הצטרפות לדואר חשמלי | הסרת מנוי מדואר חשמלי | שלח מכתב | דף ראשי

 

 

 

 

 

דוור העורך

22/05/2003 |   גיליון מספר 13

halemo

 

 

מספר מנויים

 

גיליון מספר 13 של דואר חשמלי נשלח ל 320 מנויים.

 

 

דואר חשמלי, בחזרה לעתיד...

 

גיליון מספר 13 יצא למרות שלא תכננתי להוציא אותו. אבל שני אירועים שקרו ברשת, יצרו לי שני סיפורים.

 

הראשון, הדומיין החטוף שלי halemo.com הוחזר לאחר שהחוטף התייאש ממני. הסיפור המלא על כך, בכתבה הראשונה.

 

השני, פרוייקט "רשימות" מבית אתר קונספציה, עלה לאוויר. פרוייקט שבו כותבים אנשים איכותיים בלוגים איכותיים, במקום איכותי לקוראים איכותיים שמגיבים בצורה איכותית. וכמו ששמתם לב, יש לי בעיה עם ההגדרה החד צדדית הזו של "איכותי".

 

על כך, בפרודיה משעשעת על מאחורי הקלעים של אתר "נשימות" (מתחרז עם "רשימות") הקורא תיגר על סצינת הבלוגים הישראלית, בכתבה השנייה.

 

 

יש עבודה ?

 

מצב המשק על הפנים. יש אנשים שעדיין לא הפנימו את זה. בשבילם, אמיר פרץ לא מגן על עובדים שעומדים לפגוע בהם באמצעות חקיקה, אלא דיקטטור חסר רחמים שלא מאפשר להם לטוס לנופש בשוויץ.

 

השבוע פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה כי מצב האבטלה במשק עלה מעל 10 אחוזים. בתוך שלושה חודשים נוספו עוד 20,000 מובטלים למשק.

 

המצב הקשה לא מקל עליהם. לצד חוסר הכנסה לאחר שסיימו את תקופת דמי האבטלה שלהם, הם נכנסים לחובות של משכנתא שלא שילמו, ארנונה שלא שילמו, אגרת טלוויזיה שלא שילמו ועוד דברים שעולים כסף והם לא שילמו.

 

המדינה לא מקילה עליהם. מערכת ההוצאה לפועל ממררת להם את החיים. מעקלים להם חפצים. רודפים אותם. מכניסים אותם למאסר קצר על חובות כספים.

 

חלק מהם מוותר על קניית אוכל. הם יכולים להתקיים על קצת לחם וקצת מים. הילדים שלהם כבר מזמן התרגלו שאבא לא עובד ואמא גם.

 

אבל, המדינה באמצעות ההוצאה לפועל ממשיכה לרדוף אותם. מצד אחד המדינה לא יוצרת מצב למקומות עבודה. מקומות עבודה רק נסגרים. מצד שני רודפים את האנשים שלא משלמים כי אין להם הכנסות וכסף.

 

זה לא מפריע למספר פוליטיקאים קטנים להציע עצות ולהתעלם מהמצב הקשה של אותם אנשים. רק אנשים שעניינם מגיע לתקשורת, זוכים איכשהו לעזרה. אחרים ממשיכים להישאר בבוץ.

 

התופעה הזו של התעלמות מהמצב הקשה לא מפריעה למאות תגובות באינטרנט להשמיץ את אמיר פרץ, מנהיג השביתה הגדולה. לא רק הימין הפוליטי שולט בטוקבקים. גם הימין הכלכלי.

 

לעניות דעתי, המצב במשק רק יחמיר. מה שאנחנו רואים כיום הוא כעין וכאפס לעומת מה  שנראה מחר. אני מאמין שיבוא יום שבו חיילים סדירים או חיילי מילואים ייקחו את הנשק שלהם ולא ישימו קץ לחיים הקשים שלהם כמו שקורה היום, אלא יכוונו אותו למי שאחראי למצב שלהם.

 

ראש ממשלה בישראל כבר נרצח על רקע מדיני (ככה מספרות הגרסאות הרשמיות). האם יגיע היום שבו ראש ממשלה או שר אוצר יירצח בגלל המצב הכלכלי? האם זה מה שיגרום למדינה להתפכח?

 

 

מחאה עממית  

 

הנה מכתב שקיבלתי. אני מפרסם אותו. מי שמעוניין להצטרף, שייצור קשר עם אנשי המחאה.

 

הפעילות שלנו ממשיכה וצוברת תאוצה, הפגנה וחלוקת מזון במחאה על מדיניות כלכלית אכזרית, וחיסול הסולידריות החברתית בישראל, נערכה גם ביום שישי האחרון- ותמשך גם בשישי הקרוב

 

יום שישי 10:00 בבית הקרנות (בחיפה, ברחוב הרצל, מ.ה.)

 

 יוזמות חדשות- בנוסף על כמאה מנות מזון שחולקו, שהיו טריות בזכות התרומה של מכלי קלקר (תודה לענבל ורויטל) חולקו הפעם גם בגדים (כל הכבוד לבועז), עלוני הדרכה לחיפוש עבודה וכתיבת קורות חיים ( שחף) ואף נאספו תרומות מזון.

 

תקשורת- אנחנו מתחילים לעורר עניין בתקשורת, אייטם בחדשות ערוץ 10, תמונת צבע (מצ"ב) ומספר  מילים בידיעות אחרונות, ומקווים גם שיהיה סיקור במקומונים בסופה"ש

 

פרסום וגיוס - חברים ממשיכים לבצע גיחות הסברה- אנא ידעו אותנו על כל מקום בו אנשים ירצו אולי לשמוע על הפעילות, ועדכנו אותי אם אתם מעונינים לבוא להסביר, פליירים רבים (+-700!) חולקו ביום הסטודנט באוניברסיטה, וגם אתם יכולים להעביר הודעה זו לחברים- להדפיס ולתלות את הפלייר המצורף,

ולתרום למאמץ

 

משימות - נקיים פגישת רעיונות והתארגנות באוניברסיטת חיפה- יום ג' בשעה 20:00, נפגש בקפה דשא

 

ביום חמישי נאסוף מזון מהקפיטריות באוניברסיטה, כרגיל-  בשעה 16:00 , נזדקק לחברים עם רכב שיכולים לאסוף את המזון (גם אם מגיעים רק ב 17:30-18:00) ולאנשים שיכולים להלין את המנות במקרר בבית. אשמח מאד לקבל מכם הודעה או טלפון לגבי משימות שתוכלו לקחת על עצמכם

 

להתראות, שלכם שי

[email protected]

067.735703

 

 

 

 

 

בגיליון מספר 13 תמצאו שלוש כתבות:

הדומיין החטוף שוחרר. אין נפגעים לכוחותינו

הבלוג האיכותי של גראפו מני

כבוד השופט, כבוד האינטרנט

 

 

קריאה נעימה.

 

 

לקבלת רשימת תפוצה זו, שלחו מכתב אל

[email protected]

 

להסרה מרשימת התפוצה שלחו מכתב אל

[email protected]