הצטרפות לדואר חשמלי | הסרת מנוי מדואר חשמלי | שלח מכתב | דף ראשי

 

 

 

 

 

רוצים לשלוח דואר זבל באופן חוקי? התקשרו ל 012

 

25/09/2004 | גיליון מספר 69 | halemo

 

לא מזמן תבעה חברת 012 קווי זהב אדם בגין משלוח דואר זבל המוני שחלקו הגיע גם לשרתי החברה. כעת מתברר שהכל עניין של מחיר. חברת 012 קווי זהב מציע מודל עסקי מרובה שקלים: שילחו דואר המוני לעשרות אלפי בעלי תיבות דואר אלקטרוני, שלמו כמה מאות דולרים ושילחו את הזבל שלכם לכולם. מישהו אמר פה צביעות?

 

 

המלחמה בדואר זבל מצד מספר ספקיות אינטרנט דומה מיום ליום למלחמה שמנהל מפעל הפיס (בחסות המדינה) נגד ההימורים הלא חוקיים ברחבי המדינה ובאינטרנט. לצד אימרות שפר על כך שההימורים הורסים את החיים, פוגעים בחברה, ממכרים ומבטיחים הבטחות שווא לעשיית עושר קלה, נערכות להן הגרלות חיש גד לרוב, תוכניות מנויים, לוטו, טוטו, ווינר, חד טורי, רב טורי, כפול, משולש וגם עם שיטה.

 

רבים ממשתמשי הדואר האלקטרוני אינם סובלניים ואינם מקבלים בהבנה דואר זבל פרסומי בתיבת הדואר שלהם. זעמם מגובה בזעמה של ספקית האינטרנט שחוטפת את הריקושטים ואת שביבי הזעקה של משתמשיה הנאמנים והמשלמים היטב.

 

ספקית האינטרנט עושה כמיטב יכולתה: היא חוסמת, היא מנקה, היא מגלה והיא תופסת. את הספאמר כמובן.

 

חברת 012 קווי זהב למשל, הגדילה ועשתה. זו חישבה בצורה דקדקנית את העלות ממשלוח דואר זבל לשרתיה, ודרשה את העלות הזו משולח דואר זבל בשם אמיר גנס.

 

כתבה בנושא התביעה, כאן

http://halemo.net/edoar/0061/0003.html

 

בהמשך מצטרפת חברת 012 קווי זהב לפורום ספקיות האינטרנט בישראל בהנהגת חברת מיקרוסופט, אשר נשבעות להלחם בדואר זבל ולתבוע אותם לעייפה. דואר זבל זה רע, דואר זבל זה מציק, דואר זבל גורם להפסדים. מי העלוב שמשתמש בשיטה נלוזה כזו לפרסם את העסק שלו?

 

בינתיים, באותה עת, מציעה חברת 012 קווי זהב שירות חדש לעסקים: משלוח דואר אלקטרוני לרבבות מנויים לפי מחיר. למשל, אם תרצו לשלוח מכתב ליותר 50 מנויי דואר אלקטרוני ועד ל 300 מנויים, תשלמו לחברה 200 דולר. אם חשקה נפשכם לשלוח מכתב פרסומי ל 1,000 מנויים, תשלמו 400 דולר. מכתב ל 50,000 מנויים יעלה לכם 700 דולר. אם תעשו מנוי למשלוח דואר פרסומי, זה יעלה לכם קצת פחות.

 

"רגע", תאמרו לעצמכם. זה דואר זבל טבין ותקילין. למה לקרוא לו בשם החלבי "דואר פרסומי לעסקים"?

 

ובכן, לא כזה שמאושר על ידי חברת 012 קווי זהב. הם הרי ספקית אינטרנט. אתם לא. ואם אתם תשלחו מכתב ל 1,000 מנויים בלי רשות של ספקית האינטרנט (וכמובן בלי תשלום כספי), אתם תחשבו לזבלנים עלובים.

 

כאמור, חברת 012 קווי זהב מפיצה מחירון לעסקים שרוצים לפרסם בדואר אלקטרוני להרבה מנויים שהם לא ממש מכירים ולא שאלו את רשותם. כמוה, גם ספקיות אינטרנט אחרות עושות זאת. רק שהן עדיין לא תבעו שולח דואר זבל ויצאו בהודעות חגיגיות לעיתונות על ידי מחלקת יחסי ציבור, יום לפני הגשת התביעה בבית המשפט.

 

מישהו אמר צביעות?

 

 

רצ"ב הצעת הפרסום של חברת 012 (שני דפים).

spam.htm

 

 


012 ספאם
 



 




 
 


 
 



 
 
 

 






 

 

 


 

תגובות הקוראים