, (ל''ת)

    אורן, 25/12/09 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    בן כספית......זוהי שירת הברבור שלכם

    אמיר, 25/12/09 14:06

    אז ככה...אני ממש לא יודע ממה להתחיל.
    העיתונאות הישראלית היא שמאלנית ברובה אם לא בכולה(אתה חייב להודות בזה)
    הרוב המוחץ של הציבור הוא מרכז וימינה מזה בטח ובטח אחרי ה''התנתקות'', שאת השלום המיוחל, לא הביאה אלא רק הגבירה את תחושת חוסר הבטחון
    עכשיו...נראה לך שאתה מסוגל להכתיב או להשמיע לציבור הפוך ממה שעיניהם רואות??? אתם גם מזלזלים באינטלגנציה של הציבור וגם חוטאים לאמת
    אז.... מדוע שהציבור לא יחפש אלטרנטיבות אחרות???

    בסופו של דבר אני חושב שאין לכם העיתונאים על מה להלין
    את הקבר הזה חפרתם במו ידיכם ממש.

    הגב לתגובה זו

    • כל מה שאתה כותב אולי נכון אבל לא קשור

      שי, 25/12/09 14:32

      אני מנוי על ישראל היום, לאחר שהייתי מנוי על מעריב במשך שנים. פשוט כי זה חינם.
      אבל לי ברור כשמש שמדובר בביביתון. כל ידיעה שם אני לוקח בעירבון מוגבל, וכך גם כל פרשנות. אני קורא את העיתון כדי קצת לראות ידיעות כלכלה, למלא סודוקו ולקרוא קצת ידיעות מעניינות בספורט.
      אבל להגיד שישראל היום הוא עיתון רציני ומאוזן - זה הדבר האחרון שאפשר להגיד ואני מסכים לחלוטין עם בן כספית בעניין זה.

      הגב לתגובה זו

      • ומה עם מעריב ובן כספית

        קובי, 25/12/09 16:44

        הם אובייקטביים ? מאוד מאוד לא!!!1

        הגב לתגובה זו

    • גם אצלינו היה עיתון אחד צודק תמיד שכ-ו-ל-ם קראו בשקיקה (ל''ת)

      Ioseb Besarionis dze Jughashvili או סטאלין, 25/12/09 14:36

      הגב לתגובה זו

    • אם ביבי זה ימין , אז אני צפרדע

      סמי בן טובים, 25/12/09 15:02

      אני גר בקו התפר ובחיים לא הקפיאו לנו בניה ,ודווקא שנתניהו+ ליברמןבממשלה זה קורה.

      צדק מי שאמר שמה שהשמאל אומר הימין עושה אחרי 5 שנים .

      הגב לתגובה זו

    • את הקבר הזה הם בהחלט

      חפרו לעצמם, 25/12/09 15:03

      אבל הבהלה היא על הפרנסה שלהם , לא פחות ואפילו יותר, מאשר על חופש העיתונות. חוצמזה עסקת שליט מצוינת, עופרת יצוקה היה מבצע שעוד נאכל הרבה קש בגללו וממש לא בטוח שננצח בסוף כי לא בטוח שאנחנו צודקים ואנחנו בטח לא חכמים.

      הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב (ל''ת)

      חן אדון, 25/12/09 16:00

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    שאלה לבן כספית

    שת, 25/12/09 14:05

    האם כתבת מילה טובה על ביבי אי פעם בתקופה
    האחרונה? התשובה היא אף פעם.
    האם אין צורך לאזן את מאמריך המשתלחים בביבי בעתון שמוכן לכתוב מאמרים בשבחו של ביבי? מאחר שהעתונים הותיקים מאוחדים נגד
    ביבי.
    האם זו דמוקרטיה בעיניך? שתהיה עתונות רק אנטי ביבי? בושה....

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אף אחד לא מונע מכם להתחרות בישראל היום

    אאא, 25/12/09 13:59

    תעברו למודל חינמוני כמוהם.ואם לא תצליחו להסתגל למצב החדש? אז גורלכם יהיה כגורל חברות התקליטים שלא השכילו להסתגל לעולם בו יש הורדות חינם של שירים וסרטים.

    וזה לא יהיה אסון לדמוקרטיה ולא אסון לשום דבראחר מלבד חשבון הבנק של גילדת העוסקים בתקשורת בדיוק כמו שחורבן חברות התקליטים לא היה אסון לא לדמוקרטיה ולא לשום דבר אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    תקשורת חופשית? חופשית ממה?

    אאא, 25/12/09 13:57

    מקשר עם המציאות? מהצורך לספק מידע לציבור במקום תעמולה גסה?
    האם במשך שנים אל שלט כאן עיתון אחד ששמו ידיעות? האם לא שלט כאן ערוץ 1 וכיום יש 2 נוספים שהם שיבוטים שלו?

    לא יהיה עיתון אחד וגם אם כן,אז מה? למה זה לא הדאיג אף אחד כאשר ידיעות שלום עכשיו שלט ב 90 אחוזים ויותר משוק העיתונות?

    מעריב מחזיק בקו אנטישמי ואנטי ציוני של שלום עכשיו בדיוק כמו ידיעות והארץ.בוא נפסיק לשחק בנדמה לי.

    הגיעה העת לשחרר את העיתונות מציפורני משפות שוקן,נמרודי,מוזס ופישמן.
    אם החינמון יגדל,אז הוא יהיה כמו שהיה ידיעות במשך שנים.ואז יקום חינמון אחר ויתחרה בו.המודל של עיתונות בתשלום ככל הנראה פשט את הרגל.לי זה נשמע שאתה פשוט היסטרי כי המשמעות היא שהגילדה המקצועית שלכם תרוויח פחות.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כמה בכיינות

    יוני, 25/12/09 13:57

    כמה שטויות , וד''א הטענה שהעיתון מחולק גם למי שלא רוצה היא שטות מוחלטת(כמו שמר כספית הנכבד כבר יודע) , כי אני לדוגמא פניתי ל''ישראל היום'' וביקשתי להיות מנוי, אבל נאמר לי שהם לא מקבלים יותר מנויים מכיוון שהם תפוסים לגמרי!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    זה נשמע כמו - ''אוי יו אוי, עד עכשיו היו רק 2 משפחות

    י, 25/12/09 13:52

    ששלטו באופן מובהק בתקשורת הכתובה ועכשיו יש עוד אחת...''.
    מה שאני אישית זוכר זה כאשר היה את הסכם אוסלו לא היה אף עיתונאי מידיעות או מעריב שהעז למתוח ביקורת נגד ההסכם הנוראי הזה (דווקה ב''הארץ'' היה אחד אבל ישר פיטרו אותו!!! וזה בדוק ואף פורסם בהמשך).
    אילו חלק מן העיתונאים היו עושים את עבודתם אולי גם ההסכם היה נראה אחרת, או לא היה בכלל וחייהם של אלפי יהודים היו ניצלים (ואולי גם של אחי הגדול הי''ד). אבל כולם היו שבויים של ממשלת יצחק רבין וחזון האיימים שלה עד אשר הכל התפוצץ לנו בפרצוף. אין לי ספק שבחלק מדבריו של בן כספית יש הגיון אבל לנסות ולהפחיד אותנו כאילו ה''עיתונות החפשית'' הולכת להפסיד זו ממש לעג לרש.
    אוי לנו מעיתונות חופשית כמו של ידיעות ומעריב!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז!!!!! (ל''ת)

      יואל, 25/12/09 17:02

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    חוצפן

    אלי, 25/12/09 13:49

    הכתב בן כספית, שכל מטרתו היא להשתלח בנתניהו בכל הזדמנו, בוכה על כך שיש עיתונים שבהם הניגוח של נתניהו הוא לא אוטומטי.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    בכיינים, תפסידו בכבוד!

    די להפחדה!, 25/12/09 13:47

    לא יעזרו ההפחדות, וכן עיתון בחינם זה מה שהעם רוצה.
    שנים אתם מפחידים אותנו האזרחים בשטויות ועכשיו אתם ממש יוצאים מהכלים להפחיד אותנו - אז לא לא צריך גם עם לא תיהיו פה יהיה בסדר, צרצי'ל אמר פעם: ''בתי הקברות מלאים באנשים שאין להם תחליף'' לכולנו יש גם לכם - היה לכם את הזמן שלכם - צאו לחשבון נפש, הרי המניפולציה הזולה הזאת לא עובדת עלינו אנחנו כבר ציבור בוגר - לא לדמוקרטיה אתם חוששים - למקיאטו והאספרסו הכפול ולמשכורת אתם חוששים - ביי ביי חברים.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ומה קורה עם הפריירים שצופים בחדשות בערוץ 2 או 10?

    ASCH, 25/12/09 13:46

    הצופים בהם, מקבלים תעמולת שמאל קיצוני ישירות לווריד, ובין לבין, משתעממים בפרסומות אינסופיות.

    ובין הצגות האימה כל יום ב20:00 ליום הבא ב20:00 הצופים מוצפים בזבל מציצני וירוד כמו ''האח הגדול'' או ''הישרדות''.

    נראה, שמי שצופה בטלוויזיה חייב להיות או סוטה מציצן או מזוכיסט מעוות.

    ואתם, מר כספית, ממש לא שאים תמימות. עד להתפתחות האינטרנט ואתרי החדשות החליפיים, לאורך עשרות שנים הייתם קולם של העבודה ומר''צ.

    ניסיתם כל הזמן להטות את תוצאות הבחירות, ואם העם לא היה בוחר ''נכון'', הייתם מציפים אותו בסיפורי זוועה במשך תקופת שלטון המפלגה ה''לא נכונה''.

    הן בכדי להענישו על בחירתו והן בכדי לשכנע אותו ש''הכל קורס וימשיך לקרוס'' עד שבבחירות הבאות העם יבחר ''נכון''.

    אז מה נתעצב בירידת קרנה של תקשורת כ-ז-א-ת? תמיד ייחלתי לצדק אמת והגינות. אנו ראויים לתקשורת אינטליגנטית, אמיתית ומאוזנת.

    נכון להיום-אתם לא כאלה.

    נ.ב:
    ואם אתם ''מחזיקים בקו ישראלי גאה'', אז למה מצנזרים תגובות מהימין, בעוד שתגובות השנאה של גולשים מסוג ''יריב א'' ו''האסטרטג'' מפורסמות כאן?

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מעריב עיתונות ציונית, חופשית - על מה אתה מדבר, שכחת את התרופות היום ?? (ל''ת)

    איילת, 25/12/09 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    והפואנטה שלך היא?!

    חסר פואנטה, 25/12/09 13:45

    זה לא סוד ששלדון אדלסון נדיב מאד לגבי ביבי, בלי ''כמובן'' לצפות לתמורה כלשהי. מהי התמורה - לא חשפת ונשאר רק לתהות.

    אבל ''ישראל היום'' מופיע כבר כמה שנים וביבי הצליח בקמפיין הבחירות. הוא ראש הממשלה ויש לו קואליציה יציבה למדי. משום מה לא הסברת לנו מדוע שלדון אדלסון נדיב כל כך (ובחינם!!!) אם המטרה הושגה - ביבי בשלטון. הרי אתה לא מצפה מאיש עסקים אמריקאי ממולח, שאפילו פרויקט ''תגלית'' שלו מנוכה ממס ההכנסה בארה''ב, שיהיה כל כך נדיב.

    נסה לשכנע אותנו שמה שמעיק עליך הוא לא מצבו הכלכלי הרעוע של מי שמממן אותך.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    בן כספית ומלחמתו בישראל היום

    דב ש., 25/12/09 13:43

    ראשית אציין שאני מנוי מעריב וקורא מתמיד של עיתונכם.
    כמי שגר מספר שנים באירופה אציין שהתופעה של קבלת עיתון חינם לתיבת הדואר היא די נפוצה (ולא כמעט שלא קיימת). המודל הכלכלי של חינמון מבוסס על הכנסות מפרסומות, בדומה למודל הכלכלי של עיתון אלקטרוני.
    בנוסף נדמה לי שמר בן כספית יותר מדי מגחך את העיתון ואת עורכו כשכל הצלחתו הוא מיחס לתשבצים המופיעים בו ואלו מר אדלסון מוצג כאיש ללאס ווגאס, כאלו הוא איזה מפיוזו מחבורת בגסי סיגל.
    אני בדעה שאם אתה מתקיף- לפחות נסה להלביש על התקפתך איצטלה של אובייקטיביות.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כמה פטטיים אתם יכולים להיות, גועל נפש (ל''ת)

    יאללה צנזרו חופשי, 25/12/09 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    איזה עיתונות אתה מייצג? של מתקרנפים?

    משה, 25/12/09 13:40

    בתור מנוי וותיק של מעריב אני חושב שהגזמתם היום באחדות השורה והדעה. תהיו טובים ייקנו אתכם, תמשיכו להתקרנף ואין לכם זכות קיום!
    האם כולכם חושבים אותו הדבר, אין חשיבה אחרת? האם קיבלתם הוראה לצאת נגד נתניהו? אתם מקבלים בונוסים על כתיבה אינפנטילית כזו? איזה הסבר יש לכם שכולכם חושבים אותו הדבר?

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    להציל את העיתונות החופשית בישראל???

    תמהתני, 25/12/09 13:40

    על איזה עיתונות חופשית אתה מדבר? זאת שמשרתת את בל''ד??
    יש מישהו שהוא לא באג'נדה השמאלנית של הצהובונים היומיים אז הוא לא עיתון??

    אכלתם אותה!! הקהל מצביע ברגלים לישראל היום ולאתרי העיתונות באינטרנט. נכון שניהם חינם ונכון ש NRG ו- YNET הם למעשה מעריב וידיעות בתחפושת אבל אם אני כבר צריך לסבול מאקטואליה מותאמת לדעותיו של הכתב והעורך אז שיהיה לפחות בחינם.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הציבור לא טיפש חברים

    רלוונטי, 25/12/09 13:39

    לאנלוגית האופה אתן אנלוגיה מקבילה: בשכונה אחת שבה אנשים קשי יום, מוטרדים מקשיי החיים שרוצים רגע שקט חיו 3 בריונים
    לבריונים האלה היו מפקדים, עשירי השכונה והם יצרו את כל מערך הדעות התסיסו את תושבי השכונה לא שמו דגש על מה שבאמת מעניין את התושבים רק סיממו אותם באג'נדות של עשירים ובחומרים צהובים ככה שכול ירדמו, שנים תושבי השכונה האומללים חיו ככבשים, בסופי השבוע סיממו אותם בבידור קל הורוסקופ שיקרי עד שלרגע גם הם נפלו לאשליה שאין עוני, אין ימין, העשירים הם ''רק אנשים טובים שרוצים לעזור ותורמים לריווחת השכונה'' ...
    ואז בא לשכונה ביריון חדש, חזק יותר מהם, בריון שהתנקל רק להם ולא לתושבי השכונה - עכשיו כתינוקות חסרי עונים הם יושבים על הברזלים ליד הכביש ומבקשים שאותם התושבים שסיממו, התעלמו, הפכו את תודעתם הרחבה למרק עבש ומבולבל הם מבקשים שאותם האלה יצילו אותם, בוכים איך הם לא רואים שיש בריון חדש בשכונה - מעריב ידיעות והארץ: מה שזרעתם זה מה שתקצו - ונראה האם תפרסמו את זה או כמו בריונים תצנזרו (:

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ומה עם ''העיתון'' מעריב שנחשב לביטאון קדימה

    זאקי בן חנניה, 25/12/09 13:37

    גם צריך לסגור את מעריב?

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    העיתון מעריב כתב וכותב בגנות נתניהו כל הזמן

    אורי, 25/12/09 13:36

    כל יום בחצי שנה לפני הבחירות היתה כותרת ראשית נגד נתניהו. ולא - לא צריך להראות תמונה של ראש הממשלה מועד בסירת חיל הים. זו לא עיתונות , זה צהובון.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מעניין מאוד איזה סיפור משמעותי אתה הובלת? רק רכילות

    איתן, 25/12/09 13:36

    זו כל מהות כתיבתך וכן שנאה תהומית לנתניהו.אלה הקווים המנחים אותך ואת כתיבתך.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ה ם מ פ ח די ם (ל''ת)

    הם מ פ ח די ם, 25/12/09 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מעריב במצב קשה לא מעט ''בזכותך''.לו היית פחות רכלן ויותר עיתונאי

    עודד, 25/12/09 13:34

    לא היית זועק כנגד ''ישראל היום''.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    קול ההיסטריה נשמע מגרונך. ..ה-''שתו לי אכלו לי''...המפורסם

    בוננזה, 25/12/09 13:34

    עשרות שנות שלטון תקשורתי/תשקורתי שמאלני הזוי, מעוות, שקרי ומניפולטיבי מגיעות אל קיצן, וה-''קוזאק הניגזל'' זועק הצילו תחת כנפי ''בעל בית'' אשר למיטב זיכרוני הינו עבריין מורשע אשר ריצה את עונשו, והעיתון בו הוא כותב החליף מספר בעלויות מפקוקפקות וזרות בחלקן, וזאת בימים בהם תפוצתו היתה רבה מהיום. על מה תלין בן .... ?
    (אתגר לצנזור/ית של nrg)

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    זעקת הקוזאק הנגזל

    אורי, 25/12/09 13:34

    בן כספית מתפקד כבר תקופה ארוכה כמטה הבחירות של ציפי לבני במסווה של עתונות אובייקטיבית. אני לא זוכר אותו מזדעק כאשר העתונות כולה והוא בתוכה איתרגה את ממשלת שרון ובעבר היותר רחוק גם את ממשלות רבין וברק. לא מטריד אותו כנראה שידיעות אחרונות מתפקד כאנטי-ביביטון באופן אוטומטי, ובתור כותרת חדשותית השבוע, (וזוהי רק דוגמא אחת מאלפים) כתב: ''ביבי מצא לו זמן לפרק את קדימה'' - אם זו כותרת חדשותית, אז ''ישראל היום'' ראוי לפרס האובייקטיביות. אבל זה לא מטריד את בו כספית וחבריו. גם לא הטריד אותו להשתתף כל בוקר בפאנל ה''אובייקטיבי'' של עיתונאים בגלי צה''ל, אשר כראוי לתקשורת אובייקטיבית, שיקף את כל ''מגוון הדעות'' בישראל, החל בשמאל קיצוני וכלה בשמאל ראדיקאלי וכל מה שביניהם...

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מי שמדבר. בושה עד כמה הצביעות מסוגלת להרקיע שחקים.

    רונן גולדשטיין, 25/12/09 13:34

    כלבתב החצר של אולמרט,שנמנע מלדווח לציבור על פשעיו - מעלליו של אדונו אולמרט,הפך עכשיו לכלבתב החצר של קדימה ו/או ציפורה חלילה שפיצר,והוא עוד מעז להגיד על אנשים אחרים - ''פעם כשהוא עוד היה עיתונאי''.
    לא מתבייש וללא כל מצמוץ,כותב בן כספית שמנצל את עיתונו לעשיית פרופוגנדה תעמולתית לקדימה וציפי לבני,על סכנה לחופש הביטוי סכנה לדמוקרטיה ועוד הבלים.
    בעיני בן כספית ושותפיו הבולשביקים לדעה,רצוי שיהיה בארץ רק עיתון אחד שמשדר על אותה סקאלה,ואם חלילה יהיה עיתון אחר שעמדתו תהיה שונה משל אדוניו של בן כספית,יש לסגור אותו מיד,ולא להרשות חלילה סטיה ממה שמשטרת המחשבות והדעות מרשה.
    זו התגלמותה של התנועה הפאשיסטית.זו התנהגותה. אלו הם צינזוריה.כך הם חושבים שצריך להיות חופש הביטוי במדינה דמוקרטית.
    תחשוב ותקרא את מה שאני כותב וחושב,ואם לא,
    אסגור לך את כלי הביטוי האחר שלך.שלא תעז לקרוא עיתון אחר עם נטיות ימניות חלילה,רק מחשבה שמאלנית קיצונית אנטי ציונית צריכה להיות השלטת והקובעת. בושה וחרפה שמישהו נתן לבן כספית להדפיס מאמר כזה בכלל. זו דמוקרטיה? זהו חופש הביטוי?

    הגב לתגובה זו

    • אמת לאמיתה !!! (ל''ת)

      חן אדון, 25/12/09 16:05

      הגב לתגובה זו

    • Thank you Ronen for expressing what we all think

      DR. Obvious, 25/12/09 17:12

      I almost fell from laughter afrer Ben said ''we in the free press''. How stupid do they think we are and how high and mighty they think of their Bolshevik clik

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מישהו פה בלחץ

    איתי, 25/12/09 13:30

    אתם מן הסתם לא תפרסמו את התגובה. אבל למרות האמינות והאמת הפנימית שאתם מנסים לשדר, ברור שהדברים נובעים מפחד ולא מתוך איזושהי דאגה לדמוקרטיה בישראל.
    כבר לכולם ברור שלא יכול להיות עיתון אובייקטיבי וגם לא אמור להיות עיתון או ערוץ כזה אז תפסיקו לבלבל. בבחירות האחרונות היה אפשר לראות באופן מובהק בעד מי כל אחד מהעיתונים ואף אחד לא פצה פה.אתם הולכים ומדשדשים ולכן אתם בלחץ. ד.א אתם עושים פה שירות מצוין ל''ישראל היום''

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אתה מציע לסתום לו את הפה?

    אזרח מבולבל, 25/12/09 13:29

    למה לא?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בן כספית ומלחמתו בישראל היום (ל''ת)

    דב ש., 25/12/09 13:28

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    האם מעריב תוקף את ישראל היום רק בגלל שהוא מפחד למעמדו

    ytre נאו מרקסיסט, 25/12/09 13:27

    אם מעריב היה מייצר עיתונות טובה לא היו לא בקושי 20% תפוצה, רבים מאסו בעיתון זה בעיקר בגלל כתבים כמו בן כספית

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לסיכום במילה אחת

    פיטר, 25/12/09 13:27

    פאניקה פאניקה פאניקה

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הכותרת ביביתון מתאימה למדור הספורט בו כתבת לפני 25 שנה

    עודד, 25/12/09 13:24

    צר לי כי מאז סגנון כתיבתך לא התפתח.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אז ככה...

    קורא ישראל היום מידי פעם, 25/12/09 13:23

    דווקא עיתון בסדר גמור. יותר מוצלח מידיעות ויותר מוצלח ממערביב. אתה, בן כספית פשוט מפחד למצוא את עצמך יום אחד בלי עבודה.... מה קרה ? תביא עיתונאות יותר טובה, ואז תמכור יותר!!!
    בכל הכתבה שלך - האירוניה היא שתכניס את המילים ידיעות / מעריב במקום ישראל היום - והכתבה לא תשתנה...

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בן,גם השופטת בדימוס דורנר שאינה חשודה באהדה לביבי

    עודד, 25/12/09 13:22

    חושבת שאסור לתת יד למלחמה שלך ושל חבריך בישראל היום.

    הגב לתגובה זו

    • ישראל (פאשיסטית) היום משרתת את האג'נדה של בית המשפח העליון

      מושחתת היא, 25/12/09 20:12

      הרבה יותר מאשר את ביבייהו הזמני.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    הפסקתי לקרוא באמצע. אני לא קורא שום עיתון גם לא חנמון כי כולם מגויסים

    רועי, 25/12/09 13:22

    לאידיולוגיה זו או אחרת

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מר כספית - שכחת שהעיתון שלך עושה לנו את אותה שטיפת מוח רק לשמאל

    AJ, 25/12/09 13:20

    העיתונות והתקשורת בישראל מצדדת לשמאל ללא הרף ועשתה שנים שטיפות מח לציבור בישראל, אז יש עיתון שחושב אחרת. יש עיתון שמצדד את הימין. זה נורא לגטימי וקורה בארצות הברית ובעוד מדינות אחרות.
    בקיצור - תפסיק לבכות ותתחיל להתחרות בו אם אתה רוצה לשרוד. תחרות זה שם המשחק עכשיו. ברוך הבא לעולם קפיטליסטי שבו הצרכן הוא זה שמחליט מה הוא רוצה לקרוא ולא אתה לשם שינוי.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    wow

    אמיר, 25/12/09 13:19

    קראתי בשקיקה כל מילה .
    ואח''כ קראתי שוב .
    לא יאומן . מילים הנכתבות מעומק הלב .
    ניתן להרגיש בכאב .
    חשוב שכולם ידעו .
    כל הכבוד בן .

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בן אתה כועס בן אתה לא צודק.בדמוקרטיה יש מקום לכל עיתון

    אוהד הפועל ת''א הרבה לפני מיקי חיימוביץ הטרמפיסטית, 25/12/09 13:19

    סתימת פיות זו לא הדרך.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מה מפחיד אותך בן ?? עיתונות הגונה ולא מאותרגת ?? (ל''ת)

    עיתונאי חצר של קדימה, 25/12/09 13:13

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    סוף העיתונות המושחתת קרב ובא . כבר היום לא קונים . (ל''ת)

    הלואי !!, 25/12/09 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    היום קיבלתי מהדורת יום שישי של ''ישראל היום'' (אני מנוי על מעריב)

    ישושום ציה, 25/12/09 13:09

    אגיד לך משהו בן?! לא נורא אם נמצא את עצמנו עם ''ישראל היום'' בלבד. אני קורא מעריב, כי לטעמי מוסף ''סופשבוע'' ועוד מגזינים אמצע שבועיים, הם הרבה יותר טובים מהמתחרים, אבל אני דואג לקבל מידי יום את ''ישראל היום'' כהשלמה, (תקרא לזה איזון בין בן כספית ושלום ירושלמי, לדן מרגלית ובעז ביסמוט. מעריב, באופן גלוי ובוטה יוצא נגד כל מה שמריח נתניהו וליכוד. חבל שכך.
    אולי עוד יום אחד נמצא אותך כעורך ישראל היום?! :-) אסור לפסול שום דבר.

    הגב לתגובה זו