הצטרפות לדואר חשמלי | הסרת מנוי מדואר חשמלי | שלח מכתב | דף ראשי

 

 

 

 

 

מפלג עבירות מחשב מציג: כולם פדופילים

 

25/09/2008 | גיליון מספר 102 | משה הלוי halemo

 

זה נשמע לא אמיתי במדינה מערבית דמוקרטית כמו ישראל, אבל זו מציאות עצובה של משטרה רשלנית, מזלזלת ומושחתת: חוקרי מפלג עבירות מחשב מגישים לבתי משפט בקשות לצווי חיפוש בתואנה שמתבצעת חקירה בנושאי פדופיליה. גם כאשר החקירה עוסקת בעבירות מחשב אחרות שלא קשורות למין או לקטינים.

 

 

יהונתן רבינוביץ, תושב ירושלים בשנות ה 30 לחייו, עומד בימים אלה לדין בבית המשפט השלום בעיר בעבירות של מרמה והונאה. מדינת ישראל מאשימה את רבינוביץ כי מכר באינטרנט תארים אקדמאים פיקטיביים של מוסדות בחו"ל, וזאת תמורת אלפי דולרים.

 

החקירה נגד רבינוביץ התנהלה ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) על ידי חוקרי מפלג עבירות מחשב, בשיתוף עם רשות המיסים. רבינוביץ נעצר ביום 13/11/2006 על ידי חוקרי מפלג עבירות מחשב. בדיון הארכת מעצרו, לא הוזכר כל חשד לעבירת מין או להחזקת חומרי פדופיליה.

 

ביום 14/11/2006 הוגש כתב האישום נגד רבינוביץ. בימים אלה מתנהל משפטו בפני השופטת חגית מאק קלמנוביץ.

 

ביום 07/02/2008 התנהל אחד מדיוני ההוכחות הרבים במשפטו של רבינוביץ. במהלך אותו נחשפה עובדה מזעזעת, שבה התברר כי חוקרי מפלג עבירות מחשב נוהגים להגיש בקשות לבתי המשפט לקבלת צווי חיפוש ותפיסה, כאשר העבירה המיוחסת לחשוד היא עבירה של החזקה או הפצת חומרי תועבה בהם נראים קטינים.

 

במהלך דיון ההוכחות נחשפה בקשה שהוגשה לבית המשפט לקבלת צו חיפוש, כאשר על הבקשה נרשם כי מתנהלת חקירה בקשר להפצת פדופיליה. פקד ירון בן צבי, חוקר במפלג עבירות מחשב באותה עת, נחקר על ידי בא כוחו של רבינוביץ, על הבקשה אותה הגיש בעצמו לבית המשפט בעת שביקש צו חיפוש.

 

בן צבי טען כי מדובר בטעות, וכי החקירה נגד רבינוביץ כלל לא עסקה בפדופיליה. בן צבי הסביר את הטעות בכך שהמפלג משתמש באותן תבניות טופס, כשעל הטופס הסטנדרטי רשום שהחקירה עוסקת בפדופיליה.

 

כאשר ביקש בן צבי למלא בקשה חדשה לקבלת צו חיפוש, הוא פשוט השתמש בתבנית הקודמת של הבקשה לצו חיפוש. לטענתו, זה קורה די הרבה במפלג. אם נפרש את דבריו, הרבה צווי חיפוש נגד חשודים בעבירות מחשב או בעבירות שבוצעו בעזרת מחשב, ניתנים לשוטרי היחידה כאשר השופט מקבל את טענתם השקרית של חוקרי מפלג עבירות מחשב כי מדובר בחקירה העוסקת בהפצת חומרי פדופיליה, גם כשמדובר בחקירה בנושא אחר שכלל לא עוסק במין.

 

אולי חוקרי מפלג עבירות מחשב במשטרת ישראל חושבים שכל מי שמחזיק מחשב בבית הוא פדופיל, ורק אנחנו לא יודעים זאת?

 

 

פ 4733/06, שלום ירושלים, מדינת ישראל נ' רבינוביץ יהונתן ואח'

פרוטוקול דיון הוכחות מיום 07/02/2008

rabinovich01.htm

 

rabinovich01.pdf

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 




ירון בן צבי
מפלג עבירות מחשב
טעה, טעות, טועים


 


 

 




 
 
 

 






 

 

 

 


 

תגובות הקוראים