הצטרפות לדואר חשמלי | הסרת מנוי מדואר חשמלי | שלח מכתב | דף ראשי

 

 

 

 

 

הויאגרה בלבלה את השופטת

 

03/01/2010 | גיליון מספר 110 | משה הלוי halemo

 

בעידן חיפוש המידע ברשת האינטרנט, מסמכים רשמיים שמכילים שגיאות כתיב, יגרמו לבעיות באיתורם על ידי אזרחים צמאי מידע. כשהשגיאה מתייחסת למילה כל כך נפוצה באינטרנט, זה יכול לרמוז שמישהי עשתה עבודה רשלנית.

 

 

שאלת טריוויה מספר 1: מה שמו של הכדור הרפואי הפופולרי שגורם זיקפה לגברים?

 

שאלת טריוויה מספר 2: מה שמה של החברה שמייצרת את הכדור הזה?

 

שאלת טריוויה מספר 3: אם הייתם מקבלים לידיכם עשרות חומרים כתובים שמזכירים את שמו של הכדור ואת שמה של החברה, מעיינים בהם זמן לא מבוטל, האם הייתם זוכרים את התשובות לשאלות 1 ו 2? ואם הייתם צריכים לכתוב סיכום, האם הייתם זוכרים איך מאייתים את שמו של הכדור או את שמה של החברה?

 

התשובות לשאלות:

1. ויאגרה (Viagra)

2. חברת Pfizer

3. ראו תשובות 1 ו 2.

 

לבית המשפט השלום בתל אביב, הוגש כתב אישום כנגד ארבעה נאשמים בהם יוחס להם ביצוע שורה של עבירות הקשורות במכירה והפצה של כדורים מזוייפים, המיועדים לטיפול בבעיות אין אונות והגברת היכולת המינית של גברים, תוך הפרת סימני המסחר של היצרניות.

 

ביום 22/12/2009 ניתן גזר דין בתביעה הפלילית. שופטת בית משפט השלום בתל אביב, הדסה נאור, הרשיעה את הנאשמים וגזרה על כל אחד מהם מאסר בפועל למשך 16 חודשים, מאסר על תנאי של 8 חודשים וקנס בסך 50,000 ש"ח או 5 חודשי מאסר תמורתו.

 

גזר הדין מפרט את מעשיהם של הנאשמים, ופרוס על פני 21 עמודים.

 

אלא שקשה להתייחס לגזר הדין הדין הזה ברצינות, כאשר השופטת טועה במונחים פשוטים ובהם שמו של הכדור המפורסם ושמה של היצרנית המפורסמת.

 

כבר בדף הראשון, הפך כדור ה"ויאגרה" ל"ויארגה". החברה המייצרת את הכדור Pfizer הפכה בגזר הדין ל PEIZER.  לא ברור איך עם שגיאות כתיב נוראות שכאלה, הפרו הנאשמים את סימני המסחר הרלבנטיים. "ויאגרה" גורמת לזקפה. "ויארגה" גורמת להרמת גבה.

 

גזר הדין ימצא את עצמו ברשת האינטרנט ובמאגרי מידע משפטיים, אך מי שיחפש פסק דין עם שמו של הכדור הכחול ו/או עם שמה של החברה המייצרת, לא ימצא אותו.

 

השופטת הורידה את החשק המיני הפנימי של מנועי החיפוש למצוא את פסק הדין...

 

 

עותק של הדף הראשון של פסק הדין, למטה.

 

 

 

 

 


 







 
 




 
 
 

 






 

 

 

 

 










תגובות הקוראים