בלוגים קרובים  בר קבועים  הוסף לקבועים שלי   שלח המלצה לחבר
פורום ישרא-בלוג   לינק ישיר לכאן   דף כניסה
גולב-אשרי החיים זה כאן
 
מידע על חבר הנכסת

חבר הכנסת אהוד יתום יביע ביומנו את דיעותיו לגבי נושאים שונים
 
כינוי:
מין: זכר
מלאו כאן את כתובת ה-email שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח
הצטרף כמנוי SMS
בטל מנוי SMS

RSS (הסבר)
ארכיון:

« # בלוגים ישראלים ? »

2/2004


נתיב הדם בין ירושלים להאג/ חבר הכנסת אהוד יתום

הדרך מבירת ישראל לבירת הולנד, ספוגה הבוקר הזה דם חפים מפשע, דמם של קורבנות הטרור הרצחני, שפקד אותנו אתמול.
הפיגוע בירושלים, בשבוע בו שופטי בית המשפט בהאג מגהצים בהנאה את גלימותיהם, הינו מסר ברור וחד משמעי, של ארגוני הטרור ובראשם רב המרצחים ערפאת, ישירות להיכל הצדק בהולנד שאם גדר ביטחון או בלעדיה ימשכו פיגועי הרצח וביתר עוצמה עד אשר יכריע הטרור את יכולת עמידתה של ישראל ויצור שסעים עמוקים בחברתה.
בית הדין המכובד חייב לשנות נושא עיסוקו ולשפוט לאלתר את מחוללי הטרור ולא את נרצחיו.
לפני שבועות מעטים, ביום בו מדינת ישראל עסקה בשחרורם של מחבלים במסגרת עסקת נסראללה, על מנת לפדות חיים של אדם אחד ולהשיב הביתה בנים שנפלו בקרב, פגעו מתאבדי השטן באוטובוס קו 19 סמוך לביתו של ראש הממשלה, ואותתו באופן ברור כי הם אשר קובעים את המועד ואת היעד וכי העסקה תעודד את המשך המאבק, ותמשיך לזרוע הרס ורצח בתוככי מדינת ישראל. הבוקר, מתוך מעשה נורא שמחשבתו תחילה, בפתחו של שבוע בו עומדת ישראל לדין בינלאומי, תוך קביעת המועד והיעד, החליטו והצליחו שטופי המוח והרשע, להעביר באופן קטלני של הרס משפחות וגדיעת חיים, מסר ברור לעולם הנאור האומר, אנחנו על מפת ציר הרשע ונמשיך באסטרטגיה עד הניצחון.
על ממשלת ישראל להתעשת, להלום בעוצמה בתשתיות הטרור ובראשי הארגונים באופן מיידי ונקודתי, ליישם את החלטתה בכל הקשור לסילוק המכשול הכולל, את עראפת ופליטי תוניס שהוחזרו לכאן לפני למעלה מעשר שנים, כדי לפתור את בעיית הטרור ולא להעצימה כפי שמתרחש.
על  ראש הממשלה להודיע,  כי הוא מפסיק כל יוזמה הקשורה לנסיגה חד-צדדית עקב הסיבה שעקירת ישובים וטרנספר של יהודים הינם פרס לטרור ולא מעשה שימנע טרור.
אדוני ראש הממשלה, עקב העובדה החשובה שאתה נועץ בראשי מערכת הביטחון, מאזין לדבריהם וער להתרחשויות, אנא חזור בך מתוכניתך אשר אינה מתוך הסכם והבנה עם האויב אלא מתוך בהילות מיותרת.

נכתב על ידי , 12:18 23/2/2004
3 תגובות   הוסף תגובה   הוסף הפניה (TrackBack) לכאן   לינק ישיר לקטע

דפים: 1  
27
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאהוד יתום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אהוד יתום ועליו/ה בלבד
2004-2001 © כל הזכויות שמורות ליריב חבוט - emAze