הצטרפות לדואר חשמלי | הסרת מנוי מדואר חשמלי | שלח מכתב | דף ראשי

 

 

 

 

 

דוור העורך

15/05/2003 |   גיליון מספר 12

halemo

 

 

מספר מנויים

 

גיליון מספר 12 של דואר חשמלי נשלח ל 310 מנויים.

 

 

דואר זבל אמיתי

 

את גליון מספר 11 קיבלו לתאי הדואר שלהם גם אנשים שלא רצו ולא נרשמו לקבל אותו. מישהו חמד לצון ושלח את המגזין בדואר אלקטרוני לכאורה אנונימי להרבה אנשים, בעיקר אנשים מההייטק וממכללות שלא ביקשו לקבל אותו.

 

המגזין נשלח תחת כתובת דואר פיקטיבי, כביכול שלי, אך לא קיימת. אותו אחד ששלח את זה, חשב כנראה שהוא אנונימי, והוא יכול לשלוח דואר זבל לאחרים מבלי שיגלו אותו. מלבד זאת, המגזין נשלח בקידוד לא עברי, וגם לא קריא (הופיעו הרבה סימני F במקום הטקסט בעברית).

 

יש אנשים מתוסכלים באינטרנט שחושבים שהם יכולים לנסות לפגוע באחרים ולהישאר אנונימיים ולא לשלם על המעשים שלהם. לצערם, הם לא יודעים שכל מכתב שנשלח דרך מערכת יאהו, ואחר כך נשלח כדואר זבל לאחרים, מתעד את המשלוח ואת שמות האנשים שקיבלו אותו וביקשו לא לקבל אותו. גם מכתבים שנשלחו לאנשים שלא נרשמו ולא עשו מנוי.

 

מספר אנשים שקיבלו את המגזין ולא ביקשו אותו פנו אליי, ואני הסברתי להם שלא אני שלחתי להם את המגזין, אלא זבלן שחושב שהוא יכול להזיק לי ולשלוח כאילו בשמי מכתבים לאחרים.

 

אם אתם לא מנויים דרך אתר יאהו, וקיבלתם את המגזין, אנא דווחו לי. אני לא שולח דואר זבל או מכתבים בתפוצת נאטו מבלי שאנשים נרשמו לכך דרך האתר של יאהו שמנהל את רשימת המנויים.

 

 

דואר חשמלי, העתיד...

 

למרות שקיימות מספר תגובות מחמיאות שנשלחות אליי בדואר או נרשמות בטוקבקים, אני בימים אילו חושב להפסיק לתקופה מסוימת את הכתיבה והפצת דואר חשמלי.

 

אני לא בטוח אם גיליון מספר 13 של דואר חשמלי אכן יופיע בשבוע הבא. אם יופיע, אולי במתכונת מצומצמת של מאמר אחד או שניים.

 

אני כרגע נמצא במצב של חשיבה על התנתקות לתקופה מסוימת מרשת האינטרנט. המצב הכלכלי הגרוע תורם למחשבות הללו. יש דברים רציניים אחרים שאני רוצה להספיק לעשות לפני שאני מנתק את עצמי לגמרי מרשת האינטרנט.

 

חוסר האפשרות למצוא אפילו עבודה פשוטה במדינה הזו, מתסכלת אותי נורא. מעבידים פוטנציאלים שמזמינים מועמדים לעבודה ומנסים לעבוד עליהם, מתסכלת אותי יותר.

 

 

 

בגיליון מספר 12 תמצאו שלוש כתבות:

מסרבים לפרסומות

אינטרנט מושחת

חברה ציבורית בלי אינטרנט? עבירה פלילית

 

קריאה נעימה.

 

 

לקבלת רשימת תפוצה זו, שלחו מכתב אל

[email protected]

 

להסרה מרשימת התפוצה שלחו מכתב אל

[email protected]