הצטרפות לדואר חשמלי | הסרת מנוי מדואר חשמלי | שלח מכתב | דף ראשי

 

 

 

 

 

נמחקה תביעת לשון הרע של הזמר מתי כספי נגד NRG

 

19/01/2007 | גיליון מספר 86 | משה הלוי halemo

 

 

הזמר והיוצר המוסיקלי מתי כספי, תבע את אתר האינטרנט של מעריב, אתר NRG, בגין פרסום שתי כתבות שניסו לשלב דאחקות והומור על חשבונו. לאחר שלא שילם את המחצית השניה של אגרת בית המשפט, נמחקה תביעתו.

 

 

שופטת בית המשפט השלום בתל אביב, שושנה אלמגור, מחקה את תביעת לשון הרע שהגיש הזמר והיוצר מתי כספי, לאחר שהאחרון לא שילם את המחצית השניה של אגרת בית המשפט בסך 2,500 ש"ח. בכל תביעה אזרחית, הדרישה לתשלום המחצית השניה באה לפני קיום שלב ההוכחות במשפט. במשפטו של כספי נגד חברת  מעריב המפעילה את אתר האינטרנט NRG, התקיים שלב ההוכחות ביום 25/10/2006, למרות שלא שולם הפרש האגרה.

 

תביעתו של כספי הוגשה לא רק נגד חברת מעריב, אלא נגד העורך אמנון דנקנר והעיתונאים מנחם גנץ ושי להב. התביעה באה בעקבות שני כתבות כתבות הומוריסטיות באתר NRG.

 

בכתבה הראשונה שנכתבה על ידי מנחם גנץ, נטען כי הזמר הברזילאי קייטנו ולוזו מפרגן לכולם פרט לחברו הטוב מתי כספי. בכתבה השניה של שי להב, נכתב בהלצה כי הפרסים לחידוני הטריוויה באתר האינטרנט של כספי, הן נשותיו של הזמר.

 

כספי תבע, מעריב התגונן, דיון הוכחות הושלם, אך דרישת בית המשפט לשלם את המחצית השניה של האגרה, לא נענתה על ידי התובע או בא כוחו. בית המשפט מחק את התביעה לפי סעיף 100 לתקנות סדר הדין האזרחי.

 

 

 

 

א 22004/05, שלום תל אביב, מתי כספי נגד מעריב ואח'

החלטה של השופטת שושנה אלמגור, מיום 18/01/2007

caspi_vs_maariv.htm

 

 

 

 

_____________________________

כתבה קודמת בנושא:

21/04/2005 | הזמר והיוצר מתי כספי תובע את אתר NRG

http://halemo.net/edoar/0078/0003.html

 

 

 

 





השופטת שושנה אלמגור



מתי כספי



 

 
 


 


 

תגובות הקוראים