הצטרפות לדואר חשמלי | הסרת מנוי מדואר חשמלי | שלח מכתב | דף ראשי

 

 

 

 

 

אובייקטיבי, איפה הכסף? ז'ורבין, איפה השכר?

 

29/05/2004 | גיליון מספר 55 | halemo

 

 

האינטרנט עדיין לא אובייקטיבי. והשבוע: מדוע חברת אובייקטיבי אינה משלמת כספים לספקים, לנותני שירותים ולתובעים שזכו נגדה בתביעות בבית המשפט? האם זה בגלל שאין לה כסף בקופה? האם זה בגלל שזאת מדיניות החברה? או האם זה בגלל שהם מחזיקים בתואר המפוקפק של לקוח מוגבל בנסיבות מחמירות בבנק ישראל?

 

 

המצב קשה. המשק במיתון. אף חברה כבר לא קונה מחקרים צרכניים. החברות הסלולאריות כבר קנו אחיזה בשוק, ואפילו אתר קיקיוני של מלין שכר קבוע העוסק בקרינה סלולארית, לא יזיז את הבולבול של המנכ"ל הלא מודאג.

 

ככה זה. פעם, בערך בשנת 1997, זה היה משהו שהתיימר להיות מגזין צרכנות. אחר כך באו החובות הכספיים, הכישלונות העסקיים, הניהול הקלוקל, המאבקים המתישים בבית המשפט מול חברות שלא שותקות על שירות "פרוטקשן לצרכן" שמפעיל ללא בושה גורם נשיאותי מרעננה.

 

אוח… אם היה אפשר לעזוב הכל ולברוח לחו"ל, זה היה פותר לנו ולנשיא הרבה בעיות. האינטרנט הישראלי היה נקי יותר, דואר הזבל אולי היה מועט יותר, ובתי המשפט בתל אביב לא היו עמוסים לעייפה בתיקים שמעורב בהם נשיא חביב וקטן עם חברה קטנה ולא חכמה.

 

אבל, כשחייבים כסף לכל כך הרבה אנשים וגופים גדולים, אז יש צו עיכוב יציאה מן הארץ, וקשה לממש את החופש והבריחה מהמציאות הקשה. תשאלו את בנק דיסקונט שתבע. תשאלו את קליניקה אריאל שתבעה. אין כסף? אין חו"ל!

 

הפתרון היה אחר. מחליפים זהות משפטית. אם פעם קראו לה "אובייקטיבי מגזין הצרכנות של ישראל בע"מ" (ח"פ 512511676), לא עוד. החברה הכושלת נמכרה לחברה "חכמה" אחרת, והנשיא שלנו שהדיח את עצמו מהישות המשפטית הקודמת, הקים חברה חדשה: אובייקטיבי מחקרים עולמיים בע"מ (ח"פ 512734484). ובל נשכח את סימן ה TM.

 

אבל, כמו בכהונה הנשיאותית הקודמת, הנשיא החביב שלנו הביא את שיטותיו הניהוליות הכושלות גם לחברה החדשה. הרבה תביעות, תיקי הוצאה לפועל, אי תשלום לספקים ולעובדים, וכנראה גם מחסור במזומנים בקופה, אחרת לא ברור מדוע הוא אינו משלם (אנחנו לא חושדים בו שהוא נוכל, נכון? הוא איש עסקים לגיטימי והגון! והוא גם נשיא!).

 

גם רואה חשבון מדופלם שנשכר לנהל את החברה וקיבל מניות נאמנות בתמורה, עזב בכעס ולא רוצה יותר לשמוע על החברה המעצבנת הזאת. רו"ח יובל רשפי מלא ברשף על החברה האובייקטיבית ועל נשיאה החביב.

 

 

מעצב גרפי שלא קיבל שכר לעמלו

 

עדי בן נון הוא מעצב גרפי ובעל חברת העיצוב "סטודיו דאדא". חברת אובייקטיבי באמצעות נשיאה עדי ז'ורבין, ביקשה להזמין הפקה עיצובית של חוברות מספר 3 ו 4 של אובייקטיבי.

 

בחודש אוקטובר 1997 התקיים משא ומתן בין בן נון לבין הנשיא ז'ורבין. טיוטת הסכם נחתמה בין הצדדים. שכר העבודה על פי ההסכם היה שווה ל 3,000 דולר בצירוף מע"מ. נקבע כי כל חוברת שתופק לא תהיה מעל 72 עמודים. בנוסף נקבע שכר נוסף על פיקוח קדם דפוס ודפוס.

 

לאחר שבן נון ביקש את שכרו מחברת אובייקטיבי ומבית הנשיא, הוא נתקל בסירוב ולא קיבל את השכר שהובטח לו. הנימוק הכמעט קבוע: חברת אובייקטיבי אינה מרוצה מהעבודה ומהתוצאה הסופית.

 

עדי בן נון ,המעצב, לא אמר נואש.

 

ביום 5 פברואר 2002 הגיש עדי בן נון תביעה כספית כנגד הנשיא עדי ז'ורבין וכנגד חברת אובייקטיבי מגזין הצרכנות בע"מ. עילת התביעה: הפרת חוזה ולחילופין הפרת זכויות יוצרים (ת"א 22502/98, בית משפט שלום תל אביב).

 

במהלך הדיונים העיד הנשיא בכבודו ובעצמו. הנשיא ז'ורבין חשף את מחדליה של חברת אובייקטיבי ואף טען בגילוי לב נדיר שחברת אובייקטיבי נוהלה באופן כושל על ידו.

 

בא כוח התובע הקריא בפני כבוד הנשיא את רשימת התביעות כנגדו וכנגד חברת אובייקטיבי.

 

וכך הוא העיד (ציטוט של מספר משפטים נבחרים): 

[ציטוט]

1. "עד אשר לקחתי את רו"ח יובל רישפי הניהול היה כושל".

2. " כשאתה מקריא לי את רשימת התביעות בבית משפט השלום בת"א, אני אומר, היו קשיים כספיים  ולכן הם לא קיבלו את הכסף שלהם".

3. "בשנת 1998 היו הרבה מאד תלונות נגד אובייקטיבי"

[סוף ציטוט]

 

 

ביום 3 דצמבר 2001 נתן שופט בית משפט השלום בתל אביב, דוד גלדשטין, את פסק דינו כנגד חברת אובייקטיבי וכנגד עדי ז'ורבין. השופט גלדשטין לא היה מרוצה מצורת ניהול ההליך של חברת אובייקטיבי ושל כבוד הנשיא עדי ז'ורבין.

 

וכך כתב בסיפא של פסק הדין:

[ציטוט]

לאור האמור ישלמו הנתבעים יחד ולחוד לתובע סך בשקלים השווה ל - 2,950 דולר לפי שער יציג ביום הגשת התביעה (5.2.98) בצרוף הפרשי הצמדה וריבית מאותו מועד ועד התשלום המלא בפועל.

 

בהתחשב בדרך ניהול התיק על ידי הנתבעים כפי שעולה מהפרוטוקולים השונים והבקשות, ישלמו הנתבעים, יחד ולחוד לתובע ,הוצאות משפט ושכ"ט עו"ד בסך 10,000 ש"ח בצרוף מע"מ, בצרוף הפרשי הצמדה וריבית מהיום ועד התשלום המלא בפועל.

[סוף ציטוט]

 

 

ת"א 22502/98, בית משפט שלום תל אביב

עדי בן נון נגד עדי ז'ורבין וחברת אובייקטיבי

פסק הדין המלא, כאן

http://halemo.net/edoar/0055/adibennun.htm

 

וגם כאן

adibennun.htm

 

 

ביום 21 ינואר 2002 הגישו הנשיא ז'ורבין וחברת אובייקטיבי ערעור על פסק הדין הנ"ל. ביום 30 אפריל 2004 הגיעו הצדדים "להסכמה כספית". הנשיא והחברה נאלצו לשלם למעצב עדי בן נון סכום של 36,660 ש"ח. סכום הערבון שהפקיד ז'ורבין עבר לידי בן נון. תיק הוצאה לפועל כבר נפתח כנגד ז'ורבין וחברת אובייקטיבי. הנשיא נאלץ לתת לבית המשפט את כתובתו (הפיקטיבית) בעיר גבעתיים.

 

 

עורכת סרטים שלא קיבל שכר לעמלה

 

עדית אזולאי היא עורכת סרטים וסטודנטית קשת יום, שצריכה כסף כדי להשלים את לימודיה האקדמאים.

 

חברת אובייקטיבי באמצעות בית הנשיא, שכרה את שירותיה של עדית אזולאי על מנת לערוך מספר סרטים ולהכין פרזנטציה לחברה.

 

אזולאי התחייבה לעבוד כקבלן משנה ולהוציא חשבונית עבור העבודה ועריכת סרטי הוידאו של החברה הנשיאותית. נקבע בינה לבין חברת אובייקטיבי כי תקבל שכר של 35 ש"ח לשעה ובסה"כ סכום של 2,457 ש"ח עבור חשבונית שהוציאה עבור העבודה (עוד לפני ששולם התשלום בגינה).

 

חברת אובייקטיבי לא שילמה, ועדית אזולאי פנתה לבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב על מנת להשיב לעצמה את השכר האבוד שהוחזק כבן ערובה בידי אובייקטיבי (ת"ק 7868/02, בית משפט לתביעות קטנות תל אביב).

 

לאחר מתן עדויות של שני הצדדים, החליטה השופטת בלהה טולקובסקי שדנה בתיק, לקבל את גרסת התובעת על פני גרסת הנתבעת ונשיאה. עדותו של הנשיא ז'ורבין על הוצאות שנגרמו לו, נדחו על הסף.

 

ביום 29 מאי 2003, נתנה השופטת בלהה טולקובסקי את פסק דינה בתיק. השופטת חייבה את חברת אובייקטיבי לשלם לעדית אזולאי את הסכום שתבעה. סכום נוסף שתבעה אזולאי בגין עוגמת נפש, נדחה, והתביעה שהיתה גם כנגד הנשיא עצמו באופן אישי, נדחתה מחמת העדר יריבות (הנשיא מסתתר תחת הישות המשפטית של חברת אובייקטיבי).

 

עדית אזולאי עדיין מחכה לכסף.

 

ת"ק 7868/02, בית משפט לתביעות קטנות תל אביב,

עדית אזולאי נגד עדי ז'ורבין וחברת אובייקטיבי

פסק הדין המלא, כאן

http://halemo.net/edoar/0055/idifazulay.htm

 

וגם כאן

idifazulay.htm

 

 

יועץ שלא קיבל שכר לעמלו

 

שבתאי עזריאל הוא מהנדס תעשיה וניהול ויועץ תדמית ותקשורת לנוכח נסיונו. בעברו של עזריאל ניהול מאבקים ציבוריים רבים שהזכור בהם הוא המאבק כנגד עוולות מס רכוש הידוע לשמצה שפגע באלפי משפחות בישראל. שבתאי עזריאל שימש יושב ראש עמותת נמ"ר (נפגעי מס רכוש).

 

בשנת 2001 ביקשה חברת אובייקטיבי לשנות את התדמית הגרועה של עצמה ושכרה לשם כך את שבתאי עזריאל על מנת שייעץ לה ולכבוד הנשיא קצת גינוני תקשורת.

 

בשלב כלשהו עלו יחסי העבודה על שרטון, וחברת אובייקטיבי שהיתה רגילה לא לשלם, שילמה לעזריאל את שכרו בשלוש המחאות. אבל, חלק מההמחאות הללו חזרו וכסף לא נכנס לחשבונו של עזריאל.

 

שבתאי עזריאל הגיש שתי תביעות לבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב על מנת לחייב את חברת אובייקטיבי ואת נשיאה עדי ז'ורבין בשכר העבודה המגיע לו (ת"ק 9235/01, ת"ק 9395/02).

 

ביום 4 מרץ 2003 נשמעו עדויותיהם של הצדדים באולמו של השופט יחזקאל הראל. הנשיא ז'ורבין חזר על המנטרות הקבועות שלו בבית המשפט, אך בית המשפט לא התרשם במיוחד, גם הפעם.

 

ביום, 5 מרץ 2003, כתב השופט הראל את החלטתו בתיק.

 

השופט הראל קבע כי חברת אובייקטיבי הפרה שלא כדין את ההסכם עם שבתאי עזריאל. השופט אף מצא שיש סתירה בין טענות חברת אובייקטיבי לבין הראיות הנחרצות שהציג התובע שבתאי עזריאל לבית המשפט.

 

בית המשפט קבע כי הנשיא בכבודו ובעצמו אינו חב בתביעה, והרמת המסך אינה אפשרית מכיוון ששני המחאות ראשונות כובדו. עזריאל חויב לשלם לנשיא 600 ש"ח.

 

חברת אובייקטיבי עצמה חויבה לשלם לתובע עזריאל סכום של 7,336 ש"ח ואת סכום האגרה בסך 800 ש"ח.

 

ת"ק 9395/02, בית משפט לתביעות קטנות תל אביב,

שבתאי עזריאל נגד עדי ז'ורבין וחברת אובייקטיבי

פסק הדין המלא, כאן

http://halemo.net/edoar/0055/azriel.htm

 

וגם כאן

azriel.htm

 

אם לא די בפסק הדין הזה, הרי ששבתאי עזריאל הצליח לגבות את החוב רק לאחר שנעזר בפנייה להוצאה לפועל.

 

בשנת 2002 פרסם עזריאל בקשת עזרה בפורום צרכנות באתר ynet על מנת שגולשים יעזרו לו למצוא את הנשיא עדי ז'ורבין שמתחמק מהתשלום. על כך ספג עזריאל תביעת לשון הרע מז'ורבין ומחברת אובייקטיבי (ת"א 11469/03, בית משפט השלום תל אביב).

 

כתבה על כך נכתבה ב"דואר חשמלי" בגיליון מספר 40

http://halemo.net/edoar/0040/0005.html

 

בגין כתבה זו (וכתבה נוספת), ספג כותב שורות אילו תביעת דיבה מחברת אובייקטיבי. הנשיא לא הצטרף כצד לתביעה, אולי מפאת כבודו הנשיאותי שנרמס כבר מזמן מתחת לגלגלי הצדק של בתי המשפט. זאת למרות שרוב הדברים נכתבו נגדו אישית.

 

מאז הוגשה התביעה כנגד שבתאי עזריאל ביום 9 ינואר 2003, הוא נאלץ לחוות מסע היכרויות עם סדרה מתחלפת של עורכי דין שפעלו בתיק ואולי רצוי שאת התיאור יתן זוהייר בהלול כאילו שידר ממגרש הכדורגל. ובכן כך, את התביעה כתב עו"ד אילן לקפיש. ממנו עבר התיק אל עו"ד שי ניידרמן, לאחריו אל עו"ד שכיר בשם שלומי אבני, אחריו עו"דית שכירה בשם קרן פוגל, אחריה עו"דית שכירה בשם אורלי דוד ואחריה עו"דית עצמאית בשם רונלי מאירוביץ שבימים אלה פרשה אף היא ממתן שירותים לאובייקטיבי. שבתאי עזריאל ממתין בימים אלה להיכרות עם המייצג/ת השביעי/ת בתיק שכל כולו בן 16 חודשים.

 

 

סחרור שלילי, קשיי תזרים וקריסת עסקים

 

בשנת 1999 תבע בנק דיסקונט את חברת אובייקטיבי ואת עדי ז'ורבין על חוב שהוא חב להם. כמו כן נתבעה חברת ז'ורבין בע"מ (נתבעת מספר 3). התביעה הוגשה לבית משפט השלום בהרצליה (ת"א 3330/99).

 

בתצהיר שהגישה חברת אובייקטיבי לבית המשפט, טענה כי היא נכנסה לסחרור שלילי, לקשיי תזרים מזומנים וחוותה קריסת עסקיה. חברת אובייקטיבי האשימה את בנק דיסקונט במחדליה העסקיים וטענה זאת בתצהיר מפורט בכתב שהוגש לבית המשפט.

 

בדיון שהתקיים ביום 19 מרץ 2002, ביקש בנק דיסקונט למחוק את טענותיה של חברת אובייקטיבי מחמת שינוי חזית. השופט צבי דותן סירב למחוק את הסעיפים בתצהיר חברת אובייקטיבי ובכך נתן גושפנקא משפטית לעדותה בכתב של חברת אובייקטיבי שבו גילתה כי היא מתנהלת בצורה מעוררת רחמים.

 

וכך כתב השופט צבי דותן בהחלטתו:

[ציטוט]

אינני רואה מקום למחוק את סעיפים 74-79 לתצהיר העדות הראשית מטעם הנתבעים. אין בסעיפים אלה משום שינוי חזית, אלא פירוט והרחבה של הטענה, המופיעה בכתב ההגנה, כי פעולות הבנק הם שגרמו לחברת אובייקטיבי להיכנס לסחרור שלילי, לקשיי תזרים, ולקריסת עסקיה. כאמור, הטענה נטענה מפורשות בכתב ההגנה, ובתצהיר העדות הראשית אין אלא הרחבה ופירוט העובדות והנתונים הנוגעים לטענה זו.

[סוף ציטוט]

 

באותו היום העיד גם הנשיא עדי ז'ורבין על דוכן העדים.

 

אחת השאלות שהעלה בא כוחו של בנק דיסקונט כלפי ז'ורבין היתה עניין הברחה ומכירת  הנכסים של חברת אובייקטיבי מגזין צרכנות בע"מ לחברה החדשה, אובייקטיבי מחקרים עולמיים בע"מ.

 

לאחר התנגדות בא כוחה של חברת אובייקטיבי לשאלה, השאלה הותרה על ידי בית המשפט. העד ז'ורבין איבד רגעית את הזיכרון ואף סירב לענות על השאלה המכשילה גם לאחר שזיכרונו חזר אליו.

 

במהלך עדותו של הנשיא, התגלתה ההתנהלות העסקית הכושלת של חברת אובייקטיבי מגזין מול הבנק ומול שאר העולם. מילת המפתח: הישרדות עסקית (על חשבון כולם, מ.ה)

 

במהלך ההליך המשפטי, הצליח בנק דיסקונט להוציא צו מניעה מן הארץ כנגד הנשיא המכהן.

 

 

אין כסף לשלם אגרת בית משפט

 

באחת מהתביעות נגד חברת אובייקטיבי, ביקשה החברה לערער לבית המשפט העליון על ההחלטה שהתקבלה כנגדה.

 

כל עורך דין מתחיל יודע שכדי לערער על החלטה של בית משפט בבית משפט אחר לערעורים, חייבים לשלם את אגרת בית המשפט. גם אנשים פרטיים, קל וחומר חברות עסקיות מאוד אובייקטיביות עם נשיא מכהן.

 

אבל, כשכסף חסר בקופה, והרזרבות הכספיות נגמרות בתיקי ההוצאה לפועל הרבים, אין גם כסף לשלם לקופת בית המשפט העליון.

 

ביום 23 מרץ 2003 הגישה חברת אובייקטיבי ערעור לבית המשפט העליון בירושלים כנגד החלטה שהתקבלה כנגדה בבית המשפט המחוזי ולזכות חברת אוטודיל ולחברת סנטרל SIXT, שתי תובעות מיני רבות של חברת אובייקטיבי (רע"א 2857/03).

 

ביום 2 יוני 2003 נתן רשם בית המשפט העליון בועז אוקון החלטה כי על חברת אובייקטיבי ועל נשיאה המכהן להפקיד סכום ערבון בקופת בית המשפט, על מנת להבטיח שאם הערעור יידחה, חברת אוטודיל וחברת סנטרל SIXT יקבלו את החזרי ההוצאות שלהם בלי לרדוף אחרי חברת אובייקטיבי כמו נושים רגילים מתוסכלים.

 

ביום 6 נובמבר 2003 דחה רשם בית המשפט העליון עודד שחם את הערעור של חברת אובייקטיבי ושל הנשיא ז'ורבין. זו האחרונה לא מצאה כנראה את סכום הכסף הדרוש, ונזרקה ממדרגות בית המשפט ללא כל משוא פנים. "חוסר מעש" נימקה ההחלטה.

 

רע"א 2857/03, בית המשפט העליון

ההחלטה המלאה, כאן

http://62.90.71.124/files/03/570/028/d04/03028570.d04.HTM

 

אכן, מצב כלכלי קשה. המיתון מורגש גם בקרב השכבות הנשיאותיות בישראל.

 

 

חברת אובייקטיבי לקוחה מוגבלת בבנקים בנסיבות מחמירות

 

חברת אובייקטיבי הוכרזה על ידי בנק ישראל כלקוח מוגבל בנסיבות חמורות. על פי מספר החברה שלה (ח"פ), ניתן להיכנס לאתר בנק ישראל, להקיש את המספר, ולקבל מידע עצוב ומעורר בכי על מצבה הפיננסי העגום של החברה. מספר החברה של אובייקטיבי מחקרים עולמיים בע"מ: 512734484

 

אתר בנק ישראל

http://www.bankisrael.gov.il

 

בנק ישראל - איתור לקוחות מוגבלים בנסיבות מחמירות

http://www.bankisrael.gov.il/black.html#2

 

להלן התוצאות עבור חברת אובייקטיבי מחקרים בע"מ מיום 28 מאי 2004:

[ציטוט]

איתור לקוחות מוגבלים בנסיבות מחמירות

הקש מספר תאגיד / מספר תעודת זהות - כולל ספרת ביקורת: 512734484

 

אובייקטיבי מחקרים עולמיים בע"מ

תאגיד ישראלי מספר 512734484 הוא לקוח מוגבל חמור עד יום 08/02/2006

 

עפ"י החוק אין המידע על הלקוחות המוגבלים בנסיבות מחמירות כולל:

1. לקוחות חמורים מיוחדים שהוגבלו ע"י: כונס נכסים, הוצאה לפועל, מסורבי גט

2. לקוחות שהגישו ערעור לבית המשפט על הגבלתם

3. לקוחות שלא עברו 60 יום ממועד משלוח הודעה על הגבלתם

[סוף ציטוט]

 

כאן יש גם צילום מסך

http://halemo.net/edoar/0055/objectivi_bankisrael.jpg

 

וגם כאן

objectivi_bankisrael.jpg

 

 

הגדרת לקוח מוגבל חמור מתוך חוק שיקים ללא כיסוי, התשמ"א 1981:

[ציטוט]

3. לקוח מוגבל חמור

(א) מי שהתקיים בו אחת מאלה הוא לקוח מוגבל בנסיבות מחמירות (להלן - לקוח מוגבל חמור):

(1) לקוח מוגבל בחשבון נוסף שלו הוגבל;

(2) מי שהיה לקוח מוגבל וחשבונו הוגבל שנית תוך שלוש שנים מיום שנסתיימה התקופה שבה היה לקוח מוגבל.

(3) מי שהוא לקוח מוגבל חמור, יוגבלו כל חשבונותיו, וכן החשבונות המשותפים לו ולאחרים והחשבונות שבהם הוא מיופה כוח, למעט החשבונות שבהם הוא מורשה חתימה.

 

(ב)  מי שהוא לקוח מוגבל חמור, יוגבלו כל חשבונותיו, וכן החשבונות  המשותפים לו ולאחרים והחשבונות שבהם הוא מיופה כוח, למעט החשבונות  שבהם הוא מורשה חתימה.

 

(ג) שותפיו לחשבון של לקוח מוגבל חמור ובעלי החשבון שבו הוא מיופה כוח כאמור בסעיף קטן (ב), יוגבלו רק במשיכת שיקים מהחשבון, אך הם יהיו רשאים לפתוח חשבון אחר.

 

(ד) הוגבל חשבון בגלל היותו של לקוח מוגבל חמור מיופה כוח באותו חשבון, והודיע בעל החשבון על ביטול יפוי הכוח של הלקוח האמור, תבוטל הגבלת החשבון.

[סוף ציטוט]

 

 

אובייקטיבי חויבה לשלם 20,000 ש"ח הוצאות לדוד עידן

 

ביום 8 דצמבר 2003 ובסמוך לכך קיבלו מאות אלפי בעלי תיבות דואר אלקטרוני בישראל מכתב פרסומי הזוי של חברת אובייקטיבי שביקש להתריע על מנתחים פלסטיים שמצלמים דוגמניות באמצע הניתוח.

 

המכתב הפרסומי שגבל כמעט בהוצאת דיבה כנגד ד"ר חיים אשכנזי, ביקש לספר לנמענים עד כמה חברת אובייקטיבי ובית הנשיא שומרים על הצרכן וכמה הצרכן חשוב לחברת אובייקטיבי.

 

כדי להוסיף נופף אמין למכתב הזבל המבוהל של חברת אובייקטיבי, נכתב במכתב המשפט הבא: "מחקרי אובייקטיבי בפיקוח מר דוד עידן, לשעבר סמנכ"ל הרשות להגנת הצרכן"

 

על פניו נראה כי לחברת אובייקטיבי הצטרף הפראייר התורן, מר דוד עידן, לשעבר סמנכ"ל הרשות להגנת הצרכן.

 

אבל, כמו בחיים האמיתיים והלא אובייקטיבים, גם כאן נתגלתה הפארסה של הנשיא ז'ורבין במלוא קלונה: דוד עידן לא נתן רשות לחברת אובייקטיבי להשתמש בשמו הטוב במכתביה הרעים של חברת אובייקטיבי.

 

בתחילת שנת 2004 הגיש דוד עידן בקשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב להוצאת צו מניעה כנגד חברת אובייקטיבי מחקרים עולמיים בע"מ וכנגד הנשיא המכהן עדי ז'ורבין. צו המניעה ביקש לאסור על החברה לעשות שימוש נלוז בשמו הטוב (בש"א 6389/04, בתיק עיקרי ת"א 1380/04, בית משפט מחוזי תל אביב).

 

ביום 19 אפריל 2004 נתן השופט יהודה זפט את החלטתו בבקשה לצו מניעה. השופט זפט הורה לחברת אובייקטיבי להסיר את שמו של דוד עידן מפרסומיה בכל פרסום, דבר דפוס, אתרי אינטרנט, דואר אלקטרוני, מדריכי טלפון, מכתבים, שלטים ובכל חומר אחר מודפס או אלקטרוני.

 

השופט זפט קבע כי חברת אובייקטיבי הטעתה את הציבור.

 

השופט יהודה זפט חייב את חברת אובייקטיבי ואת נשיאה החביב לשלם לדוד עידן הוצאות משפט בסך 20,000 ש"ח.

 

דוד עידן עדיין מחכה לכסף…

 

בש"א 6389/04, בתיק עיקרי ת"א 1380/04, בית משפט מחוזי תל אביב

דוד עידן נגד חברת אובייקטיבי ועדי ז'ורבין

ההחלטה המלאה, כאן

http://halemo.net/edoar/0055/davididan.htm

 

וגם כאן

davididan.htm

 

 

אובייקטיבי חויבה לשלם 5,000 ש"ח הוצאות לקליניקה אריאל

 

ביום 28 אפריל 2004 דחה שופט בית המשפט העליון א' ריבלין את ערעורם של חברת אובייקטיבי ושל נשיאה החביב עדי ז'ורבין כנגד קליניקה אריאל בע"מ ו"אור חדש - מרכז לטיפולים אסתטיים".

 

חברת אובייקטיבי וכבוד הנשיא ז'ורבין עשו טעות משפטית של ילדים קטנים והגישו את הבקשה לבית המשפט העליון באיחור ניכר. בית המשפט העליון דחה את ערעורם וחייב אותם בהוצאות משפט בסך 5,000 ש"ח.

 

קליניקה אריאל ו"אור חדש" עדיין מחכים לכסף הקטן. חברת אובייקטיבי עדיין חייבת כסף גדול לקליניקה אריאל בעקבות פסקי דין קודמים. מדובר בסכום של מעל 150,000 ש"ח. עקב החוב הוצא בחודש דצמבר 2002 על ידי ראש ההוצאה לפועל בתל אביב, מירה דהן, צו עיכוב יציאה מן הארץ כנגד כבוד הנשיא.

 

בש"א 91/04, בית המשפט העליון

ההחלטה המלאה, כאן

http://62.90.71.124/Files/04/910/000/p04/04000910.p04.HTM

 

 

צמודתו המשפטית של הנשיא מתפטרת

 

מערכת דואר חשמלי מבקשת להביע את צערה העמוק, הרב, הכנה, הכואב והדואב בפני כבוד הנשיא עדי ז'ורבין על התפטרותה של עורכת דינו הצמודה מזה מספר שנים, עו"ד רונלי מאירוביץ', אשר הותירה אותו ערירי ובודד מול עשרות תיקים בבית המשפט ללא ייצוג משפטי הולם.

 

תהיה חזק, עדי.

מחר יבוא עורך דין אחר.

 

(ואז תוכל לעשות לו מה שעשית לעו"ד רונלי מאירוביץ' ולשלוח לבית המשפט כל מיני מסמכים בלי רשות מעורכת הדין הצמודה שלך. לפרטים נוספים עיין ערך: ה"פ 1028/02, בית משפט מחוזי תל אביב, קליניקה אריאל נגד אובייקטיבי ואח').

 

 

סוף דבר

 

הסיפור שתואר לעיל הוא רק אפס קצהו של עלילות חברת אובייקטיבי והנשיא עדי ז'ורבין בבתי המשפט בישראל בהקשר לכספים שלא שולמו לרבים, בהם ספקים, עובדים, בנקים ואפילו אגרות של בתי משפט.

 

ולקראת סיום הכתבה, הודעה חשובה ומילה אישית לקורא הנשיאותי האובייקטיבי של דואר חשמלי:

 

מר ז'ורבין היקר,

 

יש לך שבוע מהיום למחוק את התביעה המופרכת שהגשת כנגד כותב שורות אילו ונגד דורון בן דוד (אחד מהבעלים של אתר פרש fresh.co.il). כותב שורות אילו כבר יודע שכסף הוא לא יקבל ממך ומהחברה העלובה והמדולדלת כספית שלך כשתפסיד בתביעה.

 

כדאי שתחסוך לעצמך מפח נפש אינטרנטי. אילו שנות האלפיים. עברנו כבר את שנות ה 90 בהם יכולת לעבוד על כל חצי עולם בלי שחצי העולם האחר יידע מזה וייפול בפח החדש שלך. בעולם החדש תמצא אתה והחברה שלך את כל קורות חייכם ועלילותיכם בבתי המשפט בישראל כאן באינטרנט באתר מרוכז אחד.

 

לא רק אתה תמצא. כולם ימצאו. כל נפגעי חברת אובייקטיבי. גם כל הפראיירים העתידיים שאולי יעבדו איתך ולא יראו לעולם שכר לעמלם.

 

לא מדובר בלשון הרע. מדובר על מסמכים של בתי משפט בישראל שלהם יש חסינות מפני תביעות לשון הרע (סעיף 13 ס"ק 5 בחוק איסור לשון הרע התשכ"ה 1965). מדובר בעדויות שלך בבית המשפט. מדובר בפסקי דין חלוטים.

 

ממני לא תקבל אגורה. ממני תוכל לקבל רק שבץ מוחי.

אני לא עיתונאי אמיתי. אין לי אתיקה.

אני לא משפטן אמיתי. אין לי אתיקה.

ממני תקבל רק פואטיקה.

כשמנסים לפגוע בי, אני מתחיל להתפרע בצורה ספרותית.

כדאי שתפנים את זה.

 

אתה מוזמן לקפוץ מקומה 28 של הבניין העגול במגדלי עזריאלי בתל אביב.

אני כבר אבוא עם שפכטל כדי לגרד אותך.

 

נשיא, עאלק...

 

 

קישורים

 

אובייקטיבי נגד הלמו

http://halemo.net/versus/objectivi/index.html

 

 

 

 

 
עדי ז'ורבין
נשיא אובייקטיבי


הערה:
מנויי חברת נטוויז'ן וספקי אינטרנט אחרים שחוסמים את אתר האינטרנט של חברת אובייקטיבי, עלולים לראות את תמונת הנשיא בצורה הפוכה, מכיוון שהתמונה מגיעה משרתי ראי (mirror servers) ולא ישירות מהאתר החסום.


 


המגדל העגול של עזריאלי
מסלול קפיצה נוח
לנשיאים שיושבים
בקומה 28 של הבניין





 


 


 
 



 
 
 

 






 

 

 


 

תגובות הקוראים