הצטרפות לדואר חשמלי | הסרת מנוי מדואר חשמלי | שלח מכתב | דף ראשי

 

 

 

 

 

הגולש ארנון בורוכוב הפסיד בערעור מטופש

 

31/08/2010 | גיליון מספר 113 | משה הלוי halemo

 

ארנון בורוכוב, תובע סדרתי בענייני אינטרנט, ומתחזה ידוע בקהילות חבריות ברשת, הפסיד בערעור מטופש נגד מנהלת פורום באתר תפוז. בית המשפט המחוזי שלח אותו הביתה בבעיטה ובמינוס 2,000 שקלים חדשים.

 

 

ביום 20/03/2008 דחה בית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב תביעת לשון הרע מגוחכת שהגיש ארנון בורוכוב נגד מנהלת פורום נכים באתר תפוז, ופסק כי על בורוכוב לשלם 500 ש"ח הוצאות משפט.

 

כתבה קודמת בנושא זה

http://halemo.net/edoar/0100/0005.html

 

 

בורוכוב לא השלים עם פסיקתו של השופט בני שגיא, והחליט להגיש בקשת רשות ערעור לבית המשפט המחוזי בתל אביב.

 

לאחר יותר משנתיים של נדודי שינה וכתיבת מסמכים עבי קרס עם טענות בלתי רלבנטיות לערעור, החליטה שופטת בית המשפט המחוזי תל אביב, שרה ברוש, לשים קץ לסחבת ולסגור את התיק הבלתי מסובך משפטית.

 

השבוע, ביום 26/08/2010, נתנה השופט ברוש את פסיקתה בנושא.

 

בפסק דין בן 4 עמודים דחתה השופטת ברוש את טענותיו של בורוכוב וקבעה כי פסק הדין שניתן בבית המשפט לתביעות קטנות היה מוצדק ולא ניתן לערער על הממצאים העובדתיים שמצא השופט שגיא, בהם תסכולו של התובע בהליכים משפטיים קודמים וחוסר הרלבנטיות לטענות שונות ומשונות שנטענו על ידי בורוכוב בהליך כנגד "עבריין מחשבים המשבש לו את הליכי המשפט".

 

השופטת ברוש החליטה שגם ערכאת הערעור לא תדון בשאלה האם בורוכוב באמת חסום בחצי מרשת האינטרנט, טענה שעליה הגיש תביעת לשון הרע ובקשת רשות ערעור.

 

השופטת ברוש שלא התרשמה מכבדות הפה והלשון של התובע, כפי שתואר בפסק הדין שנתנה, קבעה כי בורוכוב ישלם למנהלת הפורום בתפוז, אברהמי, שכר טרחת עורך דין והוצאות משפט בסך של 2,000 ש"ח. סכום זה מצטרף לסכום שבו זכתה אברהמי בבית המשפט לתביעות קטנות, בסך 500 ש"ח.

 

 

 

ברע 1469/08, מחוזי תל אביב, ארנון בורוכוב נגד אתי אברהמי

פסק הדין מיום 26/08/2010 של השופטת שרה ברוש

borochov_vs_avrahami_5.htm

 

 

______________________________

פרסום קודם:

http://halemo.net/edoar/0100/0005.html

 

 

 

 


 





ארנון בורוכוב
(אילוסטרציה קרובה)


 

 




 
 
 

 






 

 





תגובות הקוראים