הצטרפות לדואר חשמלי | הסרת מנוי מדואר חשמלי | שלח מכתב | דף ראשי

 

 

 

 

 

דוור העורך

10/04/2003 |   גיליון מספר  7

halemo

 

 

הגיליון השביעי של "דואר חשמלי" עומד בסימן של כ 250 מנויים שעשו מנוי על "דואר חשמלי".

 

בגיליון זה תמצאו מאמר מתוך חדר המידע שאולי ירגיז מכם בקריאה שלו "אריק, תתאבד!". למאמר צורף טוקבק, בפעם הראשונה בתולדות חדר המידע.

 

המאמר נכתב מתוך כעס עצום על כך שמצב כלכלי קשה גרם לילד בן 15 לקחת את החיים שלו ולגמור אותם. בעבר הקרוב, התאבדו אנשים בגלל מצב כלכלי קשה, אבל הם היו מבוגרים. אחד היה חקלאי מבקעת הירדן. השני, חקלאי מהנגב. זוג הורים מכרמיאל בעלי חנות צילום, שמו קץ לחייהם בגלל מצב כלכלי קשה. אדם קפץ אל מותו מבניין בחיפה בגלל ריב עם בת זוגתו בגלל המצב הכלכלי הקשה.

 

כל מקרי המוות הללו לא היו מתרחשים אילמלא המצב הכלכלי הקשה. לא רק זאת, ברוב חוצפתם של ראש הממשלה ושריו, בעיקר השר מאיר שיטרית, שר ללא תיק במשרד האוצר, אינם מציגים שמץ של בושה בבזבוזים העצומים, בו בזמן שהם מקצצים לחלשים.

 

השר מאיר שיטרית, שמהשבוע הודבק לו הכינוי מאיר "שיט" רית, זכה גם לסטיקר.

 

 

החל מגיליון זה, "דואר חשמלי" מותאם גם למשתמשים שגולשים בעזרת דפדפן מוזילה ודפדפנים אחרים שאינם של מיקרוסופט. גם אתר "חדר המידע" הותאם לכך. מה שקרה עד כה, בגלל שהדפים נכתבים בעזרת מעבד תמלילים של מיקרוסופט, הוא שהקישורים היחסיים והקישורים לתמונות, נכתבו עם סימן סלאש הפוך. במקום / נכתב \ .

 

בגלישה עם דפדפן אינטרנט אקספלורר של מיקרוסופט, הדפדפן מתקן את זה זה. אבל דפדפנים אחרים, אינם עושים זאת. עדיין לא בדקתי האם זה בגלל באג שלהם, או בגלל שזה לא כתוב בתקן במסמכי ה RFC ששם כתוב הכל.

 

 

 

 

בגיליון מספר 7 תמצאו שלוש כתבות:

ג'ובאינפו נותן לך כנפיים

טוקבקים תחת פיקוח משפטי

אל תתנו לעובדות (או לדודי) לבלבל אתכם

 

כמו כן צורף לגיליון זה מאמר נוקב מתוך אתר "חדר המידע":

אריק, תתאבד!

 

 

 

קריאה נעימה.

 

 

לקבלת רשימת תפוצה זו, שלחו מכתב אל

[email protected]

 

להסרה מרשימת התפוצה שלחו מכתב אל

[email protected]